Volkswagen slaví milionté Scirocco. Slaví se ale pouze v Německu a Číně

U Volkswagenu se slaví. Model Scirocco překročil hranici jednoho milionu vyrobených exemplářů. První generace se představila v roce 1974, druhá následovala o sedm let později. Výroba skončila v roce 1992 a obě generace dohromady dosáhly na 795 650 vyrobených exemplářů. V roce 2008 představila německá automobilka třetí vydání a od té doby do třetího května evidoval koncern VW 204 350 vyrobených kusů. Tedy sečteno a podtrženo, jeden milion celkově.

Test: Volkswagen Scirocco 1,4 TSI - rozlet do scirocca

Test: Volkswagen Scirocco 1,4 TSI - rozlet do scirocca

K této příležitosti Volkswagen připravil Scirocco v edici Million. Tu poznáte na první pohled podle černé metalízy kombinované se stříbrnými pruhy, stříbrných zpětných zrcátek, zatmavených zadních oken, předního nárazníku R-Line a osmnáctipalcových kol s pneumatikami 235/40, které lze na přání nahradit disky o palec většími. V interiéru pak najdete kožené černé čalounění, samozřejmě plakety označující edici Million a pár dalších drobností.

Test VW Scirocco 2,0 TSI: sázka na show

Test VW Scirocco 2,0 TSI: sázka na show

K dispozici je trojice benzinových motorů o výkonu 122, 160 a 210 koní, nebo dva diesely (140 a 177 koní). Kromě nejslabší jednotky lze nahradit manuální převodovku dvouspojkovým DSG. Nakonec špatná zpráva pro všechny, kterým se tato edice líbí. Prodávat se bude pouze v Německu a v Číně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Volkswagen

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků