Volkswagen Santana: druhá generace po 30 letech

14 komentářů

jiri
1. listopadu • 11:10

jen tak do placu o kolik je technologicky pozadu kocern o proti japoncům. Já bych to viděl průměr 15 let.

lethal924
7. listopadu • 10:56

V tomto vlakne jsem cekal Zeliho, ktery by nam vysvetlil proc je tomu prave naopak :-)

Ladamar
1. listopadu • 13:29

Jo určitě.Hlavně je vidět náskok japonců na přeplňovaných motorech a převodovkách.(DSG,TSI).Taková Honda Civik je toho příkladem..

Skyline
1. listopadu • 17:20

Je fakt, ze zadnym japonskym autum aspon co vim nepreskakuji rozvodove retezy, v tomto maji co dohanet. Ty delas pro servis, ze bys chtel, aby i z Japoncu byly pokud mozno nespolehlive kramy?

Jean
2. listopadu • 16:12

Vo VW a väčšine západoeuropskych autách sa Európan aspoň zmestí a má pred sebou relatívne normálny interiér a palubnú dosku. Toyota a Honda sú pre trpaslíkov a prístrojovka cicíku je ako zlý vtip od kolotočov. Zvlášť interiéry od Toyoty prekypujú priestorom, ja mám na dnešnú dobu priemerných cca 1,9 m a na mieste šoféra sa neviem usadiť ani v avensis-e.

lethal924
7. listopadu • 10:55

Kolega ma dokonce pres 190cm a jezdi do prace v Yarisu. Nema s prostorem vubec problem a vozi skoro denne z prace 4 lidi. Za nej se pohodlne posadim a na tu cestu po meste nemam problem. kolenama se nedotknu predni sedacky. Japonci davno pred evropou prisli na to ze 1cm na vysku = 2cm na delku co se tyka vnitrniho prostoru. S Avensisem jsem mel tu cest a je tam kupodivu mista jeste vic :-D Mozna to chtelo najit packu na ovladani sedadel? Nechapu kde jsi prisel na to ze Toyota je pro trpasliky, kdyz hlavne vyvazi do ameriky, kde jsou na prostor daleko haklivejsi nez tady.

jiri
4. listopadu • 13:05

tak si zkrat nožičky nebo si kup dodávku nebo jako ve filmu policejní academie vyhod přední sedačky a sedni si do zadu. Auta jsou dělaná na výšku 180 cm.

1. listopadu • 13:29

Jo určitě.Hlavně je vidět náskok japonců na přeplňovaných motorech a převodovkách.(DSG,TSI).Taková Honda Civik je toho příkladem..

jiri
31. října • 19:44

k tomu motoru 1.4 ty samé parametry měl civic už před 17 lety. Opravdu moderní agregáty. A 1.6 110 koní lepší parametry měl civic před 15 lety 1.5 115 k spotřeba v poho 6 litrů. Opravdu dělá koncern vw moderní vozy.

ace_9
1. listopadu • 11:48

ide o emisne normy, ty genius... moderne motory su doslova priskrcovane, aby boli schopne plnit coraz narocnejsie normy.

Skyline
1. listopadu • 17:18

Jiste, archaickou a pleckoidni techniku lze vzdy svest na emisni normy. B-]

ace_9
2. listopadu • 10:03

ja nie som fanusik vw koncernu, ale aspon nieco malo o tom viem a garantujem ti, ze keby nebolo potrebne plnit emisne normy, tak je vykon dnesnych motorov minimalne o 25 % vyssi. je stupidita basnit o 20 rocnych motoroch ake su rovnako vykonne a aku maju rovnaku spotrebu ako tie moderne.

Jirka
31. října • 18:14

nejspíš.. hlavně na mě ta puvodni pusobi daleko charismatičtějším dojmem :-P

Filip
31. října • 12:30

Rapid?

Doporučujeme

Články odjinud