Volkswagen Scirocco GT: 210 koní pod kapotou, ale zatím jen pro Británii

Volkswagen Scirocco GT: 210 koní pod kapotou, ale zatím jen pro Británii

Volkswagen plní své sliby a po vrcholné verzi R s výkonem 265 koní přináší na trh i vylepšené dvoulitrové provedení, které se bude moci pochlubit stejným výkonem, jako Golf GTI. Změna to není příliš výrazná, nicméně i 10 koní navíc jistě potěší.

Nyní se tedy Scirocco GT, jak se verze s přeplňovaným dvoulitrem pod kapotou v Británii nazývá, může bez okolků srovnávat s výše zmíněným GTI. Sprint z nuly na stovku totiž zvládne za 6,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 240 km/h. Oproti dosud nabízené 200 koňové verzi, si toto vylepšené Scirocco může na své konto připsat i nižší spotřebu, která se snížila o 0,2 l/100 km, tedy nyní si na 100 km kombinovaného provozu vystačí v průměru se 7,3 litry benzínu.

Toto nahrazení jednotek bylo prozatím potvrzeno pouze pro britský trh, nevidíme však jediný důvod, proč by tomu tak brzy nemělo být i u nás.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Scirocco vstoupilo na trhy v druhé polovině loňského roku
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků