Volkswagen svolává vozy s převodovkou DSG do servisů

21 komentářů

D.N.A
20. května • 21:45

těm pořád něco svítí věčně nejedou VW je hypoteka na celí život:-D voni jsi to nepřiznaj a platěj a mlčej.

ToLa
25. srpna • 8:01

Proč by si v Evropě dělali škodu, když jim tu soudní řízení za poškození převodovky nehrozí, a těžko mají v USA jiné převodovky než v Evropě. Už to tady v podání VW bylo cca 2 roky dozadu, nevim s čim, ale taky se to týkalo jen USA, ovšem evropských modelů.... Hnus... Ještě že od nich nic nemáme...

Poly_
25. srpna • 9:04

V europe sa tato chyba stane dalsim nastrojom ako dostat od zakaznika dodatocne peniaze za servis. Ved to tie 2 roky prevodovka vydzri standartnou opravou (=resetovanim chyb v pc) a po zaruke si za to vypytame pekne peniaze... :-/

petr
25. srpna • 9:35

Nevím jak VW, ale Škodovka to dělá tak, že pokud je po záruce a je tam výrobní vada, tak se platí jen nějaká spoluúčast (pokud je řádně vedena serviska). Alespoň to tak dělala v případě vadných HTP motorů, které zkolabovali až po záruce. Není to ideální, ale aspoň něco :-/

Comander
25. srpna • 23:19

No, neřekl bych. Po zkušenosti s přeskočeným řetězem právě u HTP bych tohle netvrdil...:-(

Rhinox
25. srpna • 9:50

A wo to tady go. "Normalni" automobilka odstranuje vyrobni vady taky po zaruce zdarma. Protoze plynuti zaruky nijak nezmaze vadu, kterou automobilka udelala uz ve vyrobe (nebo dizajnu), t.j. jeste pred tim nez zaruka zacala efektivne plynout.Ovsem skodovka jde nekdy v tomto smeru jeste dal - znamy problem pri ncap crash-testech roomsteru, kdy se presekl naky kabel, nenapnul bezpecnostni pas a airbag vystrelil pozde. Jakz-takz to opravili u nove vyrobenych vozu, pro stare se neobtezovali ani udelat svolavacku! Jestli je tohle zodpovedny pristup k zakaznikum, tak ja jsem santa-claus. Jen by skodovka skusila takovou prasarnu na americkym trhu, hned maji zaloby o par miliard!

Radek Ondrášík
25. srpna • 15:15

A mohu se zeptat, ktera automobilka to resi jak ma? Co treba zavreni predstavitele Mitsubishi za zamlcovani konstrukcnich vad? Co afera toyoty ktera tajila konstrukcni vady apod.delaji to vsichni.

zdenda
25. srpna • 11:46

Nejdrive si to chce zjistit fakta. Svolavacka sice nebyla, ale ten modul s kondenzatory se pridaval v ramci servisnich prohlidek. A jestli se muzu zeptat, co rikate na stejny problem u toyoty Rav, kde vsak toyota odmitla delat na jiz vyrobenych vozech upravu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rhinox
25. srpna • 14:56

Nezlobte se na mne, ale odkladat reseni tak zavazneho problemu na servisni prohlidku, to je pekna prasarna! Tohle nejsou nake reznouci prahy, jak to mela kdysi mazda. Tohle byla zavada, ktera by vas mohla stat zivot. To se melo resit okamzite. Postoj mrtvyho brouka v tomto pripade automobilce Skoda vubec neprospel...

zdenda
26. srpna • 14:56

Skoda se oficialne vyjadrila, ze to tak udela. A co vam branilo zajet do servisu drive, stejne jako by se muselo na tu svolavacku?
A nejsem zamestnancem PR skodovky, jen me nebavi, jak si do ni musi kazdej kopnout, kdyz podobny problemy maj vsichni vcetne tech spolehlivosti proklamovanych japoncu...

Radek Ondrášík
25. srpna • 15:39

a svolavaci akce na favorita, ktery bag nema vubec bude kdy?

Rhinox
25. srpna • 21:46

Pane Ondrasiku, je "malej" rozdil koupit auto o kterem vim ze airbag nema, a je rozdil koupit auto o kterem mi reknou ze airbag ma (a samozrejme za nej taky musim zaplatit v cene vozidla), jenze pozdeji se dovim ze jaksi nefunguje. Jestli v tom ten rozdil nevidite, tak je mi vas opravdu lito...

Niemand
25. srpna • 23:20

Ja myslim, ze nevidi. Jinak by to nepsal.

ToLa
25. srpna • 22:16

Vidí, ale nechce :-D:-D

ToLa
25. srpna • 15:45

Ta už je dávno;-)
Místo do autosalonů se svolává do sběrných surovin :-D;-)

petr
25. srpna • 12:15

To nebyl stejný problém ! U Toyoty se "pouze" později aktivovali airbagy, zatímco u Roomsteru se mimo pozdní aktivace airbagů vůbec neaktivovali předpínače bezpečnostních pásů.
A vy víte jestli Toyota nedělala úpravy v rámci servisních prohlídek jako Škodovka ?

zdenda
26. srpna • 14:52

Ano vim, nedelala

CyberVic
25. srpna • 10:37

nemuzu si na pristup skody stezovat. Vadny zapalovaci moduly mi menili zdarma jeste u 5ti letyho auta, zaruka byla davno passe... Byl jsem druhej majitel, takze me nejaka svolavacka nedostihla... A ty moduly BOSCH odchazely v leccems, a naprikla du FIATU nebyla rec o vymene zdarma ani behem zaruky (prej spotrebak, neco jako svicky..:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wolff
25. srpna • 14:46

Krásné..
Malý důkaz o tom, že má VW min. problém s kvalitou ve výrobě, případně při konstrukci strojního zařízení...., tak jaká je reakce.. ale Fiat je horší!!!! (notabene bez důkazů)....Tak nějak furt čekám, až mi ten proklínaný Fiat klekne... Na starém Fiatu jsem cívku měnil (preventivně) ve 120 000 km po 10 letech... Hold asi byla skutečně vadná... Ještě že má ten VW tu kulanci... :-))P.S. Jinak je mi uplne u zadnice co VW meni nebo nemeni, je mi volný, jen reaguji na ten histerický výkřik...

jogurt
25. srpna • 15:28

Na fiatu nemáš šanci koupit DSG, takže tě tento problém opravdu nemusí zajímat.
Situaci u Fiatu neznám, ale u VW zásadně svolávací akce zákazník nehradí, takže o rito servisu nejde. A pokud je mi známo, tak historicky má dva hříchy s nekorektně řešenou konstrukčněúvýrobní vadou jen Škoda a to v případě Fabie, kde si zákazníci po záruce museli sami hradit výměnu příčného stabilizátoru, kdy u starých stabilizátorů upadly distanční plastové kroužky a u nových byly ocelové navařené. Druhý případ byl rovněž Fabia a to rozleptané izolace kabelú servořízení od vody ostřikovače. I tam se škodovka nezachovala fér. Jiné případy mi nesjou známy.

Radek Ondrášík
25. srpna • 8:16

Tohle dela uplne kazda automobilka. Navic se vada muze tykat jenom US vozu, na tom taky nic neni.

Doporučujeme

Články odjinud