Volkswagen R GT: tři ostré modely s výkonem přes 500 koní

21 komentářů

Ha! ha!
30. listopadu • 18:06

lepší a hezčí auta sem neviděl

Cjoctavian
6. ledna • 23:42

Fakt nadherne! VW ma ozaj potesil!!!

ff
20. listopadu • 19:47

fuj to jsou hnusný auta!

Debil
13. listopadu • 21:55

Podle mě teda přední náhon je řešen tak že jsou poháněný obě dvě kola v různém poměru ale přenášený výkon je na dvě kola vyvážený (pokud nejede v zatáčce) Nevím jestli jsou to čtyřkolky, ale kdyby byly no tak to by byl slušnej nášup a hlavně by akcelerace nebyla tak velká, ale rozhodně lepší jízdní vlastnosti než u RWD. (Asi jen tak z prdele 4*4 WRC nemají nebo jo?)
Jinak životnost je taky tabu řešit, jestli ti auto vydrží 0,5 nebo 1 milion km páč takový auto roztřískáš hnedka v první zatáčcce!
 
Mám dvojkovou jettu, a do těch úprav (kdybych už nestudoval) bych šel... ale místo bi-turba kompresor.

Ráďa
12. listopadu • 20:18

Docela by mě zajíma životnost těch motorů (nemluvím už o pneu, spojce atd). Navíc pokud vím ty rychlostní limity v USA tak úžasné nejsou a jejich dodržování není formalitou jako u nás. Ale tak Vegas, večer svatba, ráno rozvod, známe
Ale udělat spalovací motor s účinností 50% by byla větší a hlavně užitečnější frajeřina

Sono
12. listopadu • 18:23

Nie nezaujímá. Sú to zbytočné vozidlá.

marepa
12. listopadu • 17:24

nezavidte americanum, ze na to maji prachy a my ne :) tak to proste je a bude ;)
mne se to moc libi, ... a pokud je to 4x4 tak bych se nebal toho, ze to bude mit problemy s prenosem vykonu

ds
12. listopadu • 10:17

geniální je, že tahle auta oslovují američany, kteří v životě nepojedou víc než 100 km/h. Pak nemá být drahá ropa, když ji zbytečně lejou do těchle bestií...

Ralf
12. listopadu • 11:36

A že ji taky třeba lijí do obřích pick-upů a SUV je už v pohodě, že? Fakt jsi se trefil, s tím, že cena ropy je odvislá od jednotkové spotřeby v USA...

Majk
15. září • 8:41

Američany to nemůže oslovovat, v nabídce, kterou tam mají jsou tyto "ostré modely" jehlou v kupce sena.

Dusan
12. listopadu • 11:38

Budte radi za Americany, protoze bez nich uz bysme v Evrope pouzivali auticka tak maximalne slapaci.

koffr
12. listopadu • 16:22

jestli by nejaka europa byla!

freak
12. listopadu • 0:07

... Hnuswagen R GT. Tfujtajbl.

Ivory
12. listopadu • 17:52

Fujtajbl jseš ty...  Sedět v autě, které má 550 koní tak se směješ jako malé dětsko experte

Ivan
12. listopadu • 0:06

Občas (a nejen tady) čtu že pro přední náhon je únosných max. 230-250 koní - no vidíte a jde i 550 koní!!
 

tuky
12. listopadu • 1:28

1. az na tu nedotacavost
2. predne pneu budu "dost trpiet"
3. akceleracia bude podstatne horsi ako s RWD
4. 550k z tak malych motorov => mala zivotnost

Ace2
12. listopadu • 1:30

a při akceleraci to bude zatáčet... protože jak známo, tak je hnané jen jedno přední kolo, nikoliv oboje. Leda že by to mělo samosvor na předních kolech, což jsem viděl zatím asi tak u dvou aut na světě.

Mek
12. listopadu • 23:46

Jak jsi na to přišel??

Joshua
12. listopadu • 6:28

Vsechna ta auta jsou ctyrkolky-takze bych se nebal.

-Ferda-
12. listopadu • 7:28

Jde o koncepty, ktere jsou urcene na vystavy = resit, jak ty auta budou, ci nebudou jezdit, nema v tomto pripade smysl, padz ty auta se do bezneho provozu nedostanou

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LeonardoCupranek
12. listopadu • 20:10

Proc? Proc by to ta tuningova firma nemela normalne nabizet? Byla by sama proti sobe, ne?
Vzdyt i pro stare koncernove sestivalce (2.8 a 3.2) se v Nemecku nabizelo nekolik biturbo uprav.
A o ten nahon bych se nebal - pokud vim, tak sestivalce do golfu, jetty i passatu se i v civilni verzi davaji (tusim ze vyhradne) se ctyrkolkou.
 

Doporučujeme

Články odjinud