Volkswagen prodělává na Phaetonu nemalé částky

Dle neoficiálních informací to vypadá, že německá automobilka Volkswagen na svůj model Phaeton zrovna hrdá nebude. První pokus vstoupit do segmentu luxusních limuzín se příliš nepovedl.

Po kvalitativní stránce není vozu moc co vytknout a i techniku nabízí srovnatelnou, ovšem nulové renomé v segmentu se neodpouští. Volkswagen tak zdaleka neprodává tolik Phaetonů, jak by si představoval a nyní přišly informace ohledně ekonomické výhodnosti.

Automobilka na jednom kuse prodělává přes 10 000 eur (přibližně 290 000 Kč) což je opravdu zajímavá suma. Automobilka ji samozřejmě oficiálně nikdy nepotvrdí, ale o podobných číslech se spekuluje již dlouho.

Právě mizerný zájem zákazníků a prodělek se podepisují na tom, že nová generace nabírá menší zpoždění.

Každopádně ztráta okolo 10 000 eur na jednom modelu není u Volkswagenu ničím novým. Když si představíme, že na jednom Veyronu tratí okolo 4 milionů eur a to i přesto, že stojí 1 mil. eur, pak je Phaeton s trochou nadsázky vlastně úspěšný model.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků