Volkswagen stahuje Passat do servisů

Německá automobilka Volkswagen musí povolat do servisů svůj model Passat. Celkově se jedná o více než 300 000 vozů, které byly vyrobeny v první polovině letošního a v průběhu loňského roku.

Důvody pro svolání jsou hned tři. Množství vozů vykazuje problémy s motorkem stěračů, který může z důvodu průniku vlhkosti vypovědět službu. Horší problémy pak mohou mít vybrané naftové verze, u kterých dohchází k ulomení držáků chladiče paliva, na základě čehož může dojít k úniku nafty z palivového vedení. U vozidel s motorem 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) může dojít k porušení podtlakového vedení a v důsledku toho k negativnímu ovlivnění posilovače brzdné síly. Podle Volkswagenu by však nikdy nemělo dojít k úplnému selhání brzdového systému.

Tato akce má celosvětovou působnost a týká se i našeho trhu, na kterém bylo mezi léty 2005 a 2006 prodáno cca 3 700 dotčených Passatů. Oprava nezabere déle než jednu hodinu. Bližší informace poskytnou autorizovaná servisní střediska nebo prodejci.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků