Volkswagen stahuje Passat do servisů

Německá automobilka Volkswagen musí povolat do servisů svůj model Passat. Celkově se jedná o více než 300 000 vozů, které byly vyrobeny v první polovině letošního a v průběhu loňského roku.

Důvody pro svolání jsou hned tři. Množství vozů vykazuje problémy s motorkem stěračů, který může z důvodu průniku vlhkosti vypovědět službu. Horší problémy pak mohou mít vybrané naftové verze, u kterých dohchází k ulomení držáků chladiče paliva, na základě čehož může dojít k úniku nafty z palivového vedení. U vozidel s motorem 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) může dojít k porušení podtlakového vedení a v důsledku toho k negativnímu ovlivnění posilovače brzdné síly. Podle Volkswagenu by však nikdy nemělo dojít k úplnému selhání brzdového systému.

Tato akce má celosvětovou působnost a týká se i našeho trhu, na kterém bylo mezi léty 2005 a 2006 prodáno cca 3 700 dotčených Passatů. Oprava nezabere déle než jednu hodinu. Bližší informace poskytnou autorizovaná servisní střediska nebo prodejci.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků