Volkswagen přijímá nové zaměstnance, už jich má 550 000

Volkswagen přijímá nové zaměstnance, už jich má 550 000

Plány Volkswagenu jsou velkolepé a nijak se jimi netají. Do roku 2018 hodlá svrhnout z trůnu světové jedničky Toyotu a tomu podřizuje vše. I svoji personální politiku.

Podle Bernda Osterloha, jednoho z čelních představitelů německé automobilky, chce Volkswagen zvýšit do roku 2018 počet svých zaměstnanců o 9 procent – z dnešních 550 000 na 600 000.

„Volkswagen roste, proto pokračuje nepřetržitě v najímání nových zaměstnanců,“ řekl Osterloh v rozhovoru pro německý ekonomický deník Handelsblatt.

Německá automobilka, která loni prodala ve světě 9,1 milionu vozů, sází na Čínu. V této zemi by chtěla během příštích pěti let zdvojnásobit svoji výrobní kapacitu. Prodeji v Asii hodlá kompenzovat slábnoucí odbyt v Evropě.

Nebylo proto divu, že Osterloh v rozhovoru pro Handelsblatt uvedl, že Volkswagen přijme „méně nových zaměstnanců v Evropě a významně více v Číně.“ Už dnes více než polovina zaměstnanců Volkswagenu pracuje v závodech mimo Německo. 
 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků