Produkce elektroaut se u VW již nyní rozšiřuje a nabírá na obrátkách, například masové ID.3, které v nejbližší době čeká facelift, bude kromě závodů ve Cvikově a Drážďanech nově vznikat i ve Wolfsburgu. Právě tam vzniklo školící centrum eMotionRoom po vzoru podobného zařízení, jež se osvědčilo už ve Cvikově. Zdroj: Volkswagen

Produkce elektroaut se u VW již nyní rozšiřuje a nabírá na obrátkách, například masové ID.3, které v nejbližší době čeká facelift, bude kromě závodů ve Cvikově a Drážďanech nově vznikat i ve Wolfsburgu. Právě tam vzniklo školící centrum eMotionRoom po vzoru podobného zařízení, jež se osvědčilo už ve Cvikově. | Zdroj: Volkswagen

Jde o tři místnosti, které představují minulost, současnost a budoucnost výroby aut formou únikové hry. V každé z nich mají zaměstnanci dvacet minut na vyřešení různých hádanek a plnění úkolů. Zdroj: Volkswagen

Jde o tři místnosti, které představují minulost, současnost a budoucnost výroby aut formou únikové hry. V každé z nich mají zaměstnanci dvacet minut na vyřešení různých hádanek a plnění úkolů. | Zdroj: Volkswagen

Začínají v první místnosti v 19. století, tedy v době vynálezu prvního elektromotoru. Dále pokračují do místnosti, připomínající současnou produkci ve Wolfsburgu. Třetí místnost zahrnuje digitální budoucnost. Zdroj: Volkswagen

Začínají v první místnosti v 19. století, tedy v době vynálezu prvního elektromotoru. Dále pokračují do místnosti, připomínající současnou produkci ve Wolfsburgu. Třetí místnost zahrnuje digitální budoucnost. | Zdroj: Volkswagen

Hry se budou účastnit v rámci akce eMotionDay, během níž se seznámí i s dalšími moderními prvky výroby – brýlemi pro virtuální realitu nebo profesní specializací zprovoznění vozidel. Zdroj: Volkswagen

Hry se budou účastnit v rámci akce eMotionDay, během níž se seznámí i s dalšími moderními prvky výroby – brýlemi pro virtuální realitu nebo profesní specializací zprovoznění vozidel. | Zdroj: Volkswagen

V příštích měsících projde školicím centrem celkem 22.000 zaměstnanců. Linka pro částečnou montáž ID.3 bude ve Wolfsburgu zprovozněna na podzim letošního roku, od poloviny roku příštího pak výroba pojede na plné obrátky. Zdroj: Volkswagen

V příštích měsících projde školicím centrem celkem 22.000 zaměstnanců. Linka pro částečnou montáž ID.3 bude ve Wolfsburgu zprovozněna na podzim letošního roku, od poloviny roku příštího pak výroba pojede na plné obrátky. | Zdroj: Volkswagen

Po náběhu ID.3 bude ve Wolfsburgu spuštěna výroba dalšího modelu s tvary SUV na elektrické platformě MEB. Zdroj: Volkswagen

Po náběhu ID.3 bude ve Wolfsburgu spuštěna výroba dalšího modelu s tvary SUV na elektrické platformě MEB. | Zdroj: Volkswagen

Na novém videu, které automobilka umístila na síť LinkedIn, se můžeme podívat na zadní partie – jmenovitě světla. Zdroj: Volkswagen

Na novém videu, které automobilka umístila na síť LinkedIn, se můžeme podívat na zadní partie – jmenovitě světla. | Zdroj: Volkswagen

Ta budou opět dvojdílná, uvnitř si můžeme všimnout komplexnější grafiky. Zdroj: Volkswagen

Ta budou opět dvojdílná, uvnitř si můžeme všimnout komplexnější grafiky. | Zdroj: Volkswagen

Vůz s největší pravděpodobností přijde o čelní nárazník se strukturou plástve a zřejmě i lehce odlišná přední světla. Zdroj: Volkswagen

Vůz s největší pravděpodobností přijde o čelní nárazník se strukturou plástve a zřejmě i lehce odlišná přední světla. | Zdroj: Volkswagen

Elektromobil také dostane  ostrou verzi GTX  po vzoru  větších ID.4 a ID.5 . Zdroj: Volkswagen

Elektromobil také dostane ostrou verzi GTX po vzoru větších ID.4 a ID.5. | Zdroj: Volkswagen

Výroba bude nově probíhat i ve Wolfsburgu, v současné době ji mají na starost továrny ve Cvikově a Drážďanech. Zdroj: Volkswagen

Výroba bude nově probíhat i ve Wolfsburgu, v současné době ji mají na starost továrny ve Cvikově a Drážďanech. | Zdroj: Volkswagen

Očekává se nasazení lepších materiálů v interiéru, dále úprava způsobu ovládání, možnost dostat 12“ displej místo 10“ a nejnovější verze palubního systému. Zdroj: Volkswagen

Očekává se nasazení lepších materiálů v interiéru, dále úprava způsobu ovládání, možnost dostat 12“ displej místo 10“ a nejnovější verze palubního systému. | Zdroj: Volkswagen

Změny by se ale měly převážně zaměřit na oblasti, které byly u aktuální verze kritizovány. Zdroj: Volkswagen

Změny by se ale měly převážně zaměřit na oblasti, které byly u aktuální verze kritizovány. | Zdroj: Volkswagen

Jde o tři místnosti, které představují minulost, současnost a budoucnost výroby aut formou únikové hry. V každé z nich mají zaměstnanci dvacet minut na vyřešení různých hádanek a plnění úkolů. Zdroj: Volkswagen
Začínají v první místnosti v 19. století, tedy v době vynálezu prvního elektromotoru. Dále pokračují do místnosti, připomínající současnou produkci ve Wolfsburgu. Třetí místnost zahrnuje digitální budoucnost. Zdroj: Volkswagen
Hry se budou účastnit v rámci akce eMotionDay, během níž se seznámí i s dalšími moderními prvky výroby – brýlemi pro virtuální realitu nebo profesní specializací zprovoznění vozidel. Zdroj: Volkswagen
V příštích měsících projde školicím centrem celkem 22.000 zaměstnanců. Linka pro částečnou montáž ID.3 bude ve Wolfsburgu zprovozněna na podzim letošního roku, od poloviny roku příštího pak výroba pojede na plné obrátky. Zdroj: Volkswagen
13
Fotogalerie

Volkswagen školí zaměstnance pro výrobu elektroaut nezvyklou metodou. Připravil pro ně únikovou hru

Přechod na produkci bateriových aut si žádá nové znalosti a zkušenosti, ve Wolfsburgu vzdělávaní pojali zábavnou formou.

Koncern se připravuje na ukončení výroby aut se spalovacím motorem a jejich nahrazení elektromobily – k tomu potřebuje vyškolené zaměstnance, který budou již nyní seznámeni s postupy, jakými bateriové vozy vznikají. Produkce elektroaut se již nyní rozšiřuje a nabírá na obrátkách, například masové ID.3, které v nejbližší době čeká facelift, bude kromě závodů ve Cvikově a Drážďanech nově vznikat i ve Wolfsburgu. Právě tam vzniklo školící centrum eMotionRoom po vzoru podobného zařízení, jež se osvědčilo už ve Cvikově.

Jde o tři místnosti, které představují minulost, současnost a budoucnost výroby aut formou únikové hry. V každé z nich mají zaměstnanci dvacet minut na vyřešení různých hádanek a plnění úkolů. Začínají v první místnosti v 19. století, tedy v době vynálezu prvního elektromotoru. Dále pokračují do místnosti, připomínající současnou produkci ve Wolfsburgu. Třetí místnost zahrnuje digitální budoucnost. Hry se budou účastnit v rámci akce eMotionDay, během níž se seznámí i s dalšími moderními prvky výroby – brýlemi pro virtuální realitu nebo profesní specializací zprovoznění vozidel.

V příštích měsících projde školicím centrem celkem 22.000 zaměstnanců. Linka pro částečnou montáž ID.3 bude ve Wolfsburgu zprovozněna na podzim letošního roku, od poloviny roku příštího pak výroba pojede na plné obrátky. Po náběhu ID.3 bude ve Wolfsburgu spuštěna výroba dalšího modelu s tvary SUV na elektrické platformě MEB.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud