Volkswagen prodělává na Phaetonu nemalé částky

Dle neoficiálních informací to vypadá, že německá automobilka Volkswagen na svůj model Phaeton zrovna hrdá nebude. První pokus vstoupit do segmentu luxusních limuzín se příliš nepovedl.

Po kvalitativní stránce není vozu moc co vytknout a i techniku nabízí srovnatelnou, ovšem nulové renomé v segmentu se neodpouští. Volkswagen tak zdaleka neprodává tolik Phaetonů, jak by si představoval a nyní přišly informace ohledně ekonomické výhodnosti.

Automobilka na jednom kuse prodělává přes 10 000 eur (přibližně 290 000 Kč) což je opravdu zajímavá suma. Automobilka ji samozřejmě oficiálně nikdy nepotvrdí, ale o podobných číslech se spekuluje již dlouho.

Právě mizerný zájem zákazníků a prodělek se podepisují na tom, že nová generace nabírá menší zpoždění.

Každopádně ztráta okolo 10 000 eur na jednom modelu není u Volkswagenu ničím novým. Když si představíme, že na jednom Veyronu tratí okolo 4 milionů eur a to i přesto, že stojí 1 mil. eur, pak je Phaeton s trochou nadsázky vlastně úspěšný model.

TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

Audi RS4 Avant

Opravdu rychlý kombík o Audi už je automobilovým archetypem, pevnou součástí trhu. Nabídne aktuální generace něco navíc?

dnes | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků