Volkswagen svolává téměř padesát tisíc Passatů do servisů

27 komentářů

Honza
30. ledna • 18:45

Delate jako by svolavacky meli jenom u VW a Audi.Vite jak to delaji japonske znacky vy jelita?Pracoval jsem 2 roky u Hondy a jsou to podvodnici.Zakaznik se ve vetsine pripadu ani nic nedozvi pri servisu jeho auta.Vse se v tichosti odstrani pri bezne prohlidce!Tak se uz proberte!

Ralf
30. ledna • 19:07

svolávací akce:
 
http://www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_diverse/mz_rueckruf_index.asp

wolff
31. ledna • 13:40

Tak z těch svolávacích akcí je zcela patrné jedno.
Nejméně problémovou automobilkou je Fiat..To mě nepřekvapuje. A nejvíce problémovou automobilkou je Mercedes a BMW, které dokonce jeden tip modelu musejí občas svolávat chvilu po sobě...resp každý model znovu a znovu...
A ještě jeden rekordman, kterého všichni známe tam je ......and the winner is???? Peugeot 307 (nechápu majitele co to koupili)...
No německá kvalita...

Milan
31. ledna • 16:14

 Fiat ... Hm - jako například, když řeší náhodné vypínání digitální klimatizace ve Stilu u motoru 1.4 tak, že dělá že žádný problém není - tzn. že ho neřeší ... a až po dlouhé argumentaci a reakcích našstvaných lidí z celé Evropy je nucen přiznat pravdu a řekně že "udělá nový SW" ... což se ani po roce nestalo ...
 Gratuluju - tohle je ten nejlepší přístup ze všech když mám problém, řeknu že nemám problém a věc je vyřešena

wolff
31. ledna • 17:15

Á pán je odborník, ono zcela jistě lze porovnávat závadu - vypínání klimatizace se závadou, že auto nebrzdí, že? Hmmm

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
1. února • 11:26

 Ragoval na to co je "patrné ze svolávacích akcí" ne ?  
 Možná by to chtělo lépe číst prďolo - třeba by sis pak i všimnul že u Passatu nebyl problém v brzdách, ale v zhasnutí motoru při jízdě Třeba by si toho "odborník" na slovo vzatý jako ty mohl všimnout

Alf
31. ledna • 21:34

Tady se resi palivove cerpadlo a ne brzdy

Mr.Digital
30. ledna • 19:06

jo, jo aspoň trošku hnoje na jiné

ITTI
31. ledna • 11:56

Jdi na www.spotrebitele.cz, RAPEX a budeš ne od hnoje,ale zbledneš,co a kdo všechno....je to tam po jednotlivých týdnech.Honda má lehce problémové motocykly,stačí pročíst tak 2 roky nazad...

Mr.Digital
31. ledna • 14:15

kouknu se ... ale tady se vedla diskuse o autech a ne motorkách
výše je přece napsáno -Zakaznik se ve vetsine pripadu ani nic nedozvi pri servisu jeho auta.

Antonín
30. ledna • 14:33

Tím pádem by se to mělo týkat i Škodovky ne? Motor 1.8, eventuelně 1.8T a 2.8 V6 používá také.......
 

Diesel
30. ledna • 17:36

Ale nevyrabaju sa v zavode kde passaty, mozno aj cerpadla dodava niekto iny.

mida
30. ledna • 18:07

a ty troubo si myslíš, že si každá značka koncernu vyrábí ty samé motory pro sebe?

Antonín
31. ledna • 10:35

No já si to právě nemyslím - proto se ptám, jak na tom je Škoda.....

rook
30. ledna • 14:26

Jo jo, passáty to jsou držáky

Kondor
30. ledna • 13:01

Mohu se zeptat, kde vzal autor tuto informaci.....? Značkový prodejce nic neví, na stránkách u nás ani v Německu nikce ani zmínka..... - odkud je tato informace? Děkuji.
 

-LK-
30. ledna • 11:12

Když už jednotlivý, tak proč ne rovnou prodejcy?

bingo
30. ledna • 11:52

Souhlasym

Pucmeloud
30. ledna • 10:00

kdepak asi udelali soudruzi z NDR chybu

BigBrother
30. ledna • 8:51

Bližší informace poskytnou "jednotlivý prodejci" nebo "jednotliví prodejci"? Já si myslím, že byste si po sobě mohli bleskovku přečíst, teprve pak ji uveřejnit.

wolff
30. ledna • 9:52

Jak pak to je možné? VW? To snad není ani pravda, ne?

DanculD
30. ledna • 9:57

Naskok vdaka technike.

ITTI
31. ledna • 11:52

Proto svolávala Toyota svůj Priusa spousty dalších,stačí jít na www.spotrebitele.cz a tam odkaz RAPEX.To je počteníčko,jako Mazda RX8 atd...nebo jednomu Mercedesu střílejí boční vaky na opačné straně...taky bezva věcatd,atd...

Diesel
30. ledna • 0:58

Ak by mi zhasol motor pri predbiehani, asi by som to uz nerozchodil

Milan K
30. ledna • 8:19

Radsi ani nedomýšlet krizové varianty ...

Jogurt
30. ledna • 8:53

Musí to být opravdu nepříjemné. Když jim ale nezhasl motor za tři roky dosavadního provozu, nebude to asi zas až tak žhavé a půjde spíš o prevenci.

Milan K
30. ledna • 8:19

Radsi ani nedomýšlet krizové varianty ...

Doporučujeme

Články odjinud