Volkswagen přestal prodávat nejvýkonnější Passat. Důvodem jsou emise

31 komentářů

PP
29. listopadu • 15:38

Já si myslím, že stažení tohoto motoru je správné a to říkám jako jeho vlastník v S3. Myslím si, že i oni moc dobře vědí, že s tímhle lehce přestřelili, protože je to prostě motor do Golfu R/Cupry, který svým projevem nemá v autě jako Passat nebo Superb co dělat. Pokud se jim podaří udělat zcela nový motor, který bude mít vyrovnanější nástup výkonu a tišší chod, podobný (neříkám stejný) šestiválci z předešlé generace, tak to bude jen dobře.

Michal
28. listopadu • 19:22

Není pro takový velký koráb 170kW trochu málo? Já mám ve Volvu V40, což je takové prdítko velikosti Rapidu, 110kW (horkotěžko turbem vyždímaných z pidi 1,6 motůrku) a přijde mi to na hraně únosnosti.

Zelí
28. listopadu • 8:13

Myslím si, že u agregátu tsi 206kw je šestistupňové DSG přetížené a je na svém limitu a bude tudíž poruchovější. Není asi problém dát tam tu novější, ale problém bude v tom, že nejsou výrobní kapacity u této nové převodovky. Musí se počkat až se rozjede nová gigatovárna na nové dsg. Doufám, že to nebude gigaprůser jako u tesly.

homer
28. listopadu • 13:38

tos mi připomněl H/K pětiletá a sedmiletá záruka ale na i na dvouletej(!) operák je automatická převodovka tabu - že by nějaký mouchy?

jogurt
29. listopadu • 0:33

Ta převodovka by sama o sobě nebyla tak tragická, jak vypadá, beztak je to okopírovaný konglomerát dvou evropských dvouspojek, Getrag a VW. Problém je, že H/K ji nedokáže sladit s motory tak, aby to alespoň trochu fungovalo jako u těch, co to umí. Za což ovšem nemůže jen převodovka, ale i motory a především to, že tohle se fakt okopírovat nedá. To musíte umět na základě letitého vývoje, zkušeností, omylů a jejich řešení.
Apropos, tu 5/7letou záruku berte s velkou rezervou. Výluk je mnoho a navíc ji doplatíte v absurdní ceně servisních prohlídek. Zkuste například uplatnit v záruce opravu vydřeného vedení rozvodového řetězu v 90000km u benzínových 1.4, nemáte nejmenší šanci. Zaplatíte 30 000 z vlastní kapsy.

Niemand
30. listopadu • 12:57

Expert sa ozval. Firma má H ako fleet práve preto, že za 4 roky spravia 300 tisíc a servis v rámci reklamácie vyrieši každú drobnosť. Dokonca som videl v rámci reklamácie výmenu lambda sondy kde boli ohlodané káble.
Je fakt, že 1,4 vo fleete nemajú. Ale aspoň som sa dozvedel, že sucha DSG je zladená s autom. Len ju asi ladili podľa autoškoláka pri prvej absolvovanej jazde.

Libbb
27. listopadu • 23:38

Passat s 2,0 TSI se neprodává jen ve verzi sedan, je to z důvodu ,,protlačení´´ Arteonu. Chceš 280 koní v sedanu/liftbacku? Musíš si vzít Arteon....

28. listopadu • 7:52

Že by Arteon nebyl zase až taková trefa? :-D
Ne, že bych se divil, hezký opravdu není.

a
28. listopadu • 8:58

Hlavně je o dost dražší než passat, tak asi i větší marže.

Mitch
28. listopadu • 15:53

Arteon je hlavne drazsi kvuli vybave. Jinak to takovej rozdil zase neni. A davaji na nej na pozdrav min 20%slevu. Sam jsem kupoval firemni v plny nalozi s timhle motorem za rovnej mega, coz mi neprijde premrsteny.
Premejslel jsem nad Stingerem, ale je to hrozne maly, vrze to vevnitr a ty imitace drahejch materialu mi neprijdou tak cool jako redaktorum. Pak byla ve hre Insignia, ale desna prevodovka ve spojeni s 260k motorem, nazivo o dost osklivejsi nez Arteon a vevnitr me to nenadchlo - hnusna pristrojovka, lacine materialy. Dalsi bylo nemecke trio Audi, BMW, Mercedes, ale tam za stejne penize dostanu maximalne slabou naftovou verzi, nebo adekvatni motor, ale uplne holatko bez vybavy. A Passat by vysel o cca 150TKc po slevach min - coz neni tak moc - je uvnitr maly a neni to lift, takze neni tak prakticky. Plus mi Arteon prijde pohodlnejsi i na 19” kolech.

Saman
27. listopadu • 20:14

ale prdlacku emise, proste male prodeje ;-) kdyby v tom byli emise, tak ho stahnou i v kombiku, a v nem se nadale prodava zase hrajou na strunu tem co nesnasi neco okolo elektriky a vsechno svadi na emise B-]

Petr
28. listopadu • 10:04

Kristovanoho, ty jsi vymasteny deb*il.

Aladin
27. listopadu • 20:27

Je to divné, proškolení servisu je snad stejné na kombi i sedan. Nic je nestojí, mít sedan v nabídce.

jogurt
27. listopadu • 22:50

právě že je to něco navíc stojí. Výpalné za emise CO2. To se nepočítá podle prodaných kusů ale podle portfolia a na splnění limitu stačilo obětovat jednu verzi, tak to naprosto rozumně udělali s tou nejméně prodávanou.

Niemand
28. listopadu • 7:39

Pravá si dokázal, že o tom nič nevieš. Lebo emisie sa počítajú práva na základe predaných kusov. A nájdeš aj presne čísla. EU to zverejňuje pre každú automobilku. Pozri napríklad sem: https://www.eea.europa.eu/publications/co2-emission... ...
Sú tam presné čísla, počet registrácii priemerná hmotnosť a priemerne emisie presne podľa predajov.

jogurt
29. listopadu • 0:19

přečtěte si to celé, ne jen jeden odstavec

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
29. listopadu • 7:09

Aj keby som to čítal 12 krát tak tam nenájdem ani riadok o tom, že sa emisie počítajú podľa predajného portfólia, to by už mal VW v ponuke 25 elektromobilov a bol by vysmiaty, ale na dobré fleetove emisie treba tie auta aj predávať.

jogurt
29. listopadu • 10:17

zkuste nějaký lepší překladač nebo kondiční kurs angličtiny

Niemand
30. listopadu • 12:59

Ale to, že školíte veľa vypovedá o úrovni súčasného školstva. Zatiaľ len urážky bez argumentov.

Niemand
30. listopadu • 12:18

A co tak na tú konkrétnu informáciu odkázať. Zatiaľ čo ja som dal nejaký dokument, tak vy argumentujete len urážkami.

Antiautomat
27. listopadu • 20:24

Eurouradnik musi tiez z niecoho zatiahnut tu vilu, domcek, par bytov na prenajom, ze.

Joe Doe
27. listopadu • 21:43

Sucasne emisne standardy v EU su dielom predovsetkym lobingu VAG, ktory postavil celu svoju produkciu na dieseloch.A potom tie limity vedel splnit len podvodom, ktory ho stal miliardy eur.

qwertz
28. listopadu • 8:51

Lobingu VAG jistě. Ale tvrdit, že veškerá produkce VAG stojí na dieselech je komická. Která jiný automobilka má tak širokou paletu benzínových a dieselových pohoných jednotek? Žádná. Takoví francouzi benzínové jednotky pomalu ani nemají.

28. listopadu • 11:20

Ale byl to právě VW, kdo nejvíce tlačil diesely v dobách, kdy se začalo více plácat o CO2 a podobných pseudoškodlivinách. Francouzi se té vlny pak jen chytli a dovedli ji využít k maximální dokonalosti.

jogurt
27. listopadu • 22:45

jediná pravda na té vaší slátanině je, že VW něco s emisemi "stálo miliardy"....ostatní je blábol. Nestálo ho to v EU, nepodílel se na EU limitech, které nejsou dílem jeho lobbingu, a nepostavil celou svoji výrobu na dieselech. S těmi naopak nyní, jak vidíte na této kauzičce , právě problém nemá. Stahuje z důvodů odvodových sazeb jeden starší motor a nahradí no novějším který splní chiméru CO2 díky nižší spotřebě podle nové metodiky.

Niemand
28. listopadu • 7:45

To by si musel trocha zaloviť v histórii, lebo sa to bavíme o dobách keď si ani nebol na svete. Keď si USA a Japonsko zvolilo emisné limity podľa reálnej škodlivosti zložiek výfukových plynov. Ale VW ktorý práve začal predávať svoje draho vyvinuté diesle si vyloboval pravidlá na základe CO2 a po desiatky rokov boli emisne normy pre diesle dosť benevolentne. Až teraz sa to začína zrovnávať.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
28. listopadu • 19:40

Tak to je velká legrace, jak jeden český Niemand "Niemand" a jeden český Niemand "John Doe" osočují člověka, který je v oboru kapacitou a školí vývojáře pohonných jednotek po celém světě, že tomu oni dva joudové rozumí a on ne..... to je fakt dobrý.:-D:-D:-D

Niemand
28. listopadu • 21:11

Len doplním, že ten tvoj "školiteľ" sa tu snažil vysvetľovať, že fleetove emisie sa počítajú podľa predajného portfólia. A EU každoročne zverejňuje veľmi detailnú správu o tom ako dospela ku svojim číslam.

Niemand
28. listopadu • 21:07

Tak neviem čo ten chlap môže školiť, ale podla komentáru nižšie tak možno posilňovanie ega, tam jasne dokázal, že je mimo.

Joe Doe
27. listopadu • 23:44

Chlapce zlaty, pri vsetkej ucte, ale o tom, ako funguje svet mimo tvojho sialene maleho horizontu, nemas ani paru. Svet nekonci za hranicami tvojho chapania. Nemusis mu rozumiet, ale mozes si uvedomit svoj limit. Cim skor, tym lepsie - pre teba, i vsetkych okolo.

Antiautomat
27. listopadu • 19:25

prelozme si to do normalnej, zakaznickej reci:
Unifikacia vyroby.

Doporučujeme

Články odjinud