Volkswagen si na Teslu věří: "Máme schopnosti, které oni nemají"

15 komentářů

Kuk Vykuk
22. července • 8:41

Němci maj schopnost leda tak na podvody, sebranka jednaDer Spiegel: Přední německé automobilky tvořily od 90. let kartel, dohodly se i na podvodném softwaru
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/der-spiegel... ...

Kuk Vykuk
22. července • 8:45

Volkswagen radši udal sebe, BMW a Mercedes, aby si aspoň přilepšil a měl menší pokutu. Merkel už hledá velkej koberec kam to zamete.

E15
18. července • 15:43

Oni už jednou zvládli olbřímí skok od Brouka ke Golfu, takže věřím, že i skok od Golfu k elektromobilu, který bude jedničkou na trhu (co do počtu prodejů) zvládnou.

ja
27. července • 16:08

Obřími skoky? "Oni už jednou zvládli obřími skoky od Brouka ke Golfu, takže věřím, že i skok od Golfu k elektromobilu, který bude jedničkou na trhu (co do počtu prodejů) zvládnou" konec citátu.
Brouk byla věrná kopie Tatry. Cesta ke Golfu trvala déle než druhá světová. Náhon na předek a celá koncepce jednoprostorového auta to už měli Italové a Francouzi několik automobilových generací před VW.
Jo a s tou jedničkou na trhu, co se týká prodejů elektromobilů od VW, velkohubí byli vždycky, dokud se jim nepřišlo na jejich podvody. Podvody nejenom s diesegate, ale člověče div se, oni museli v šedesátých letech zaplatit, po prohraném mezinárodním soudu, tehdejšímu Československu, za využívání konstrukčních prvků Tatry patentově chráněných, velké peníze. Proto ukončili výrobu "Brouka" v Evropě - tady platily patenty Tatry - a přesunuli výrobu do Mexika, tady nebyly patenty chráněné.

Ondra
18. července • 12:42

Schopnosti,jako třeba lithium z Krušných hor zdarma a elektřina z ČEZu za polovinu,vše zaplatí český otrok/odběratel. Tak to potom věřím,že s takovými vymoženostmi porazí Teslu.

Ondra
18. července • 12:36

Ta "výhoda", o které hovoří je úplně ukradená spotřebiteli.To, že mají distribuční síť a rychlejší výrobu, tak je benefit jen proto, aby auto bylo levnější nebo oni na každém voze více vydělali. Rozhodně to není žádný benefit pro zákazníka. Výroba EV je o dost jiná, takže na vyrobních linkách budou větší zelenáči než u Tesly, kde už mají přes 8 let zkušeností. A servisní síti bude pěkně dlouho trvat, než někdo bude umět tyto voidla servisovat. Naopak se bojím, že korporátním přístupem budou 2 roky všechny zaškolovat, než začnou s prodejem. V reálu budou servisy místa, odkud budou porouchané auta někam odvážet. Konstrukce je natolik jiná a umístění baterii/motorů taky, že je to navybudování nových servisů. Takže zde nemá Tesla žádnou nevýhodu.

R2
19. července • 22:08

Jak muze v textu byt tak blizko sebe: "aby auto bylo levnější" a: " Rozhodně to není žádný benefit pro zákazníka." Asi mame kazdy jinou predstavu o zakaznicich. Nemohu mluvit za obvykleho zakaznika, ale ja osobne cenu povazuji za dulezite kriterium. Dostupnost servisu je pro me take dulezita, jezdit do servisu nekolik set kilometru, navic s automobilem s velmi omezenym dojezdem povazuji za velky problem. A v neposledni rade je pro me dulezita i sit prodejcu, opet se mi nechce ze skusebni projizdky delat vylet pres "pul sveta".
I pokud by servis fungoval jako sberne misto, tak je pro me lepsi dopravit auto do nekolik malo desitek kilometru vzdaleneho sberneho mista, nez zarizovat a platit odtah nekolik set kilometru. Nicmene neverim, ze servisy busou fungovat pouze v tomto modu, spousta veci je na elektromobilu resitelna s relativne normalnim vybavenim a se stejnym personalem, s jakym pracuji servisy nyni.

Saman
18. července • 14:30

autorizovane servisy jiz dnes funguji jen jako prostory kde se meni dil za dil, zaskoleni techniku z cele EU na elektroauta zabere VW tak 2 mesice maximalne, proste jim behem 2 dnu ukazou jak se dane dily demntuji a montuji, tedy uplne to same co je uci na skolenich ted, diagnostika je stejna a je to jen o tom jake chyby to ukaze a jake dily to doporuci podle kodu k vymeneto co Tesle nejde extremne hodne je kvalitativni zpracovani a vseobecne kvalita kuprikladu slicovani a samotne kvality interieru, tam jsou u Tesly dnes zhruba na urovni Dacie, a to bez prdele, koncernu VW bude tedy stacit stejne interierove kvalitni auta jake jeho znacky delaji dnes, ohledne Ev neni vpodstate co dohanet, je to jen o kapacite baterek, to kde VW a dalsi tezce zaspali je vyroba tech baterek, coz se da dohnat behem 2-3 let zcela vpohode, protoze tempem kterym tesla satvi GF neni nijak zavratnej, naopak je to extremne pomale staveni kde je videt nedostatek financi, a to i presto ze velkou cast GF financuje stat Nevada, kuprikladu v Cine podobne komplexy hal roztou mnohanasobne rychleji, tak jeste nejsou ani finalni plany stavby a jiz se davno stavi, a to take bez prdele, proste jinej kraj jinej mrav, kuprikladu nejnovejsi vyrobni haly BYD se projektovali a staveli pouhych 8 mesicu a behem dalsich 2 mesicu jiz z linky sjel prvni baterkovej autobus, to je v USA nebo EU utopie a za 10 mesicu se mozna zada vyberko na firmu co to bude projektovat a zadli 2-3 roky se mozna kopne do zeme, aby se pri petiletce v nejlepsim moznem pripade kolaudovalo:-D

vana
18. července • 11:48

Pes který štěká, nekouše

David
18. července • 10:43

Zatím řeči.....až to vyjede a otestuje se to, tak se teeeprve uvidí....no a cena to v podstatě rozhodne.

883ccm
18. července • 10:36

Volkswagen si na Teslu věří: "Máme schopnosti, které oni nemají"
=> no to jó, takhle lhát a podvádět jako VW jen tak někdo neumí :-D:-D:-D

Petrrr
18. července • 10:31

...máte schopnosti??? No ono jde o to aby Vám zase na ten podvod někdo nepřišel....

LOL
18. července • 10:38

bude Batterygate :-D

Josef Nekovář
18. července • 10:17

Pozor na Medvědy! Voni zatím mlčí, ale makaj jako fretky.
https://youtu.be/i2Dqb6Pq614...

bzzz
18. července • 8:32

Tak snad tyhle (objektivni) fakta potvrdi brzy i v praxi.

Doporučujeme

Články odjinud