Volkswagen stahuje Passat do servisů

Německá automobilka Volkswagen musí povolat do servisů svůj model Passat. Celkově se jedná o více než 300 000 vozů, které byly vyrobeny v první polovině letošního a v průběhu loňského roku.

Důvody pro svolání jsou hned tři. Množství vozů vykazuje problémy s motorkem stěračů, který může z důvodu průniku vlhkosti vypovědět službu. Horší problémy pak mohou mít vybrané naftové verze, u kterých dohchází k ulomení držáků chladiče paliva, na základě čehož může dojít k úniku nafty z palivového vedení. U vozidel s motorem 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) může dojít k porušení podtlakového vedení a v důsledku toho k negativnímu ovlivnění posilovače brzdné síly. Podle Volkswagenu by však nikdy nemělo dojít k úplnému selhání brzdového systému.

Tato akce má celosvětovou působnost a týká se i našeho trhu, na kterém bylo mezi léty 2005 a 2006 prodáno cca 3 700 dotčených Passatů. Oprava nezabere déle než jednu hodinu. Bližší informace poskytnou autorizovaná servisní střediska nebo prodejci.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků