Volkswagen stahuje Passat do servisů

Německá automobilka Volkswagen musí povolat do servisů svůj model Passat. Celkově se jedná o více než 300 000 vozů, které byly vyrobeny v první polovině letošního a v průběhu loňského roku.

Důvody pro svolání jsou hned tři. Množství vozů vykazuje problémy s motorkem stěračů, který může z důvodu průniku vlhkosti vypovědět službu. Horší problémy pak mohou mít vybrané naftové verze, u kterých dohchází k ulomení držáků chladiče paliva, na základě čehož může dojít k úniku nafty z palivového vedení. U vozidel s motorem 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) může dojít k porušení podtlakového vedení a v důsledku toho k negativnímu ovlivnění posilovače brzdné síly. Podle Volkswagenu by však nikdy nemělo dojít k úplnému selhání brzdového systému.

Tato akce má celosvětovou působnost a týká se i našeho trhu, na kterém bylo mezi léty 2005 a 2006 prodáno cca 3 700 dotčených Passatů. Oprava nezabere déle než jednu hodinu. Bližší informace poskytnou autorizovaná servisní střediska nebo prodejci.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků