lepší a hezčí auta sem neviděl
Fakt nadherne! VW ma ozaj potesil!!!
fuj to jsou hnusný auta!
Podle mě teda přední náhon je řešen tak že jsou poháněný obě dvě kola v různém poměru ale přenášený výkon je na dvě kola vyvážený (pokud nejede v zatáčce) Nevím jestli jsou to čtyřkolky, ale kdyby byly no tak to by byl slušnej nášup a hlavně by akcelerace nebyla tak velká, ale rozhodně lepší jízdní vlastnosti než u RWD. (Asi jen tak z prdele 4*4 WRC nemají nebo jo?) Jinak životnost je taky tabu řešit, jestli ti auto vydrží 0,5 nebo 1 milion km páč takový auto roztřískáš hnedka v první zatáčcce! Mám dvojkovou jettu, a do těch úprav (kdybych už nestudoval) bych šel... ale místo bi-turba kompresor.
Docela by mě zajíma životnost těch motorů (nemluvím už o pneu, spojce atd). Navíc pokud vím ty rychlostní limity v USA tak úžasné nejsou a jejich dodržování není formalitou jako u nás. Ale tak Vegas, večer svatba, ráno rozvod, známeAle udělat spalovací motor s účinností 50% by byla větší a hlavně užitečnější frajeřina
Nie nezaujímá. Sú to zbytočné vozidlá.
nezavidte americanum, ze na to maji prachy a my ne :) tak to proste je a bude ;)mne se to moc libi, ... a pokud je to 4x4 tak bych se nebal toho, ze to bude mit problemy s prenosem vykonu
geniální je, že tahle auta oslovují američany, kteří v životě nepojedou víc než 100 km/h. Pak nemá být drahá ropa, když ji zbytečně lejou do těchle bestií...
A že ji taky třeba lijí do obřích pick-upů a SUV je už v pohodě, že? Fakt jsi se trefil, s tím, že cena ropy je odvislá od jednotkové spotřeby v USA...
Američany to nemůže oslovovat, v nabídce, kterou tam mají jsou tyto "ostré modely" jehlou v kupce sena.
Budte radi za Americany, protoze bez nich uz bysme v Evrope pouzivali auticka tak maximalne slapaci.
jestli by nejaka europa byla!
... Hnuswagen R GT. Tfujtajbl.
Fujtajbl jseš ty... Sedět v autě, které má 550 koní tak se směješ jako malé dětsko experte
Občas (a nejen tady) čtu že pro přední náhon je únosných max. 230-250 koní - no vidíte a jde i 550 koní!!
1. az na tu nedotacavost2. predne pneu budu "dost trpiet"3. akceleracia bude podstatne horsi ako s RWD4. 550k z tak malych motorov => mala zivotnost
a při akceleraci to bude zatáčet... protože jak známo, tak je hnané jen jedno přední kolo, nikoliv oboje. Leda že by to mělo samosvor na předních kolech, což jsem viděl zatím asi tak u dvou aut na světě.
Jak jsi na to přišel??
Vsechna ta auta jsou ctyrkolky-takze bych se nebal.
Jde o koncepty, ktere jsou urcene na vystavy = resit, jak ty auta budou, ci nebudou jezdit, nema v tomto pripade smysl, padz ty auta se do bezneho provozu nedostanou
Proc? Proc by to ta tuningova firma nemela normalne nabizet? Byla by sama proti sobe, ne? Vzdyt i pro stare koncernove sestivalce (2.8 a 3.2) se v Nemecku nabizelo nekolik biturbo uprav. A o ten nahon bych se nebal - pokud vim, tak sestivalce do golfu, jetty i passatu se i v civilni verzi davaji (tusim ze vyhradne) se ctyrkolkou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.