Focus RS je ultimativní stroj. Dejte mu suchou silnici a je s ním nirvána. Scirocco R je skvělé auto. Podle zahraničních renomovaných recenzí možná více zábavně než bmw 130i a to i přesto, že mají obě auta hnanou jinou zábavu. VW se povedl skvělý podvozek. A pokud jde o srovnání Scirocca R a Focusu RS, tak zajděte třeba na youtube kde je krátký test od AUTOCAR.CO.UK a zjistíte, že i Steve Sutcliffe(poldě mě jeden z nejlepších motoristických novivářů světa) v tomhle srovnávacím testu jasně řekl, že je to největší UPSET letošního roku, ale že WV Scirocco R je jasně lepší než Focus RS a že na silnici jsou stejně rychlá. BTW: Poznámka pro lidi s průměrným příjmem. Je podstatný rozdíl "živit" RS a Scirocco R. Focus z Vás sedře kůži. A co se týče užitečnosti, tak s ním zajedete tak maximálně na nákup do nejbližšího obchoďáku. Se sciroccem se dá ezdit denně. Jsem "za vodou" => jdu do Focusu RS, ale mám ještě něco s čím budu jezdit do práce a vozit manželku a v čem pojedu na výlet s dětmi.Nejsem "za vodou" => Jdu do Scirocca R, rychlost na silnici mám stejnou. Maželku v tom svezu, ale taky potřebuju nějaké auto pro více lidí.
FF RS-rally sportWV S R-racinguž chápete ? Tyhle auta nelze srovnávat na šotolině by bylo široko v první zatáčte ve stromu. A na silnici je oproti focusu nuda něco jako jízda v peugeotu.
Ty kola z RS 6 Avant jsou trapný!
to se jako s tim motorem chlubi .honda s 2000 ma taky objem 2.0 ale bez turba a ma 270 koni
S2000 má 237-247HP (záleží jestli to je první nebo druhá generace a pak se také rozlišuje verze pro JP a US+EU trh). Ano, S2000 má úžasný motor, ale musí se točit točit a točit. VW a jeho 2.0 Turbo je přeci jen vhodnější do běžného provozu.
210kW z 2l atmosféry? Dobrý joke ...
Kolik to bude koštovat? Stejně jako O2 RS?
Stejně nebo hodně podobně co Leon Cupra.... Stejnej motor, stejnej pohon...www.spritmonitor.de
On se ptal na cenu, ne spotrebu. Mas to v titulku.
Když jsou v koncernu, není se čemu divit. Jen mě mrzí, že kvůli těm emisím vedou turbo motory, VW měl moc dobrej motor 3,2v6 co dával do vw golf r32, v těch novejch řadách malejch aut je už odepsanej. Objem je objem a pokud můžu tak jezdím ještě s pětilitrem, až bude drahá ropa, turbo koupím vždycky. Říkám si, že jednou až budu starej děda a budu vykládat vnoučkům, že jsem jezdil s objemem 5,0 za 17litrů benzínu....;-)
..I u mne pořád funguje slogan "Theres no replacement for displacement", ale..Nechápu jak někdo může chtít házet do HH jako je Golf, V6? Malé auto potřebuje málo zatížit, takže tady spíš vidim radost v přeplňování, jinak nakonec všechny ty auta skončí vedle sebe na dálnici a budou mít strach jet na okrsky! takže u mě určitě.. GTi > .:R32
Prave diky temto nazorum a pristupu nebudou tvi vnouckove chapat, co to je jezdit na benzin! B-] Kazdopadne jednou jsem slysel, jak majitel nadupaneho starsiho BMW rikal, jak mu to na rozjezdech apod. natiraji Fabie 1,2 HTP, protoze kazde (drsnejsi) seslapnuti pedalu jej stoji strasne penize... :-P
hmm tak kdyz si socka koupi velky objem a pak resi kazdy litr, tak je to tezke ... na to neni leku
Olda Peprla: No konečně rozumný příspěvek ;-) Já to říkám pořád, jak to nemá aspoň 8 válců, tak to není motor. Dnešní pokřivený trend směřuje totálně do kytek a za pár let budem tak akorát vzpomínat. Snad ještě ti američani by to mohli zachránit, 6.1 HEMI je to pravý ořechový. P.S.: MUSCLE CARS RULEZZZ
Nechápu srovnávání s focusem RS. U Fordu udělali klasický marketingový podvod. Navodili vzhled jako WRC a pak tam foukli předohrab. Tady nic takového není. Nabízí to jako silničku a tam je předohrab vpořádku. Na nic si nehrajou. VW to nedělá a nemá to zapotřebí. Na rozdíl od Fordu tam kdykoli 4x4 může fouknout.
Ale WRC ma cca 300 koni RS ma cca 300 koni, zadny podvod v tom nevidim. Nikde neni napsano ze pristi rok nebudou mit WRC 2WD nebo dokonce 1,6 turbo. To potom bude asi i EVO a STi podvod. Dojdi radeji k psychiatrovi. :-D"Na rozdíl od Fordu tam kdykoli 4x4 může fouknout." Zatim by mozna alespon stacilo mit 305 PS, poradny diferak. :-D
tak VW si nema na co hrat. daji tuzsi pruziny, jine tlumice, zase o neco libivejsi interier a tim to hasne...ford preci jen neco s podvozky dela a rozdily jsou patrne uz od fiest...vsak uvidime sami, treba bude nejake srovnani. ikdyz by to asi nebylo prilis fer B-]
Ano, u VW je to porad to stejne. Jenom si rikam proc ty jine ramena, stabilizatory, nastaveni geometrie, odpruzeni, ulozeni apod. u nekterych verzi ;) Ale samo, na pohled to vypada furt +- stejne ze?
ano, to je na potlesk, ze nekdo montuje ruzna, stabilizatory atd. do ruznych verzi :-) ford uz v minulem RS namontoval diferak a nyni k nemu pridal zase neco noveho. neni to samozrejme nic prevratneho, jak se snazi marketing, jen mirne upraveni, ale porad je to neco jineho, nez tam placnout budik s tristovkou..
Samosvor je pekna vec, ale urpimne taky spusta FRS prvni generace skoncila jak skoncila. Kdo s tim neumi jezdit, je lepsi, kdyz ho nema, nestoji to za ty problemy. Samosvor toho stejne moc neresi. FRS II to ukazuje jasne. Hrubou silou na suche rovinate trati parada. Diky absenci 4x4 ve vyssich rychlostech ma vice vykonu na kolech a vyhrava. Staci horsi adheze a proste ukazuje se sila tradicnich zavodnich specialu
kdo s tim neumi, at si koupi ST, GTI nebo prave toto Scirocco. O to preci nejde. Neodbocujme. Zelí tu vykrikovalo, jak je to marketingovy podvod a ze si RS hraje na WRC atd. WRC to samozrejme neni. Ale uz z pohledu podvozku je to jina liga a zaslouzi si jiny pohled. Navic zadne silenstvi kolem toho nevidim. Vsude pisou, ze by mohl potrapit mnohem drazsi supersporty v zatackach. O hrube sile tohle auto asi nebude. Na rovine ho da kde kdo.
Zeli je hlavne blb, s kterym nestoji za to diskutovat.
Nejlepší diskuse bývaly na sjezdu ksč. Tam všichni diskutovali v harmonickém souhlasu. Pokud ti to chybí, rudí mají stále otevřenou náruč.
Nelzi blbe. ;-)
Moc nevím přesně o čem se tu bavíte, ale měl jsem možnost jet na závodním okruhu v Brně s fordem focusem rs s tou starší verzí, neřídil jsem to, jen jsem byl jako spolujezdec, ale ten člověk co to řídil byl profík a říkalm že ford focus rs je moc moc povedený auto, že jízdními schopnostmi se vyrovná i mnohem draším vozům této sportovní třídy. Zminoval právě VW golf gti a jestli jsem to zprávě pochopil tak tak to vw golf gti je pěkné z venku ale sportovní jízdy oproti fordu focusu to moc nepobralo.
Focus RS je poměrně ultimativní předokolka a z toho plyne vše. Golf GTI je naopak skvělým HH. vozem pro denní ježdění, klidně jako rodinné auto, rychlé, přesné, dobře říditelné, ale komfortní apod. Porovnání těch vozů je dle mého svým způsobem nemožné.RS je mezi předokolkami to, co EVO a STI mezi 4kolkami. Evo a STi jsou ale přeci jenom vozy komplexněnšjími, dotaženějšími a jsou to spíše polotovary závodních vozů homologovaných na běžné komunikace. RS by se mělo měřit spíše s nimi, byť bude proti nim dost ztrácet v trakci a výrazně ztrácet v možnostech dalších úprav, které budou u vyhoněného RS na maximu možného.
Dobre riditelny a presny Golf asi moc nebude ... http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/volkswagen-golf-1-4-lahudka-ze-zavodky_120645.html
Je videt ze si zadnou poradnou upravu RS nevidel. RS Mk1 v dobre uprave 350-400 PS to nanda klidne upravenemu Evu i STi. Na suchu. Coz staci. ;-)
Ford tam to 4x4 taky může fouknout ;) Ale jinak soulasím. Ono ve finále je to jedno, Fordu se to povedlo. Focus RS drtí všechno i eNkové Eva a Sti ;) Holt marketing z RS udělá něco, čemu nebude věřit ani autor toho vozu :)
Ford tam nic nemůže fouknout, protože focus na to není konstrukčně stavěný. Museli by ho celý překopat. VW na svých plošinách systémově s pohonem 4x4 počítá takže od golfu nahoru ho může dát kamkoli. Ford je akorát nasra..nej, když se ho někdo zeptá, jestli ve Focusu nebo v mondeu bude 4x4. Ono te totiž tak jednoduše nejde.KUGA použila haldex, ale to deset let prošlapávalo pro hromadnou produkci VW. Ford a ostatní hnípali a upláceli novináře, aby jim žehlili testy. Stejný marketingový podvody jako s Focusem RS. Už tady kvůli tomu a taky jejich postoji k průserům se vstřikováním u mondeí nechci ford ani vidět. Neseriózní firma.
KUGA je na stejne platforme jako Focus nebo C-MAX nebo nektera Volva a Mazdy. Tak ze lzes!Marketingove podvody, uplaceli novinare, jestli nahodou nepises o sve praxi pro VW. Ford toto nema zapotrebi, kazdy si muze ty novinare a marketing zkontrolovat osobne sam na predvadeci jizde s Focusem i Focusem RS. ;-) Doporucuji.
Dovolím si poopravit. S haldexem začal Ford neboli Volvo už dááávno. VW ho začal používat o dost později.Jinak většinou se dá s vámi i souhlasit, ale ty podvody, úplatky a vstřikování apod. to je nějaká nemoc z Fordu?
Pokud by haldex živilo volvo pak by už byli dááávno v kopru. Jejich existenci jim zajistila až spolupráce s VW...... nejenom fordu.
Smir se s tim ze Volvo melo Haldex proste drive. Tak ze tady lzes a nekdo te pekne nachytal.Bjez se rychle lecit sam, vsichni vedi ze Focus RS nebo normalni Focus s 2WD jezdi v testech nejlepe a i bez tech scifi uplatku. ;-)
Krasavec. Jen by to chtělo mechanickej samosvor. A úpravy sou taky jasný, když ten motor vychází z S3, kde se dá naladit i na hodnoty kolem 310koní...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.