Volkswagen svolává dodávky Caddy. Mohou se samovolně rozjet

Volkswagen svolává dodávky Caddy. Mohou se samovolně rozjet

Volkswagen svolává k opravě několik desítek tisíc kusů malé dodávky Caddy. Hrozí u ní, že se motor po odemčení vozu dálkovým ovládáním sám nastartuje. Pokud má v takovém případě vůz zařazenou rychlost, může se i rozjet.

Test Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Osobnější než kdy dřív

Test Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Osobnější než kdy dřív

Volkswagen už dokonce zaznamenal případy, kdy se tak skutečně stalo a vyzval majitele, aby při parkování vyřazovali raději na neutrál a používali k zajištění vozu výhradně parkovací brzdu. Svolávací akce zahrnuje zhruba 67 000 v Evropě provozovaných aut vyrobených od května 2012 do ledna 2013.

Problém se týká faceliftované verze modelu Caddy s interním označením generace 2K, kterou automobilka VW vyráběla od roku 2003 do roku 2015. Od loňského roku je na trhu modernizovaná verze, která ale nicméně používá stejnou platformu. Výroba probíhá v Polsku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků