Za volantem Volkswagenu T-Cross 1.0 TSI: Malý, ale šikovný!

JirkaX  |  24. 03. 2019 09:06

No, jen doufám, že konečně udělali něco s těmi poruchami TSI motorů.

Odpovědět  |   | 
verny  |  24. 03. 2019 10:28

Tak jestli máš na mysli chrastící a přeskakující rozvodové řetězy, tak od r. 2012/2013 podle modelu mají všechny TSi řemeny. Současné TSi EA211 již žádnými závažnými poruchami netrpí. NA rozdíl od Hondy, kde 1,5 T se ředí olej benzínem, Opel 1,4T do roku 2016 obrovské problémy s LSPI, PSA 1,6T ani nechtějí v bazarech vykupovat, renault 1,2Tce problémy se spotřebou oleje, nebo naopak s ředěním na krátkých trasách. Příště než vypustíš další blábol do v diskuzi, tak si aspoň na Netu o tom něco přečti.

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 03. 2019 10:49

Přesně tak, navíc problém byl zřejmě u řidičů kteří motor spíš podtáčeli. Jinak ty 1,2tsi jezdí pěkně a i spotřeba je ok. Měl jsem Rapida 1,2tsi na zápůjčku během opravy a jelo to opravdu pěkně.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 03. 2019 11:29

Cimjezdite bezne, kdyz zapujceny Rapid jel pekne?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 03. 2019 13:44

To by mě taky zajímalo. Já si jako náhradní vozidlo taky vybral Rapida 1.2tsi, 77kw, abych si ho pro zajímavost zkusil. Větší šrot a nedodělaný paskvil jsem v životě neřídil. Motor absolutně nečitelný v celém rozsahu otáček. Přechody na turbu tragédie a po městě s tím nešlo vůbec jezdit a předjíždět na okresce vlastně taky ne. Vůbec nešlo nalézt optimální otáčky motoru. A to považuji Škodovky za dobrá auta. Nebo jsem možná moc náročný, nevím.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 03. 2019 13:56

Zdá se, že schopnosti něco ovládat se stále snižují. Kdysi dokázaly uřídit 1203ku i ženské a ty máš problém s Rapidem.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 03. 2019 14:02

Moje první auto byla Corsa z 90.let, v autoškole ještě jedna z prvních Felicií a bez problémů. Rapid bylo moje první a zatím poslední auto, které bych nejraději shodil někde ze skály.

Odpovědět  |   | 
juro  |  24. 03. 2019 16:33

Mám jeden z posledných Rapidov 1.2 TSI, motor je úplne bez problémov žiadne poruchy, pri prehliadke som mal náhradného Rapida o 2 roky starší, ten istý motor šlapal OK, ale tá kvalita spracovania a interiéru des ! Všetko tam vŕzgalo praskalo proste oproti môjmu šrot ! Neveril by som že je to ten istý model, od toho istého výrobcu. Takže dosť závisí od roku výroby, 77kW ako píšeš boli staršie, keď som ja kupoval mali 81KW.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 03. 2019 17:22

Jednou jsem měl možnost sednout za volant Fabie 1.2tsi, 63kw a v rámci cenové hladiny normální. Takže mě Rapid dost nemile překvapil. Interiér, přesně co píšeš. Na vozu bylo znát, že se šetřilo na konečném vyladění podvozku, řízení, motoru a kvalita interiéru, hrůza. Zkrátka spíchlé horkou jehlou. Podle mě dostali zpětnou vazbu od zákazníků, což je dobře a asi na tom zapracovali, jak píšeš.

Odpovědět  |   | 
juro  |  24. 03. 2019 17:52

Staršie kusy boli ešte horšie, ja som spokojný lebo ťažím z toho že sa ku koncu veľmi snažili napraviť chyby, aj keď už neskoro lebo model si pokazil meno. Netvrdím že je to super auto, ja som hľadal najmä praktické auto kde sa aj vzadu pohodlne odvezú dvaja dospelí a kašlem na módne výstrelky, konzervatívny dizajn sa mi páči. A vyladenie podvozku má stále rezervy dané konštrukciou, s tým súhlasím. Naopak motor je asi najlepšia časť auta, štvorvalec sa podaril, tie nové trojvalce sú už dosť shit.

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 03. 2019 17:47

Octavia 1,6 tdi DSG, Hyundai i30 1,4 tgdi, Bmw e46 328i.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 03. 2019 19:10

Zajimave, diky.

Odpovědět  |   | 
BB  |  25. 03. 2019 06:06

A moje hodnocení se týkalo motoru, ne celého Rapidu, ten je opravdu udělám levně, nicméně motor ten se mi líbil.

Odpovědět  |   | 
piko  |  25. 03. 2019 14:04

presne tak, ten motor je super živý a súčasne má dobrú spotrebu, jeho jediná chyba je že sa už nevyrába a prešli na tie trojvalcové prdítka

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 03. 2019 15:46

A když si se probudil, neměl si hnědé trenky?

Odpovědět  |   | 
..-  |  24. 03. 2019 16:18

Ten origo JirkaX má pravdu, ty jsi opravdu primitiv k pohledání.

Odpovědět  |   | 
..-  |  24. 03. 2019 17:09

Promiňte ale trpím samomluvou a schizofrenií.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  24. 03. 2019 11:26

koukám, že je tady nalezlá jenom pakáž uctívačů Bratwurst emisoleváckého koncernu
a ti patří doživotně do klecového lůžka

Odpovědět  |   | 
verny  |  24. 03. 2019 11:38

Zase se jeden hnůjdajista projevil. Ale jestli jsi to nezaregistroval, tak Vóšu před 14 dny na hodinu vyrazili. Chtělo by to změnit nick. Vóša už není in.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  24. 03. 2019 12:04

buď prosim v místní redakci, až tam přijde úklidová četa vousatých kluků z východu...ať je to z jedné vody načisto!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 03. 2019 14:46

Tenhle ubožák se za mne občas vydává, já bych ty bláboly které píše nenapsal. Většinou se snadno pozná, s gramatikou se moc nekamarádí.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  24. 03. 2019 17:01

Pěkně si to sobě nandal, nejseš nějakej divnej?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 03. 2019 16:18

Jestli sbíráš rozumy z internetu, tak se ti nedivím že nic nevíš.

Odpovědět  |   | 
Huj  |  25. 03. 2019 16:13

Vole, kdyby nebyli poruchový Škodovky, tak bych z krachoval na nedostatek práce.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 03. 2019 09:14

Svět chce být klamán, Cross Polo se přejmenuje na crossover a jede se dál.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  24. 03. 2019 10:04

Přesně tak, koupit si za půl mega přizvedlé Polo s foukaným litrovým tříhrnkem je na Chocholouška. Když chci SUV s předohrabem do města, tak za nějakých 550 tisíc už začínají daleko větší auta jako Nissan Qashqai nebo Kia Sportage, které mají motory kolem 100 kW, 17" litá kola, automatickou klimu.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  24. 03. 2019 10:25

Tak tak pul mega za auto s motorem do zahradniho trakturku. Kdyby aspon ctyrvalec. Tohle kdo si koupi neprohloupi.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  24. 03. 2019 10:36

Navíc ten umakartový interier.
Kdo nekoupí, neprohloupí.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  24. 03. 2019 18:14

Mnohým dnešním zákazníkům je to jedno. Pro ně je důležitá "konektivita" a podobné blbosti. Trápit je to začne, až se to začne sr*t. Ale ono to vydrží po dobu záruky, když nebude velký nájezd... jinak tříválec je samozřejmě ubohý a cena vysoká.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  24. 03. 2019 13:46

Já přestávám evropskému zákazníkovi rozumět. Standart litrový motor, extra třída 1.4. Standart 4 metrova karoserie vlajková loď 4.6 metrů délka atd atd. Koukal jsem na nová auta ne nevyberu si v Evropě co je nic. Půjdu jinou cestou příští rok neboť tam přijdou nějaké peníze a zbytek úvěr. Rozpočet mio až 1.2 mio

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 03. 2019 15:08

To tedy netuším, kam koukáš na ty karoserie, slepče.
Standard jsou auta kolem 4,5 metrů a vlajkové modely i v manistreamu jdou k pěti metrům. Na to, kolik je aut a jak málo prostoru je ve městech, je to spíš smutná situace, jak auta neustále hloupě rostou, a do toho vznikají nové a nové kategorie, aby se vyplnily mezery vzniklé tím nesmyslným narůstáním.
Čest všem, kdo jdou proti tomuhle hloupému trendu, ale je jich čím dál méně. Sehnat kompaktní auto s velkým vnitřním prostorem je nemožné.

Odpovědět  |   | 
setr  |  24. 03. 2019 16:22

Upřímně nechápu. Kam jde trend? Ke kamionový budce na báječně pohodlnejch 22" kolech a třema schůdkama? Vždyť už je to jako Suzuki Jimny, jenže to je pravej ofroud!

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  25. 03. 2019 11:01

Spis je to základ k prestavbe na ryzí off road

Odpovědět  |   | 
Jano  |  24. 03. 2019 20:16

Podpriemerne spracovanie,
Lacné materiály,
Obyčajná technika.

Nic zaujimave

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  25. 03. 2019 07:23

Může být, ale zkus hodit do placu nějaký zajímavý mini crossover s nadprůměrným zpracováním, drahými materiály a neobyčejnou technikou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 03. 2019 09:59

CX-3 alebo HR-C.

Mozno nepouzivaju drahe materialy, ale kvalitne urcite.
Spracovanie je Made in Japan.
A pohonne jednotky v oboch autach su v tejto triede unikatne.

Odpovědět  |   | 
fero  |  25. 03. 2019 16:51

myslíš Honda? potom HR-V, ak si sa pomýlil a myslíš Toyotu, tak C-HR (to auto rozsekané katanou vpredu aj zozadu...)

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  25. 03. 2019 10:23

Čekal snad někdo jiný verdikt od největšího koncernového PR novináře, jehož osobní rozkoší je posezení na trestných lavicích ve Fobii 0,9 HTP???

Odpovědět  |   | 
Verny  |  25. 03. 2019 15:16

Raději příště mlč, nebo si ten blábol po sobě aspoň přečti, jen se ztrapňuješ. Fabie měla 1,2 HTP.

Odpovědět  |   | 
Čech  |  28. 03. 2019 17:46


Velmi zajímavé autíčko. Pouze miniaturní zadní směrová světla o velikosti poštovní známky jdou na úkor bezpečnosti. I z reklamy byla odstraněna časová pasáž s pohledem na odbočující auto. Škoda, že redaktoři při hodnocení modelů zapomínají na vlastnosti osvětlení.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A