Volkswagen Scirocco GTS přijíždí do Šanghaje s technikou Golfu GTI

Legendární označení GTS pro model Volkswagen Scirocco se vrací. Premiéru zažije na čínském autosalonu v Šanghaji a i když na první pohled vypadá drsně a výhružně, vedle rozšířené výbavy a motoru z Golfu GTI nic jiného nečekejte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Scirocco GTS poznáte na první pohled podle nového exkluzivního laku, speciálních 18" kol a červených brzdičů. I uvnitř je několik věcí, které ostatní Scirocca mít nebudou, třeba toto provedení sedadel

Volkswagen Scirocco GTS je vlastně vrcholná verze modelové řady s bohatou výbavou včetně nového zábavního systému. Ten se v průběhu léta dostane do nabídky i pro ostatní verze Scirocco, kde ale bude samozřejmě za příplatek.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Nové jsou laky a také speciální 18" kola, která dostane výhradně model GTS. Pokud jde o techniku, motor 2.0 TSI z Golfu GTI má pořád hezkých 220 koní a Scirocco GTS s ním zrychlí na stovku za 6,5 sekundy. Maximální rychlost leží na hranici 246 km/h (244 km/h pro DSG). VW se chlubí i spotřebou, Scirocco GTS podle normy NEDC spotřebuje s manuálem 6,1 l/100 km, s automatem 6,4 l/100 km.

Vedle klasické manuální šestistupňové převodovky tedy můžete mít i automat DSG, v tomto případě se šesti rychlostmi a spolehlivějším systémem s mokrými spojkami. Síla motoru je samozřejmě přenášena pouze na přední kola. Zajímavostí je také možnost úplně vypnout systém ESP.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků