Volkswagen si drží pozici evropské „jedničky“

Automobilový trh západní Evropy prakticky stagnuje, automobilce Volkswagen se přesto jako jedné z mála daří zvyšovat tržní podíl: Zatímco celkový západoevropský trh osobních automobilů se v období leden – říjen 2005 meziročně zvýšil o pouhé tři desetiny procenta na 12 373 349 vozů, Volkswagen ve stejném období prodal 1 247 395 vozů, tedy o 3,4 % více než ve stejném období roku 2004. Tržní podíl značky Volkswagen tak meziročně vzrostl z 9,8 % na 10,1 %, takže Volkswagen si i nadále drží pozici evropské „jedničky“ (která mu patřila i vloni) a zvyšuje svůj náskok před druhou v pořadí značkou Renault na více než 40 000 prodaných osobních vozů.

Samotný říjen byl pro Volkswagen velmi úspěšným měsícem – celkem 130 181 prodaných osobních vozů zajistilo značce Volkswagen na západoevropském trhu podíl 11,8 %, což je nejlepší říjnový výsledek za posledních sedm let!

Na výborných výsledcích automobilky Volkswagen má velkou zásluhu model Golf, nejprodávanější model celé skupiny Volkswagen Group, který před nedávnem překonal hranici 24 milionů vyrobených vozů a dále tak posílil svoji pozici historicky nejprodávanějšího automobilu světa.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků