Volkswagen snížil ceny New Beetle a Beetle Cabrio

Praha, 26. března 2004 -Velmi příjemnou zprávu má Volkswagen pro zájemce o osobité modely New Beetle/New Beetle Cabrio, které se vyrábějí v jeho mexickém závodě ve městě Pueblo: Díky zrušení cel na automobily dovážené z Mexika došlo ke snížení ceny těchto výjimečných vozů o celých 17 procent! Základní cena modelu New Beetle se tak snížila až na 515 600 Kč, za kterou zákazník dostane vůz poháněný zážehovým motorem o objemu 1,4 l o výkonu 55 kW/75 k, v jehož výbavě nechybí např. čelní, boční ani hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav u předních sedadel, elektronický stabilizační systém ESP, autorádio s CD přehrávačem.. a samozřejmě ani vázička pro květinu na přístrojové desce, která je třešničkou „retro“ designu New Beetle.

Stejně vybavený otevřený New Beetle Cabrio, který má standardně navíc ještě např. dálkově ovládané centrální zamykání, se stejným motorem 1.4/55 kW (75 k) se prodává už za 674 300 Kč.

Pro modely New Beetle jsou vedle základního motoru připraveny ještě čtyři další agregáty: Zážehové čtyřválce 1.6/75 kW (102 k), 1.8 Turbo/110 kW (150 k) a 2.0/85 kW (115 k) a turbodiesel se systémem přímého vstřikování paliva do válců 1.9 TDI/74 kW (100 k). Všechny motory jsou standardně propojené s manuálními pětistupňovými převodovkami, pro zážehový dvoulitr 2.0/85 kW je k dispozici i čtyřstupňová automatická převodovka.

Nabídka pohonných jednotek kabrioletu New Beetle Cabrio je sice chudší o přeplňovaný zážehový motor 1.8 Turbo/110 kW, zato však pro modely poháněné dvoulitrovým čtyřválcem 2.0/85 kW je k dispozici šestistupňová automatická převodovka Tiptronic, umožňující i manuální volbu rychlostních stupňů.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků