Volkswagen street up! dostal sportovní podvozek a rychlé pruhy

Pokud někdo hledá skutečné sportovní auto, asi by ho nenapadlo dívat se po Volkswagenu up!. Nicméně automobilka se domnívá, že právě malý městský up! potřebuje sportovní kúru, protože dneska přece všechno musí být sportovní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nic víc než přitvrzený podvozek, pár samolepek a detailů v interiéru nedostanete

Během posledních let byl pojem „sportovní auto“ natolik překroucen, že dneska stačí na naprosto nesportovní základ nasadit snížený přitvrzený (rozuměj méně pohodlný) podvozek, velká kola (v tomto případě šestnáctipalcová) a nalepit pruhy.

Nad trojicí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii se stahují mračna

Nad trojicí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii se stahují mračna

Přesně takovým systémem „úprav“ prošel právě malý up!. Motoru se ale žádné novinky netýkají. Pohon „sportovního“ Volkswagenu up! obstarává stále stejný atmosférický tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 nebo 55 kW, případně verze na CNG, která posílá na přední kola přes pětistupňový manuál 50 kW.

Verze VW street up! dostala ještě některé detaily do interiéru, jako třeba nové čalounění sedadel, dekor palubní desky a volantu či jiné výplně dveří. Navíc zájemce získá i lepší audio soustavu a zatmavená boční okna. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků