fesacik nieje to nahodou vyroba VW polo? ale to sa v BA uz nevyraba ;))
Mila redakce, zkuste si priste info nedriv overit nez neco takoveho placnete, diky!
Skoda, ze na produkci z Vogosci uz nedavaji cedulku TAS na masku :-|
Toto je uz par dni stara kacica agentury Reuters.Len tak dalej...
Pánové, začínáte silně připomínat bulvárB-] To Vám dochází nápady? Chtěli jste asi sdělit, že malá část výroby se z kapacitních důvodů posune dál na východ.B-]
A este take male upresnenie: nejedna sa o montazny zavod (v Bratislave), ale o vyrobu prevodoviek a dalsich komponentov (Martin). Zo zaciatku mala cast, neskor viac. Ale nemyslim si ze by to bolo z kapacitnych dovodov. Jednoducho chcu usetrit na pracovnej sile. A tento trend bude pokracovat. Snad si niekto nemyslel, ze v nasich koncinach budu tie automobilky navaky! Prvy krok k reducii nakladov bol jasny, smer vychodna europa. A dalej sa pokracuje na balkan a do ciny...
Redakci uniklo, že VW nemá v SK pouze finální výrobu v Bratislavě, jejíž přesun jinam je mimo mísu. V případě poloinformace v tomto článku jde o pouhou spekulaci šéfa bosenské továrny, kterou navíc vlastní VW pouze menšinovým podílem. Přesun výroby dílů z Martina do Sarajeva je možný, přesun menšinové výroby finálních vozů z Bratislavy je málo pravděpodobný, přesun hlavní výroby z Bratislavy (Touareg, Q7, pre-assembled Cayenne) je v dohedné době velmi nepravděpodobný.
Redakce asi ani nevi, ze vyroba komponentu ma tradici uz z Unis TAS Vogosca a planovane rozsireni vyroby soucastek tamtez (diky rozsirujici se globalni produkci koncernu VW) tedy nebude zminenou spekulaci na tema silicich men a odboru v regionu stredni evropy.... ovsem kdyz dela pro AR i hulvat z Celadne, neni se cemu moc divit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.