Volkswagen připravuje tři nové modely pro čínský trh

Volkswagen připravuje tři nové modely pro čínský trh

Čínský trh stále představuje pro automobilky velký potenciál, takže se nelze divit tomu, že se čím dál častěji objevují zprávy o aktivitách toho kterého výrobce na tamním trhu. Důkazem budiž Volkswagen, který plánuje postupně uvést tři nové modely určené výhradně pro Čínu, kde se také budou vyrábět.

Jako první má dorazit sedan s kódovým označením A-Plus postavený na platformě MQB. Stát by se tak mělo na podzim roku 2014. O něco později přijde další novinka, a sice větší sedan, který se zařadí mezi čínské provedení Passatu a Volkswagen Phaeton. Třetím nováčkem bude kompaktní SUV opět postavené na platformě MQB. Tento model má vyplnit mezeru mezi Tiguanem a Touaregem a kromě Číny se představí také na americkém trhu. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: carnewschina.com

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 14 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků