Delate jako by svolavacky meli jenom u VW a Audi.Vite jak to delaji japonske znacky vy jelita?Pracoval jsem 2 roky u Hondy a jsou to podvodnici.Zakaznik se ve vetsine pripadu ani nic nedozvi pri servisu jeho auta.Vse se v tichosti odstrani pri bezne prohlidce!Tak se uz proberte!
svolávací akce: http://www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_diverse/mz_rueckruf_index.asp
Tak z těch svolávacích akcí je zcela patrné jedno.Nejméně problémovou automobilkou je Fiat..To mě nepřekvapuje. A nejvíce problémovou automobilkou je Mercedes a BMW, které dokonce jeden tip modelu musejí občas svolávat chvilu po sobě...resp každý model znovu a znovu...A ještě jeden rekordman, kterého všichni známe tam je ......and the winner is???? Peugeot 307 (nechápu majitele co to koupili)...No německá kvalita...
Fiat ... Hm - jako například, když řeší náhodné vypínání digitální klimatizace ve Stilu u motoru 1.4 tak, že dělá že žádný problém není - tzn. že ho neřeší ... a až po dlouhé argumentaci a reakcích našstvaných lidí z celé Evropy je nucen přiznat pravdu a řekně že "udělá nový SW" ... což se ani po roce nestalo ... Gratuluju - tohle je ten nejlepší přístup ze všech když mám problém, řeknu že nemám problém a věc je vyřešena
Á pán je odborník, ono zcela jistě lze porovnávat závadu - vypínání klimatizace se závadou, že auto nebrzdí, že? Hmmm
Ragoval na to co je "patrné ze svolávacích akcí" ne ? Možná by to chtělo lépe číst prďolo - třeba by sis pak i všimnul že u Passatu nebyl problém v brzdách, ale v zhasnutí motoru při jízdě Třeba by si toho "odborník" na slovo vzatý jako ty mohl všimnout
Tady se resi palivove cerpadlo a ne brzdy
jo, jo aspoň trošku hnoje na jiné
Jdi na www.spotrebitele.cz, RAPEX a budeš ne od hnoje,ale zbledneš,co a kdo všechno....je to tam po jednotlivých týdnech.Honda má lehce problémové motocykly,stačí pročíst tak 2 roky nazad...
kouknu se ... ale tady se vedla diskuse o autech a ne motorkách výše je přece napsáno -Zakaznik se ve vetsine pripadu ani nic nedozvi pri servisu jeho auta.
Tím pádem by se to mělo týkat i Škodovky ne? Motor 1.8, eventuelně 1.8T a 2.8 V6 používá také.......
Ale nevyrabaju sa v zavode kde passaty, mozno aj cerpadla dodava niekto iny.
a ty troubo si myslíš, že si každá značka koncernu vyrábí ty samé motory pro sebe?
No já si to právě nemyslím - proto se ptám, jak na tom je Škoda.....
Jo jo, passáty to jsou držáky
Mohu se zeptat, kde vzal autor tuto informaci.....? Značkový prodejce nic neví, na stránkách u nás ani v Německu nikce ani zmínka..... - odkud je tato informace? Děkuji.
Když už jednotlivý, tak proč ne rovnou prodejcy?
Souhlasym
kdepak asi udelali soudruzi z NDR chybu
Bližší informace poskytnou "jednotlivý prodejci" nebo "jednotliví prodejci"? Já si myslím, že byste si po sobě mohli bleskovku přečíst, teprve pak ji uveřejnit.
Jak pak to je možné? VW? To snad není ani pravda, ne?
Naskok vdaka technike.
Proto svolávala Toyota svůj Priusa spousty dalších,stačí jít na www.spotrebitele.cz a tam odkaz RAPEX.To je počteníčko,jako Mazda RX8 atd...nebo jednomu Mercedesu střílejí boční vaky na opačné straně...taky bezva věcatd,atd...
Ak by mi zhasol motor pri predbiehani, asi by som to uz nerozchodil
Radsi ani nedomýšlet krizové varianty ...
Musí to být opravdu nepříjemné. Když jim ale nezhasl motor za tři roky dosavadního provozu, nebude to asi zas až tak žhavé a půjde spíš o prevenci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.