Volkswagen Scirocco s pořadovým číslem 100 000 je na světě

6 komentářů

Radek.
9. srpna • 14:06

...to měl být vtip? Nevšiml jsem si že kromě Priusu by jakékoliv malé wageny byly v severní americe nějak rozšířené - možná tam pár kousků jezdí jako levné ojetiny pro mexické služky na nákupy - ale tím skutek utek, i Prassaty made in Mexico (prodávané oproti ČR za polovic) tam působí dost bídně.
A když už si má USák pořídit "Muscle Car", tak rozhodně ne tenhle idol středoevropských vidláků, ale poctivý osmivál typu Mustang, Corvette,...

ObiWanKenobi
9. srpna • 10:06

neviem sa rozhodnut, ktore kupit. 160k vs 240k. Cupra je lacnejsia, vykonnejsia, lepsie vybavena a kratsie sa na nu caka. Scirocco je az prilis dokonale a dokonalost je nudna. Co myslite? A asi by som neprezil, keby ma obehla nova Fabia RS, ktora je rychlejsia :-))

Honza
9. srpna • 10:55

Vytím bude jezdit , Vy to budete platit, Vy z toho budete mít nějaký pocit. Tak se neptejte druhých.
Osobně bych se styděl za všechny jmenovaný, ale každý znás asi patříme do jiný skupiny lidí.

ObiWanKenobi
9. srpna • 11:09

Nemusis mi vykat, na nete si vsetci tykame :-) A ty mas asi striebornu Octaviu TDI, keby si sa za obe auta hanbil, zrejme nerad vycnievas z radu, ja bojujem proti uniformite :-)

Honza
9. srpna • 12:07

Ne mam přes 15let starýho Nissana , bez abs, esp a spol. Sloupky mám tenký jak tyčky k rajčatům, že se při bouračce zabiju, ale zase je nádhezmě viďet krajina.
Že při předjíždění než to u 6500 sekne omezovač, díky tomu řevu řetezu řetězu a ventylu není nic slyšet. Že nic moc podvozek člověk musí krotit a že dveřna napřed je skoro na dením pořádku.
Ale 0-100-0 to udělá rychlejc než o 0,5l větší dnešní konkurence a spotřebu má menší než rodiné chcípáky s menším motorem .Strašný auto, ale já ho zbožňuju. To je auto pro radost, né hrdina z lidu, nebo silikonovo-peroxidovo-solárková bárbína.Kdo chce neuniformní musí koukat po veteránech ne kategorii supercar.Přijeďte starým Probe, Deltou, SXem máte moje uznání.

Honza
9. srpna • 12:07

Ne mam přes 15let starýho Nissana , bez abs, esp a spol. Sloupky mám tenký jak tyčky k rajčatům, že se při bouračce zabiju, ale zase je nádhezmě viďet krajina.
Že při předjíždění než to u 6500 sekne omezovač, díky tomu řevu řetezu řetězu a ventylu není nic slyšet. Že nic moc podvozek člověk musí krotit a že dveřna napřed je skoro na dením pořádku.
Ale 0-100-0 to udělá rychlejc než o 0,5l větší dnešní konkurence a spotřebu má menší než rodiné chcípáky s menším motorem .Strašný auto, ale já ho zbožňuju. To je auto pro radost, né hrdina z lidu, nebo silikonovo-peroxidovo-solárková bárbína.Kdo chce neuniformní musí koukat po veteránech ne kategorii supercar.Přijeďte starým Probe, Deltou, SXem máte moje uznání.

Doporučujeme

Články odjinud