Za volantem Volkswagenu T-Cross 1.0 TSI: Malý, ale šikovný!

JirkaX  |  24. 03. 2019 09:06

No, jen doufám, že konečně udělali něco s těmi poruchami TSI motorů.

Odpovědět  |   | 
verny  |  24. 03. 2019 10:28

Tak jestli máš na mysli chrastící a přeskakující rozvodové řetězy, tak od r. 2012/2013 podle modelu mají všechny TSi řemeny. Současné TSi EA211 již žádnými závažnými poruchami netrpí. NA rozdíl od Hondy, kde 1,5 T se ředí olej benzínem, Opel 1,4T do roku 2016 obrovské problémy s LSPI, PSA 1,6T ani nechtějí v bazarech vykupovat, renault 1,2Tce problémy se spotřebou oleje, nebo naopak s ředěním na krátkých trasách. Příště než vypustíš další blábol do v diskuzi, tak si aspoň na Netu o tom něco přečti.

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 03. 2019 10:49

Přesně tak, navíc problém byl zřejmě u řidičů kteří motor spíš podtáčeli. Jinak ty 1,2tsi jezdí pěkně a i spotřeba je ok. Měl jsem Rapida 1,2tsi na zápůjčku během opravy a jelo to opravdu pěkně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 03. 2019 11:29

Cimjezdite bezne, kdyz zapujceny Rapid jel pekne?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 03. 2019 13:44

To by mě taky zajímalo. Já si jako náhradní vozidlo taky vybral Rapida 1.2tsi, 77kw, abych si ho pro zajímavost zkusil. Větší šrot a nedodělaný paskvil jsem v životě neřídil. Motor absolutně nečitelný v celém rozsahu otáček. Přechody na turbu tragédie a po městě s tím nešlo vůbec jezdit a předjíždět na okresce vlastně taky ne. Vůbec nešlo nalézt optimální otáčky motoru. A to považuji Škodovky za dobrá auta. Nebo jsem možná moc náročný, nevím.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 03. 2019 13:56

Zdá se, že schopnosti něco ovládat se stále snižují. Kdysi dokázaly uřídit 1203ku i ženské a ty máš problém s Rapidem.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 03. 2019 14:02

Moje první auto byla Corsa z 90.let, v autoškole ještě jedna z prvních Felicií a bez problémů. Rapid bylo moje první a zatím poslední auto, které bych nejraději shodil někde ze skály.

Odpovědět  |   | 
juro  |  24. 03. 2019 16:33

Mám jeden z posledných Rapidov 1.2 TSI, motor je úplne bez problémov žiadne poruchy, pri prehliadke som mal náhradného Rapida o 2 roky starší, ten istý motor šlapal OK, ale tá kvalita spracovania a interiéru des ! Všetko tam vŕzgalo praskalo proste oproti môjmu šrot ! Neveril by som že je to ten istý model, od toho istého výrobcu. Takže dosť závisí od roku výroby, 77kW ako píšeš boli staršie, keď som ja kupoval mali 81KW.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 03. 2019 17:22

Jednou jsem měl možnost sednout za volant Fabie 1.2tsi, 63kw a v rámci cenové hladiny normální. Takže mě Rapid dost nemile překvapil. Interiér, přesně co píšeš. Na vozu bylo znát, že se šetřilo na konečném vyladění podvozku, řízení, motoru a kvalita interiéru, hrůza. Zkrátka spíchlé horkou jehlou. Podle mě dostali zpětnou vazbu od zákazníků, což je dobře a asi na tom zapracovali, jak píšeš.

Odpovědět  |   | 
juro  |  24. 03. 2019 17:52

Staršie kusy boli ešte horšie, ja som spokojný lebo ťažím z toho že sa ku koncu veľmi snažili napraviť chyby, aj keď už neskoro lebo model si pokazil meno. Netvrdím že je to super auto, ja som hľadal najmä praktické auto kde sa aj vzadu pohodlne odvezú dvaja dospelí a kašlem na módne výstrelky, konzervatívny dizajn sa mi páči. A vyladenie podvozku má stále rezervy dané konštrukciou, s tým súhlasím. Naopak motor je asi najlepšia časť auta, štvorvalec sa podaril, tie nové trojvalce sú už dosť shit.

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 03. 2019 17:47

Octavia 1,6 tdi DSG, Hyundai i30 1,4 tgdi, Bmw e46 328i.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 03. 2019 19:10

Zajimave, diky.

Odpovědět  |   | 
BB  |  25. 03. 2019 06:06

A moje hodnocení se týkalo motoru, ne celého Rapidu, ten je opravdu udělám levně, nicméně motor ten se mi líbil.

Odpovědět  |   | 
piko  |  25. 03. 2019 14:04

presne tak, ten motor je super živý a súčasne má dobrú spotrebu, jeho jediná chyba je že sa už nevyrába a prešli na tie trojvalcové prdítka

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 03. 2019 15:46

A když si se probudil, neměl si hnědé trenky?

Odpovědět  |   | 
..-  |  24. 03. 2019 16:18

Ten origo JirkaX má pravdu, ty jsi opravdu primitiv k pohledání.

Odpovědět  |   | 
..-  |  24. 03. 2019 17:09

Promiňte ale trpím samomluvou a schizofrenií.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  24. 03. 2019 11:26

koukám, že je tady nalezlá jenom pakáž uctívačů Bratwurst emisoleváckého koncernu
a ti patří doživotně do klecového lůžka

Odpovědět  |   | 
verny  |  24. 03. 2019 11:38

Zase se jeden hnůjdajista projevil. Ale jestli jsi to nezaregistroval, tak Vóšu před 14 dny na hodinu vyrazili. Chtělo by to změnit nick. Vóša už není in.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  24. 03. 2019 12:04

buď prosim v místní redakci, až tam přijde úklidová četa vousatých kluků z východu...ať je to z jedné vody načisto!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 03. 2019 14:46

Tenhle ubožák se za mne občas vydává, já bych ty bláboly které píše nenapsal. Většinou se snadno pozná, s gramatikou se moc nekamarádí.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  24. 03. 2019 17:01

Pěkně si to sobě nandal, nejseš nějakej divnej?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 03. 2019 16:18

Jestli sbíráš rozumy z internetu, tak se ti nedivím že nic nevíš.

Odpovědět  |   | 
Huj  |  25. 03. 2019 16:13

Vole, kdyby nebyli poruchový Škodovky, tak bych z krachoval na nedostatek práce.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 03. 2019 09:14

Svět chce být klamán, Cross Polo se přejmenuje na crossover a jede se dál.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  24. 03. 2019 10:04

Přesně tak, koupit si za půl mega přizvedlé Polo s foukaným litrovým tříhrnkem je na Chocholouška. Když chci SUV s předohrabem do města, tak za nějakých 550 tisíc už začínají daleko větší auta jako Nissan Qashqai nebo Kia Sportage, které mají motory kolem 100 kW, 17" litá kola, automatickou klimu.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  24. 03. 2019 10:25

Tak tak pul mega za auto s motorem do zahradniho trakturku. Kdyby aspon ctyrvalec. Tohle kdo si koupi neprohloupi.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  24. 03. 2019 10:36

Navíc ten umakartový interier.
Kdo nekoupí, neprohloupí.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  24. 03. 2019 18:14

Mnohým dnešním zákazníkům je to jedno. Pro ně je důležitá "konektivita" a podobné blbosti. Trápit je to začne, až se to začne sr*t. Ale ono to vydrží po dobu záruky, když nebude velký nájezd... jinak tříválec je samozřejmě ubohý a cena vysoká.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  24. 03. 2019 13:46

Já přestávám evropskému zákazníkovi rozumět. Standart litrový motor, extra třída 1.4. Standart 4 metrova karoserie vlajková loď 4.6 metrů délka atd atd. Koukal jsem na nová auta ne nevyberu si v Evropě co je nic. Půjdu jinou cestou příští rok neboť tam přijdou nějaké peníze a zbytek úvěr. Rozpočet mio až 1.2 mio

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 03. 2019 15:08

To tedy netuším, kam koukáš na ty karoserie, slepče.
Standard jsou auta kolem 4,5 metrů a vlajkové modely i v manistreamu jdou k pěti metrům. Na to, kolik je aut a jak málo prostoru je ve městech, je to spíš smutná situace, jak auta neustále hloupě rostou, a do toho vznikají nové a nové kategorie, aby se vyplnily mezery vzniklé tím nesmyslným narůstáním.
Čest všem, kdo jdou proti tomuhle hloupému trendu, ale je jich čím dál méně. Sehnat kompaktní auto s velkým vnitřním prostorem je nemožné.

Odpovědět  |   | 
setr  |  24. 03. 2019 16:22

Upřímně nechápu. Kam jde trend? Ke kamionový budce na báječně pohodlnejch 22" kolech a třema schůdkama? Vždyť už je to jako Suzuki Jimny, jenže to je pravej ofroud!

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  25. 03. 2019 11:01

Spis je to základ k prestavbe na ryzí off road

Odpovědět  |   | 
Jano  |  24. 03. 2019 20:16

Podpriemerne spracovanie,
Lacné materiály,
Obyčajná technika.

Nic zaujimave

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  25. 03. 2019 07:23

Může být, ale zkus hodit do placu nějaký zajímavý mini crossover s nadprůměrným zpracováním, drahými materiály a neobyčejnou technikou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 03. 2019 09:59

CX-3 alebo HR-C.

Mozno nepouzivaju drahe materialy, ale kvalitne urcite.
Spracovanie je Made in Japan.
A pohonne jednotky v oboch autach su v tejto triede unikatne.

Odpovědět  |   | 
fero  |  25. 03. 2019 16:51

myslíš Honda? potom HR-V, ak si sa pomýlil a myslíš Toyotu, tak C-HR (to auto rozsekané katanou vpredu aj zozadu...)

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  25. 03. 2019 10:23

Čekal snad někdo jiný verdikt od největšího koncernového PR novináře, jehož osobní rozkoší je posezení na trestných lavicích ve Fobii 0,9 HTP???

Odpovědět  |   | 
Verny  |  25. 03. 2019 15:16

Raději příště mlč, nebo si ten blábol po sobě aspoň přečti, jen se ztrapňuješ. Fabie měla 1,2 HTP.

Odpovědět  |   | 
Čech  |  28. 03. 2019 17:46


Velmi zajímavé autíčko. Pouze miniaturní zadní směrová světla o velikosti poštovní známky jdou na úkor bezpečnosti. I z reklamy byla odstraněna časová pasáž s pohledem na odbočující auto. Škoda, že redaktoři při hodnocení modelů zapomínají na vlastnosti osvětlení.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

včera | Svět motorů | 36 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 235 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A