Volkswagen Scirocco GTS přijíždí do Šanghaje s technikou Golfu GTI

Legendární označení GTS pro model Volkswagen Scirocco se vrací. Premiéru zažije na čínském autosalonu v Šanghaji a i když na první pohled vypadá drsně a výhružně, vedle rozšířené výbavy a motoru z Golfu GTI nic jiného nečekejte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Scirocco GTS poznáte na první pohled podle nového exkluzivního laku, speciálních 18" kol a červených brzdičů. I uvnitř je několik věcí, které ostatní Scirocca mít nebudou, třeba toto provedení sedadel

Volkswagen Scirocco GTS je vlastně vrcholná verze modelové řady s bohatou výbavou včetně nového zábavního systému. Ten se v průběhu léta dostane do nabídky i pro ostatní verze Scirocco, kde ale bude samozřejmě za příplatek.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Nové jsou laky a také speciální 18" kola, která dostane výhradně model GTS. Pokud jde o techniku, motor 2.0 TSI z Golfu GTI má pořád hezkých 220 koní a Scirocco GTS s ním zrychlí na stovku za 6,5 sekundy. Maximální rychlost leží na hranici 246 km/h (244 km/h pro DSG). VW se chlubí i spotřebou, Scirocco GTS podle normy NEDC spotřebuje s manuálem 6,1 l/100 km, s automatem 6,4 l/100 km.

Vedle klasické manuální šestistupňové převodovky tedy můžete mít i automat DSG, v tomto případě se šesti rychlostmi a spolehlivějším systémem s mokrými spojkami. Síla motoru je samozřejmě přenášena pouze na přední kola. Zajímavostí je také možnost úplně vypnout systém ESP.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků