Volkswagen Scirocco, lidový sporťák nabírá konkrétní podoby

28 komentářů

Buran
9. října • 21:04

Je to německá klasika. Bez nápadu, bez ducha , bez elegance. Jizdní vlastnosti budou s největší pravděpodobností průměrné, takže opět nic. S Alfou by mu kdokoliv ukázal brzdová světla. Vím, že mě teď budete kamenovat, ale AR 147 GTA vlastním a vím o čem mluvím. B-]

Augusto Farfus
9. října • 22:52

To seš teda alfista jak poleno.... Debilně se pošklebuješ na diskusi a máš nick "Buran" (jo a navíc pomlouváš auto, které ještě ani neexistuje). To se teda k té ušlechtilé Alfě hodíš asi jako Paroubková mezi baletky... Doufám, že aspoň v té Alfě nejezdíš v teplákách :-D (stejně žádnou nemáš, takže v klidu...)

Radek Ondrášík
9. října • 21:08

Ty světla byste mu ukázal před nebo po návštěvě servisu? :-D;-)

clone
9. října • 20:11

Hm taký zlepenec pekného starého 5 g Civicu, Alfy a nového Megane s nedd fors speedovským prehnaním :(

Peter
9. října • 20:46

..a ešte by som dodal, že sa to až príliš podobá na nové EVO koncept X, myslim spredu.

Mirek-607
11. října • 0:21

Jo, konceptu EVO X se to podoba docela dost, to mas pravdu...

Mirek-607
9. října • 18:13

Tak ja se priznam, ze se mi to libi - jako snad prvni VW za poslednich 10 let :-))

Koby
9. října • 19:21

Souhlasim :-) Mě se to líbí moc :) A ty fotky maj takovou zvláštní atmosféru, přesně jak nějakej noční život, kanály atd... NFSU :)

m.
9. října • 17:09

Co jsou to "živé" fotografie??????......

BMW
9. října • 15:48

pekne hnusna zaba :-D

petr
9. října • 7:11

Není to taky trošku podobné tomu škodováckému Joysteru?

Radek Ondrášík
9. října • 7:20

To už spíš Joyster tomuto, protože IROC byl představen o trochu dříve. Každopádně nějaká podobnost tam je, ovšem u konceptů to není nic novehé, tam se podobá jednotlivý model dalším padesáti...

Ze3gg
9. října • 9:32

Bez tohohoto "sportaku" Joyster do vyroby nikdy nepujde. Nejvic me ale mrzi, ze motory budou urcite TDI a nebo FSI = nicmoc.

CyberVic
9. října • 12:33

...a co bys tam chtel, aby to nebylo "nic moc"...?

Ze3gg
9. října • 14:32

neco co neni vic jak 5let stary. U TDI je stari vic jak 15 let.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
9. října • 14:48

Tak já teda nevím. 2,0 TDI 16V před třemi lety byl novinka, 2,0 TDI16V piezzo vylezl vloni, FSI taky zatím nijak přestárlý není, TFSI už vůbec ne, TSI je novinkou. Asi bude z čeho vybírat.

Mirek-607
9. října • 18:13

FSI dobry, TDI byly bohuzel koncepcne zasstarale, uz kdyz vylezly...

Rene
9. října • 19:33

Zastarale kdyz vysly?:-DHochu ty se zbrchej!V 91roce TDI nemel konkurenci..a do r1999 mu stihali mozna tak Frantici.Tak se prober ty jelito :-P

Marek
10. října • 0:40

Haha,ze frantici :-)) to skor uz taliani, nuz neviem neviem kam sa proti nim hrabe TDI B-]

Ostravak
9. října • 18:33

To myslíš vážně? Kdopak měl 1,9 objemu v roce 89 lepší? Toyota?B-]

Mirek-607
11. října • 0:19

Spatne jsem se vyjadril - spravne tam ma byt TDI PD, slepa cesta s neresitelnymi negativy emisi vyfukovych plynu a hluku.Jinak, kdo mel prvni Common Rail? Napoveda... U VW to nebylo... :-)Celkove jsou turbodiesely slepa cesta - emise jsou prakticky neresitelne nejakym rozumnym zpusobem a takova pseudo reseni, jako filtr pevnych castic si muzou strcit za klobouk, to je dobre tak do reklamy.Btw. Nebyt toho, ze v EU vznikl legislativni paskvil emisnich norem, ktery odstartoval (jiste za vydatne pomoci automobilek jako VW, Fiat ci PSA) dieselomanii, tak se ta Tvoje Toyota diesely nezabyva dodnes. Evropskym automobilkam s v dieselech podarilo najit neco, cim se ostatni nezabyvali a tudiz v tom na ne hodne ztracely. Zaroven se jim podarilo, ze to zacli lidi houfne kupovat. Uzasny tah, lec na ukor zivotniho prostredi a delani volu z danovych poplatniku...

R@ndom
9. října • 3:29

Nemůžu si pomoct, ale designově leze VW do zelí Audi, hlavně čumákem

jenik
9. října • 7:15

videli jste ten koncept na Skodu joyster? je to uuuplne stejny...

Vladimír
9. října • 3:13

Ještě, když jsem byl jako učeň na praxi v továrně (za hlubokého socialismu), nový VW Scirocco s metalýzou měl můj parťák, který mě zaučoval. Byl to šikovný dělník a nadšenec do pěkných aut. Pamatuji si, že nosil na dílně i drahé švýcarské hodinky a brýle se zlatými obroučkami. Asi dlouho na to šetřil.

Rene
9. října • 19:36

Nic si z tech ubozaku nedelej...oni tenkrat meli MB-cka nebo SSSR stroje...nevi ani jak to auto vypada..;-)

Smx
9. října • 15:13

Nevím, co to hulíš, ale zjevně Ti to nedělá dobře.. ;-)

QX
9. října • 8:44

Vladimire, neponocuj tolik, jako delnik jiste vstavas o pate, tak abys nam tam na pracovisti nechrapal!:-D

polovnik
9. října • 18:08

Vladimír pracuje v centru výzkumu spánku, takže se na práci zodpovědně připravuje.
To ty by jsis měl raději pořádně odpočinout, abys zvládl pracovat 14 hodin denně, nejtěžší bude ten pracovní oběd, pracovní večeře a pracovní golf.

Doporučujeme

Články odjinud