Německá automobilka to myslí s uvedením vozu se spotřebou pod jeden litr na 100 kilometrů skutečně vážně. Do roku 2010 chce začít vůz, který bude schopen běžného městského a příměstského provozu a pojmout by měl dva pasažéry.
Produkční verze se totiž točí okolo studie z roku 2002, která byla vybavena naftovým jednoválcem a která této hodnoty při testovacích jízdách dosáhla. Studie čistě aerodynamického vozu byla schopna pojmout dva pasažéry, kteří seděli za sebou.
Na rozdíl od podobných pokusů s malými a úspornými modely Volkswagenu by měl být tento cenově dostupný a projekt by tak nebyl dopředu odsouzen k neúspěchu, případně jen k malému úspěchu.
Těžko říci, jak bude nakonec vůz vypadat, ale pokud má dosáhnout podobné kombinované spotřeby, nepůjde o nic praktického. Malé rozměry, aerodynamický tvar, malá hmotnost a to vše bude muset splnit potřebné bezpečnostní normy. Jak se s tím technici automobilky poperou uvidíme zhruba do dvou let.