Volkswagen prodělává na Phaetonu nemalé částky

Dle neoficiálních informací to vypadá, že německá automobilka Volkswagen na svůj model Phaeton zrovna hrdá nebude. První pokus vstoupit do segmentu luxusních limuzín se příliš nepovedl.

Po kvalitativní stránce není vozu moc co vytknout a i techniku nabízí srovnatelnou, ovšem nulové renomé v segmentu se neodpouští. Volkswagen tak zdaleka neprodává tolik Phaetonů, jak by si představoval a nyní přišly informace ohledně ekonomické výhodnosti.

Automobilka na jednom kuse prodělává přes 10 000 eur (přibližně 290 000 Kč) což je opravdu zajímavá suma. Automobilka ji samozřejmě oficiálně nikdy nepotvrdí, ale o podobných číslech se spekuluje již dlouho.

Právě mizerný zájem zákazníků a prodělek se podepisují na tom, že nová generace nabírá menší zpoždění.

Každopádně ztráta okolo 10 000 eur na jednom modelu není u Volkswagenu ničím novým. Když si představíme, že na jednom Veyronu tratí okolo 4 milionů eur a to i přesto, že stojí 1 mil. eur, pak je Phaeton s trochou nadsázky vlastně úspěšný model.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků