Volkswagen stále udivuje: sedmimetrový Phaeton je tu

Volkswagen se rozhodl dobýt další pozice, kde kralují zavedené značky. Nyní přišla na řadu velká a reprezentativní limuzína. Jaký je Phaeton, který svou délkou atakuje sedmimetrovou hranici?
Volkswagen stále udivuje: sedmimetrový Phaeton je tu

Automobilka Volkswagen představí v Dubaji upravený luxusní model Phaeton. Základem všeho je jeho prodloužení o 1 800 mm na výsledných 6 800 mm. Tím se dostane do sféry velkých, luxusní a reprezentativních limuzín známých především z USA. Pod kapotou tohoto monstra se nachází známý dvanáctiválec o objemu 6 litrů s výkonem 308 kW (420 k) a točivým momentem 600 Nm. Zrychlení limuzíny nebylo zveřejněno, ale dosáhne maximální rychlosti okolo 180 km/h.

Již samotné prodloužení vozu je vcelku šokující, ale ještě větší změny se nachází za zatmavenými skly. Na přání může být vůz vybaven téměř vším, na co si zákazník vzpomene. 17" LCD obrazovky, DVD systém s prostorovým zvukem, systém satelitní komunikace, bar, lednice, nespočet druhů dekorů, mnoho druhů kůže, sedadel a další mají zajistit maximální pohodlí v kombinaci s mobilitou.

Pokud tedy máte pocit, že vaše auto vám nenabídne dostatek prostoru hlavně na zadních sedadlech, přišla ta pravá chvíle k nákupu nového "rodinného" vozu. Pro zákazníka by se Volkswagen jistě přetrhl a na sedmi metrech délky by se nesporně našlo i místo na pískoviště pro vaše ratolesti...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
"Přerostlý" VW Phaeton

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků