Volkswagen street up! dostal sportovní podvozek a rychlé pruhy

Pokud někdo hledá skutečné sportovní auto, asi by ho nenapadlo dívat se po Volkswagenu up!. Nicméně automobilka se domnívá, že právě malý městský up! potřebuje sportovní kúru, protože dneska přece všechno musí být sportovní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nic víc než přitvrzený podvozek, pár samolepek a detailů v interiéru nedostanete

Během posledních let byl pojem „sportovní auto“ natolik překroucen, že dneska stačí na naprosto nesportovní základ nasadit snížený přitvrzený (rozuměj méně pohodlný) podvozek, velká kola (v tomto případě šestnáctipalcová) a nalepit pruhy.

Nad trojicí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii se stahují mračna

Nad trojicí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii se stahují mračna

Přesně takovým systémem „úprav“ prošel právě malý up!. Motoru se ale žádné novinky netýkají. Pohon „sportovního“ Volkswagenu up! obstarává stále stejný atmosférický tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 nebo 55 kW, případně verze na CNG, která posílá na přední kola přes pětistupňový manuál 50 kW.

Verze VW street up! dostala ještě některé detaily do interiéru, jako třeba nové čalounění sedadel, dekor palubní desky a volantu či jiné výplně dveří. Navíc zájemce získá i lepší audio soustavu a zatmavená boční okna. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků