To jsem zvědavej,na čem ty auta ještě vodrbou,když už teď je VW aušus :-/
Kvalita VW už je tak nízká,že nelze jít níže,ale zaměstnáním otroků muslimů můžou trochu vylepšit cenu.
Až VW vyrobí něco ve stylu bytelného vozu, jako byla Fabia I a s motorem, který něco vydrží za cenu Dacie Sandero a bude to nabízet i v ČR, až pak budu věřit, že to VW myslí s touto kategorií vozů vážně. Na druhou stranu, proč by to ale v ČR prodával, když jim lidi trhají ruce za nové uniformí a předražené Škodovky a všichni si ještě myslí, jaký to je kauf :-D
Chytrej člověk by s čínskejma plagijátorama moc nespolupracoval. VW jim dodá techniku, kterou můžou jen snadnějc kopírovat. Mě tam vadí ta východní Evropa. Stačí si koupit McDonalds, BigBurger nebo KFC v západní Evropě až potom si je koupit ve východní. Jsou to jen sprostý zloději, za stejné peníze nám prodávají menší množství... Ten, kdo se s tím běžně setkává, se s tím smířil, ale z principu je to sprostota... A tohle v automobilovém průmyslu platí dvakrát.Češi levně vyrobí, levně vyvinou, ale pořád budou ti druhořadí...
To máš těžké, WV si Škodovku už z principu nemůže nechat přerůst přes hlavu. Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini zní rozhodně zvučněji než samotný VW. Už tak je docela na chvostu, když uvážím, že zbývá asi jen ta Škoda a Seat. Taky se mi to nelíbí, ale na druhou stranu čert ví, jak by Škodovka dopadla, kdyby nebylo VW? Třeba osobních Tater mi je vyloženě líto. Wartburgy se začaly vyrábět v 1898 a kde jsou dnes? GAZ a jejich Čajka či Volha, to jsou značky, kde jen to slovo budí pořád svým způsobem respekt, ale na poli osobáků mají velké problémy. Tak bych mohl brát jednu postkomunistickou zemi za druhou, ale slyšet je snad jen o té Škodě pod VW a Dacii pod Renaultem.
Konečně pochopili, že V roce 2018 nebudou největšími výrobci na Světě. Díky odmítnutí spolupráce Suzuki, museli hodně vyzdvihnout Škodu a dali jí "volné ruce".Současně Škoda nemůže konkurovat Dacii přesto, že jsou to obě budgetové značky.Škoda jim vydělává obrovské peníze a Kabaň je mistrem svého oboru....To jak použil světla ze Seatu a předělané dal na Superb, to je prostě unikum. Škoda za minimum peněz, vyrábí hezkáauta. Ostré hrany jsou levnější na výrobu. Škodě stačí zlomek financí na dobré auto, tipnul bych 10 % toho co vynaloží VW.Nový Superb měl být špičkovým vozem, koncern z něho ukradl spoustu promyšlených řešení,aby je pak nacpal do Passatu. Škodovka nevyvíjí jen pro sebe, je to levná koncentrace chytrých lidí, kteří jsou zklamanÍ, že se koncern takhle chová...!!!PROČ NEMŮŽE BÝT LEVNOU ZNAČKOU NĚKTERÁ ČESKÁ ZANIKLÁ AUTOMOBILKA.AERO VYRÁBÍ LETECKÉ MOTORY, TAK SODOMKA, BÝVALÁ KAROSÁRNA NEBO ...BYLO JICH TU 6, TAK JE Z ČEHO VYBÍRAT...
Jen aby taková značka byla skutečně levná a ne jen laciná za drahé peníze, jak to VW dovede...
Aha... "konkurující Dacii."Hm... Skoda?"Ve hře je použití starších již nepoužívaných forem a zařízení pro starší platformy"Ono to totiz strasne dobre sedi hlavne na Seat a ciastocne na Skodu.
To sedí na jakoukoliv část koncernu. Klidně můžou použít mašiny třeba na staré Polo. Podstatné se "nepoužívané platformy". To se současné produkce Seatu ani Škody naopak netýká.
K čemu potřebují dvě škodofky?;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.