Volkswagen rozdává americkým majitelům TDI „bolestné“ 1000 USD

Volkswagen rozdává americkým majitelům TDI „bolestné“ 1000 USD

Automobilka Volkswagen zahájila kompenzace americkým majitelům aut s motory TDI, jichž se týká aféra Dieselgate. Ti dostanou kreditní kartu VIsa s kreditem 500 USD (přibližně 12 600 Kč), dárkový poukaz v hodnotě rovnež 500 USD na zboží a služby poskytované prodejci VW a k tomu ještě tři roky bezplatné asistenční služby. 

Ministr Ťok otočil, úprava aut z Dieselgate má být povinná i u nás

Ministr Ťok otočil, úprava aut z Dieselgate má být povinná i u nás

Majitelé, kteří chtějí nabídku využít, musí nejprve na vwdieselinfo.com ověřit VIN svého vozu. To ale není všechno. Pokud Volkswagen nárok uzná a „balíček dobré vůle“ pošle (nechává si na to čtyři týdny), musí majitelé ještě navštívit prodejce VW. Ten znovu ověří totožnost majitele i vlastnictví vozu a aktivuje jak dárkový poukaz, tak asistenční službu. 

EPA vyšetřuje i motory 3.0 TDI, podle VW ale tajný software neobsahují

EPA vyšetřuje i motory 3.0 TDI, podle VW ale tajný software neobsahují

Volkswagen říká, že jde o „první vstřícný krok“ ke znovuzískání důvěry zákazníků. Jaké budou ty další, není v tuto chvíli jasné – stejně jako odpověď na otázku, jaké kompenzace (jestli vůbec nějaké) plánuje koncern pro své evropské zákazníky.

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2013
Stav: 177 256 km
Cena: 281 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 110 109 km
Cena: 268 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků