Volkswagen prodělává na Phaetonu nemalé částky

Dle neoficiálních informací to vypadá, že německá automobilka Volkswagen na svůj model Phaeton zrovna hrdá nebude. První pokus vstoupit do segmentu luxusních limuzín se příliš nepovedl.

Po kvalitativní stránce není vozu moc co vytknout a i techniku nabízí srovnatelnou, ovšem nulové renomé v segmentu se neodpouští. Volkswagen tak zdaleka neprodává tolik Phaetonů, jak by si představoval a nyní přišly informace ohledně ekonomické výhodnosti.

Automobilka na jednom kuse prodělává přes 10 000 eur (přibližně 290 000 Kč) což je opravdu zajímavá suma. Automobilka ji samozřejmě oficiálně nikdy nepotvrdí, ale o podobných číslech se spekuluje již dlouho.

Právě mizerný zájem zákazníků a prodělek se podepisují na tom, že nová generace nabírá menší zpoždění.

Každopádně ztráta okolo 10 000 eur na jednom modelu není u Volkswagenu ničím novým. Když si představíme, že na jednom Veyronu tratí okolo 4 milionů eur a to i přesto, že stojí 1 mil. eur, pak je Phaeton s trochou nadsázky vlastně úspěšný model.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků