Volkswagen street up! dostal sportovní podvozek a rychlé pruhy

Pokud někdo hledá skutečné sportovní auto, asi by ho nenapadlo dívat se po Volkswagenu up!. Nicméně automobilka se domnívá, že právě malý městský up! potřebuje sportovní kúru, protože dneska přece všechno musí být sportovní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nic víc než přitvrzený podvozek, pár samolepek a detailů v interiéru nedostanete

Během posledních let byl pojem „sportovní auto“ natolik překroucen, že dneska stačí na naprosto nesportovní základ nasadit snížený přitvrzený (rozuměj méně pohodlný) podvozek, velká kola (v tomto případě šestnáctipalcová) a nalepit pruhy.

Nad trojicí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii se stahují mračna

Nad trojicí VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii se stahují mračna

Přesně takovým systémem „úprav“ prošel právě malý up!. Motoru se ale žádné novinky netýkají. Pohon „sportovního“ Volkswagenu up! obstarává stále stejný atmosférický tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 nebo 55 kW, případně verze na CNG, která posílá na přední kola přes pětistupňový manuál 50 kW.

Verze VW street up! dostala ještě některé detaily do interiéru, jako třeba nové čalounění sedadel, dekor palubní desky a volantu či jiné výplně dveří. Navíc zájemce získá i lepší audio soustavu a zatmavená boční okna. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků