Asi proto, ze v S.A. je nesmirne popularni model Polo a jeho ruzne klony, zvlaste novy Polo Classic a tzv. CrossPolo, ktere se v Evrope vubec neprodavaji. Jezdi jich v SA vyrazne vice nez Golfu, a v Uitenhage (to je fabrika VW v SA) se jiste Golf bude delat i dale, nebot se tam dela zejmena starsi model, ktery se v Evrope leta nedela a delat nebude. Do Evropy se stehuje jen vyroba posledniho modelu Golfu, ktereho se v Uitenhage zas tolik nedela...Nepochybuji, na rozdil od pisalka Ondrasika, ze to ma VW moc dobre spocitane...
Zde se určitě mluví pouze o Golf V. Golf I zůstává. Je to zde velmi oblíbené auto a nedávno prošlo faceliftem. Nové nárazníky, nové zadní skupinové svítilny s nyní oblíbeným kulatým prvkem, přístrojová deska z vozu Fabia, ( ja se mi prodejce snažil vysvětlit, to je dashboard z nového evropského Pola :-) přibyl stěrač zadního okna. Stále chybí airbagy, to je ale zbytečné, protože cílová skupina ještě nezačala používat pásy a děti vozí v náručí na předním sedadle. Cena vozu začíná na 70.000 R. ( kurz 1,00R :2,90 CZK )
jenze to co zustava neni Golf I, ale Golf II.
Tato výměna proběhla na základě dohody volkswagenu s odbory německého závodu v loňském roce. A navíc je třeba si uvědomit, že výroba v SA není určena jen pro samotnou SA, ale pro trhy v Asii a Pacifické oblasti, kde hraje prodejní cena opravdu velkou roli.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.