Volkswagen si drží pozici evropské „jedničky“

Automobilový trh západní Evropy prakticky stagnuje, automobilce Volkswagen se přesto jako jedné z mála daří zvyšovat tržní podíl: Zatímco celkový západoevropský trh osobních automobilů se v období leden – říjen 2005 meziročně zvýšil o pouhé tři desetiny procenta na 12 373 349 vozů, Volkswagen ve stejném období prodal 1 247 395 vozů, tedy o 3,4 % více než ve stejném období roku 2004. Tržní podíl značky Volkswagen tak meziročně vzrostl z 9,8 % na 10,1 %, takže Volkswagen si i nadále drží pozici evropské „jedničky“ (která mu patřila i vloni) a zvyšuje svůj náskok před druhou v pořadí značkou Renault na více než 40 000 prodaných osobních vozů.

Samotný říjen byl pro Volkswagen velmi úspěšným měsícem – celkem 130 181 prodaných osobních vozů zajistilo značce Volkswagen na západoevropském trhu podíl 11,8 %, což je nejlepší říjnový výsledek za posledních sedm let!

Na výborných výsledcích automobilky Volkswagen má velkou zásluhu model Golf, nejprodávanější model celé skupiny Volkswagen Group, který před nedávnem překonal hranici 24 milionů vyrobených vozů a dále tak posílil svoji pozici historicky nejprodávanějšího automobilu světa.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 152 příspěvků