Volkswagen se zbaví desítek tisíc zaměstnanců. Škody se to nemá týkat

O patnáct procent pracovních sil méně bude mít během několika příštích let koncern Volkswagen, informoval deník Handelsblatt.
Volkswagen se zbaví desítek tisíc zaměstnanců. Škody se to nemá týkat

Zhruba 3,7 miliardy eur (100 miliard korun) ročně hodlá v příštích letech ušetřit největší evropská automobilka Volkswagen díky tomu, že chystá zrušení přibližně třiceti tisíc pracovních míst. Akce by se měla odehrát v příštích pěti letech, do roku 2021.

Momentálně Volkswagen po celém světě ve svých závodech zaměstnává přibližně 610 tisíc lidí, třetina z toho pracuje přímo pro hlavní značku VW.

Největší část pracovních pozic se bude rušit přímo v Německu. Mělo by jít o závody v Emdenu, Wolfsburgu, Hannoveru, Slazgitteru, Braunschweigu a Kasselu. Další redukce se týká Severní Ameriky a Brazílie.

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

Úsporné opatření je přímým důsledkem aféry Dieselgate, kvůli níž musí koncern upravit po celém světě software v 11 milionech naftových autech.

I když se motory mají upravit také v 1 200 000 vozech značky Škoda, té se zatím propouštění netýká. Škoda totiž patří k nejziskovějším značkám koncernu, a všechny její závody jsou v současnosti plně vytížené.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků