Volkswagen přijímá nové zaměstnance, už jich má 550 000

Volkswagen přijímá nové zaměstnance, už jich má 550 000

Plány Volkswagenu jsou velkolepé a nijak se jimi netají. Do roku 2018 hodlá svrhnout z trůnu světové jedničky Toyotu a tomu podřizuje vše. I svoji personální politiku.

Podle Bernda Osterloha, jednoho z čelních představitelů německé automobilky, chce Volkswagen zvýšit do roku 2018 počet svých zaměstnanců o 9 procent – z dnešních 550 000 na 600 000.

„Volkswagen roste, proto pokračuje nepřetržitě v najímání nových zaměstnanců,“ řekl Osterloh v rozhovoru pro německý ekonomický deník Handelsblatt.

Německá automobilka, která loni prodala ve světě 9,1 milionu vozů, sází na Čínu. V této zemi by chtěla během příštích pěti let zdvojnásobit svoji výrobní kapacitu. Prodeji v Asii hodlá kompenzovat slábnoucí odbyt v Evropě.

Nebylo proto divu, že Osterloh v rozhovoru pro Handelsblatt uvedl, že Volkswagen přijme „méně nových zaměstnanců v Evropě a významně více v Číně.“ Už dnes více než polovina zaměstnanců Volkswagenu pracuje v závodech mimo Německo. 
 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků