Já si myslím, že stažení tohoto motoru je správné a to říkám jako jeho vlastník v S3. Myslím si, že i oni moc dobře vědí, že s tímhle lehce přestřelili, protože je to prostě motor do Golfu R/Cupry, který svým projevem nemá v autě jako Passat nebo Superb co dělat. Pokud se jim podaří udělat zcela nový motor, který bude mít vyrovnanější nástup výkonu a tišší chod, podobný (neříkám stejný) šestiválci z předešlé generace, tak to bude jen dobře.
Není pro takový velký koráb 170kW trochu málo? Já mám ve Volvu V40, což je takové prdítko velikosti Rapidu, 110kW (horkotěžko turbem vyždímaných z pidi 1,6 motůrku) a přijde mi to na hraně únosnosti.
Myslím si, že u agregátu tsi 206kw je šestistupňové DSG přetížené a je na svém limitu a bude tudíž poruchovější. Není asi problém dát tam tu novější, ale problém bude v tom, že nejsou výrobní kapacity u této nové převodovky. Musí se počkat až se rozjede nová gigatovárna na nové dsg. Doufám, že to nebude gigaprůser jako u tesly.
tos mi připomněl H/K pětiletá a sedmiletá záruka ale na i na dvouletej(!) operák je automatická převodovka tabu - že by nějaký mouchy?
Ta převodovka by sama o sobě nebyla tak tragická, jak vypadá, beztak je to okopírovaný konglomerát dvou evropských dvouspojek, Getrag a VW. Problém je, že H/K ji nedokáže sladit s motory tak, aby to alespoň trochu fungovalo jako u těch, co to umí. Za což ovšem nemůže jen převodovka, ale i motory a především to, že tohle se fakt okopírovat nedá. To musíte umět na základě letitého vývoje, zkušeností, omylů a jejich řešení. Apropos, tu 5/7letou záruku berte s velkou rezervou. Výluk je mnoho a navíc ji doplatíte v absurdní ceně servisních prohlídek. Zkuste například uplatnit v záruce opravu vydřeného vedení rozvodového řetězu v 90000km u benzínových 1.4, nemáte nejmenší šanci. Zaplatíte 30 000 z vlastní kapsy.
Expert sa ozval. Firma má H ako fleet práve preto, že za 4 roky spravia 300 tisíc a servis v rámci reklamácie vyrieši každú drobnosť. Dokonca som videl v rámci reklamácie výmenu lambda sondy kde boli ohlodané káble.Je fakt, že 1,4 vo fleete nemajú. Ale aspoň som sa dozvedel, že sucha DSG je zladená s autom. Len ju asi ladili podľa autoškoláka pri prvej absolvovanej jazde.
Passat s 2,0 TSI se neprodává jen ve verzi sedan, je to z důvodu ,,protlačení´´ Arteonu. Chceš 280 koní v sedanu/liftbacku? Musíš si vzít Arteon....
Že by Arteon nebyl zase až taková trefa? :-DNe, že bych se divil, hezký opravdu není.
Hlavně je o dost dražší než passat, tak asi i větší marže.
Arteon je hlavne drazsi kvuli vybave. Jinak to takovej rozdil zase neni. A davaji na nej na pozdrav min 20%slevu. Sam jsem kupoval firemni v plny nalozi s timhle motorem za rovnej mega, coz mi neprijde premrsteny. Premejslel jsem nad Stingerem, ale je to hrozne maly, vrze to vevnitr a ty imitace drahejch materialu mi neprijdou tak cool jako redaktorum. Pak byla ve hre Insignia, ale desna prevodovka ve spojeni s 260k motorem, nazivo o dost osklivejsi nez Arteon a vevnitr me to nenadchlo - hnusna pristrojovka, lacine materialy. Dalsi bylo nemecke trio Audi, BMW, Mercedes, ale tam za stejne penize dostanu maximalne slabou naftovou verzi, nebo adekvatni motor, ale uplne holatko bez vybavy. A Passat by vysel o cca 150TKc po slevach min - coz neni tak moc - je uvnitr maly a neni to lift, takze neni tak prakticky. Plus mi Arteon prijde pohodlnejsi i na 19” kolech.
ale prdlacku emise, proste male prodeje ;-) kdyby v tom byli emise, tak ho stahnou i v kombiku, a v nem se nadale prodava zase hrajou na strunu tem co nesnasi neco okolo elektriky a vsechno svadi na emise B-]
Kristovanoho, ty jsi vymasteny deb*il.
Je to divné, proškolení servisu je snad stejné na kombi i sedan. Nic je nestojí, mít sedan v nabídce.
právě že je to něco navíc stojí. Výpalné za emise CO2. To se nepočítá podle prodaných kusů ale podle portfolia a na splnění limitu stačilo obětovat jednu verzi, tak to naprosto rozumně udělali s tou nejméně prodávanou.
Pravá si dokázal, že o tom nič nevieš. Lebo emisie sa počítajú práva na základe predaných kusov. A nájdeš aj presne čísla. EU to zverejňuje pre každú automobilku. Pozri napríklad sem: https://www.eea.europa.eu/publications/co2-emission... ... Sú tam presné čísla, počet registrácii priemerná hmotnosť a priemerne emisie presne podľa predajov.
přečtěte si to celé, ne jen jeden odstavec
Aj keby som to čítal 12 krát tak tam nenájdem ani riadok o tom, že sa emisie počítajú podľa predajného portfólia, to by už mal VW v ponuke 25 elektromobilov a bol by vysmiaty, ale na dobré fleetove emisie treba tie auta aj predávať.
zkuste nějaký lepší překladač nebo kondiční kurs angličtiny
Ale to, že školíte veľa vypovedá o úrovni súčasného školstva. Zatiaľ len urážky bez argumentov.
A co tak na tú konkrétnu informáciu odkázať. Zatiaľ čo ja som dal nejaký dokument, tak vy argumentujete len urážkami.
Eurouradnik musi tiez z niecoho zatiahnut tu vilu, domcek, par bytov na prenajom, ze.
Sucasne emisne standardy v EU su dielom predovsetkym lobingu VAG, ktory postavil celu svoju produkciu na dieseloch.A potom tie limity vedel splnit len podvodom, ktory ho stal miliardy eur.
Lobingu VAG jistě. Ale tvrdit, že veškerá produkce VAG stojí na dieselech je komická. Která jiný automobilka má tak širokou paletu benzínových a dieselových pohoných jednotek? Žádná. Takoví francouzi benzínové jednotky pomalu ani nemají.
Ale byl to právě VW, kdo nejvíce tlačil diesely v dobách, kdy se začalo více plácat o CO2 a podobných pseudoškodlivinách. Francouzi se té vlny pak jen chytli a dovedli ji využít k maximální dokonalosti.
jediná pravda na té vaší slátanině je, že VW něco s emisemi "stálo miliardy"....ostatní je blábol. Nestálo ho to v EU, nepodílel se na EU limitech, které nejsou dílem jeho lobbingu, a nepostavil celou svoji výrobu na dieselech. S těmi naopak nyní, jak vidíte na této kauzičce , právě problém nemá. Stahuje z důvodů odvodových sazeb jeden starší motor a nahradí no novějším který splní chiméru CO2 díky nižší spotřebě podle nové metodiky.
To by si musel trocha zaloviť v histórii, lebo sa to bavíme o dobách keď si ani nebol na svete. Keď si USA a Japonsko zvolilo emisné limity podľa reálnej škodlivosti zložiek výfukových plynov. Ale VW ktorý práve začal predávať svoje draho vyvinuté diesle si vyloboval pravidlá na základe CO2 a po desiatky rokov boli emisne normy pre diesle dosť benevolentne. Až teraz sa to začína zrovnávať.
Tak to je velká legrace, jak jeden český Niemand "Niemand" a jeden český Niemand "John Doe" osočují člověka, který je v oboru kapacitou a školí vývojáře pohonných jednotek po celém světě, že tomu oni dva joudové rozumí a on ne..... to je fakt dobrý.:-D:-D:-D
Len doplním, že ten tvoj "školiteľ" sa tu snažil vysvetľovať, že fleetove emisie sa počítajú podľa predajného portfólia. A EU každoročne zverejňuje veľmi detailnú správu o tom ako dospela ku svojim číslam.
Tak neviem čo ten chlap môže školiť, ale podla komentáru nižšie tak možno posilňovanie ega, tam jasne dokázal, že je mimo.
Chlapce zlaty, pri vsetkej ucte, ale o tom, ako funguje svet mimo tvojho sialene maleho horizontu, nemas ani paru. Svet nekonci za hranicami tvojho chapania. Nemusis mu rozumiet, ale mozes si uvedomit svoj limit. Cim skor, tym lepsie - pre teba, i vsetkych okolo.
prelozme si to do normalnej, zakaznickej reci:Unifikacia vyroby.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.