Volkswagen Scirocco GTS přijíždí do Šanghaje s technikou Golfu GTI

Legendární označení GTS pro model Volkswagen Scirocco se vrací. Premiéru zažije na čínském autosalonu v Šanghaji a i když na první pohled vypadá drsně a výhružně, vedle rozšířené výbavy a motoru z Golfu GTI nic jiného nečekejte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Scirocco GTS poznáte na první pohled podle nového exkluzivního laku, speciálních 18" kol a červených brzdičů. I uvnitř je několik věcí, které ostatní Scirocca mít nebudou, třeba toto provedení sedadel

Volkswagen Scirocco GTS je vlastně vrcholná verze modelové řady s bohatou výbavou včetně nového zábavního systému. Ten se v průběhu léta dostane do nabídky i pro ostatní verze Scirocco, kde ale bude samozřejmě za příplatek.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Nové jsou laky a také speciální 18" kola, která dostane výhradně model GTS. Pokud jde o techniku, motor 2.0 TSI z Golfu GTI má pořád hezkých 220 koní a Scirocco GTS s ním zrychlí na stovku za 6,5 sekundy. Maximální rychlost leží na hranici 246 km/h (244 km/h pro DSG). VW se chlubí i spotřebou, Scirocco GTS podle normy NEDC spotřebuje s manuálem 6,1 l/100 km, s automatem 6,4 l/100 km.

Vedle klasické manuální šestistupňové převodovky tedy můžete mít i automat DSG, v tomto případě se šesti rychlostmi a spolehlivějším systémem s mokrými spojkami. Síla motoru je samozřejmě přenášena pouze na přední kola. Zajímavostí je také možnost úplně vypnout systém ESP.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků