Volkswagen stále udivuje: sedmimetrový Phaeton je tu

26 komentářů

Ráďa
26. prosince • 20:03

Rozvor to nevytrhne  Kdo s tím autem jel (já jako spolujezdec vzadu) tak řekne, že to je takový nafouklý Passat a je logické že si většina koupí 7er nebo S-klasse, které subjektivně při jízdě působí mnohem komfortněji a hodnotněji.

paulie
22. prosince • 13:45

Proc ne? specialni model VW neni nic jineho nez upoutavani pozornosti. Myslim ze tenhle DLOOOOOUUUUUUUUUHHHHHHHYYYYYYYY phaeton ani nikdy nezaplati vlastni vyvoj.......
A Propos: Kdo si pamatuje na Mercedes-benz S600 Pullman? myslim ze to bylo podobne dlouhy a s vybavou to taky bylo podobny........

gewehr
21. prosince • 9:52

To je haluz. Takto si pani od VW predstavuju usporne opatrenia. Kto uz by si kupil luxusne auto od VW... VOLKSwagen nerovna sa LUXUS. Ako moze niekto prist na trh s limuzinou ktora ma na chladici identifikaciu ludoveho vozidla. Napr. Toyota v USA presne kvoli podobnemu problemu zaviedla znacku Lexux. Nissan prisiel s Infiniti a pod. To uz si rovno mozu dat fotku zakladatela na zadne sklo...

JirkaK
19. prosince • 23:51

A voni to furt vystřelujou..... a pšššššš...... a pšššššš... až jim to jednou blbcům blbejm spadne na hlavu!
Sorry, ale nic jiného než tenhle citát mě nenapadlo

ldf
19. prosince • 19:10

Proč má jen 308Kw? vždyt normálně má 331

jiros
19. prosince • 21:11

Normálně má taky 308 kW (=420 koní), 331 kW (=450 koní) má pouze A8

Martin
19. prosince • 18:27

No, náhodou je to jedna z možností, jak Phaeton prodat. Skutečně, v klasických limuzínách nemá moc šancí, protože tam jsou zavedené jiné značky. Takže jedinou možností jsou patřičně drahé speciální modely. Takže by mohl třeba přijít s modelem karavan, luxusní dodávka, apod. To je základ úspěchu.

georges
19. prosince • 16:40

Fuj, to je hnusný !!!!!!!!!

lexus.rx
19. prosince • 16:34

pak nemaj být ostatní koncernový auta tak drahý když se musí zaplatit takový zbytečnosti jako je tento hybrid

jiros
19. prosince • 18:40

Konečně pořádná odpověď VW na úspěch hybridních Toyot a Lexusu - VW hybrid

LeonardoCupranek
19. prosince • 13:20

Toto je uz brutalni zvetseni, nicmene nejake umirnenejsi prodlouzeni rozvoru by Phaetonu docela pomohlo. Jezdil jsem v 6.0 W12 ve ctyrmistne verzi. Kdyz pominu prisernou cenu (asi za to mohly masazni sedacky ), tak moje dalsi dojmy byly nevyrazny motor (asi vinou automatu) a hlavne - zadny extra velky prostor. V Superbu jsem tedy subjektivne vnimal prostor vetsi.
Proste 20cm v rozvoru by Phaetnou urcite prospelo.

puck
20. prosince • 10:11

jasne, 6.0 W12 je nevyrazny motor. 1.8T taha lepsie ze

LeonardoCupranek
20. prosince • 18:57

Sedel jsi v tom nekdy?
Proste to plynule zrychluje k tem 250ti, ale rozhodne ti to vaz nezlomi. Takova seriova 1.8T 176kW (coz je stale vyrazne nizsi vykon, nez ma ten W12) ti vaz bude lamat daleko vyrazneji. Mluvim o subjektivnich hodnotach a pocitech.

kubik
20. prosince • 23:48

odkdy se dela 1.8T 176kW seriove? Pokud vim, tak starsi oktavka RS mela 134kW a nova RS ma 147kW. Nejsilnejsi 1.8T se dava do leonu, kde matusim 165kW. Ve zminovanem Superbu ma tentyz motor 110kW. Jestli ti tohle lame vaz, tak jsi jeste nejel v poradnem aute. Pokud ti vic lame vaz zrychleni 0/100 za 10s nez za 6s, tak jsi bud hodne divny nebo jsi ve phaetonu nikdy nejel. Autum vubec nerozumis...

LeonardoCupranek
21. prosince • 10:21

1.8T 176kW se dela seriove od te doby, co tuto verzi vyrabej a co ji maj v ceniku.
Vis spatne, stara Octavia RS mela jen 132kW, nicmene Skodovka neni ta prava znacka, do ktere se davaj vrcholne verze. Starej Leon Cupra mel 1.8T 165kW a Audi TT dokonce 176kW.  A ver mi, ze v te audine i leonu budes mit pocit "lamani vazu" zakra vetsi, nez v tom phaetonu. Zkus si to nekdy.
 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kubik
21. prosince • 22:21

psal jsi o superbu, ne o audine, tak si to dej dohromady... Jako sorry, ale radsi bych jezdil v tom phaetonu nez ve starickem TT

LeonardoCupranek
27. prosince • 12:24

O Superbu jsem psal akorat v souvislosti s vnitrnim prostorem.

-LK-
21. prosince • 11:00

A on je pocit lámání vazu pro luxusní limuzínu důležitej? Já měl pocit, že je tomu naopak. Ostatně jedna z věcí, co si manželka na našem autě pochvaluje, je to, že narozdíl od (stejně výkonné) A8 4.2, kterou jezdila, je nárůst výkonu plynulejší a příjemnější. Když jsme u toho, švagr se vyjádřil, že mu přijde, že 1.9TDI Passat 96kW táhne víc (samozřejmě je to blbost a pocit jen díky turboefektu, ale že někomu může 130 koní přijít víc než 300...)

LeonardoCupranek
27. prosince • 12:08

Ano, vzdyt souhlasim.

odbornik
19. prosince • 21:15

Jasne.... SKODA je proste skoda.....

dochtor
19. prosince • 12:55

to je zúfalstvo priatelia
ale aspon bude miesto pre filter pevných častíc

kubik
20. prosince • 23:52

filtr pevnych castic u zazehoveho motoru?

mrazik
19. prosince • 12:43

joooo tam by se to šuka.....

tuky
19. prosince • 5:18

heaven + hell in a blender and you won't get such a mess....
VW => institution with chronic insaniny that is very infectious to new members of the top management...

vedeni
19. prosince • 1:08

...no tak zrovna v Dubaji budou urcite zvedavi na VW.

heh
19. prosince • 4:36

sorry ale pytam sa kde je moje jacuzzi tak kde je moje jacuzzi?!!?!?!

Doporučujeme

Články odjinud