Volkswagen Scirocco, lidový sporťák nabírá konkrétní podoby

O tom, že Volkswagen přinese na trh další sportovní model, jsme psali již vícekrát. Na pařížském autosalonu představil i svůj koncept IROC, který má ukázat, jakým směrem se chce automobilka v designu dalšího modelu ubírat.

Velmi zajímavé tvary vozu, který je mixem coupé a třídveřového hatchbacku, veřejnost výrazně zaujal. Nyní přichází i další oficiální informace a termíny nastiňující další osud konceptu. 2008 je rok, kdy se objeví produkční verze a bude představena veřejnosti. Zda se stihne dostat nový vůz i do autosalonů není ještě zcela zřejmé.

Pokročil také výběr jména. Přestože se od počátku hovoří o nástupci vozu Scirocco, který by měl nést stejné jméno, není všechno ještě definitivně rozhodnuto. Vedení automobilky sice potvrdilo, že s největší pravděpodobností dostane do rodného listu tento název, ale víte jak to chodí - dokud to není na papíře, není vůbec nic jasné.

Tip: Živé fotografie konceptu IROC z Paříže si můžete prohlédnou zde.

Technicky by měl vůz čerpat z modelu Eos, tedy z coupé cabria automobilky VW. Platforma, technika, motory a základní tvary by měly zůstat zachovány. Karosérie by ovšem měla více připomínat kupé, střecha bude pevná a také přední část vozu by měla doznat výrazných změn. Jak velké budou si zatím můžeme pouze představovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen IROC
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků