Volkswagen přestal prodávat nejvýkonnější Passat. Důvodem jsou emise

Antiautomat  |  27. 11. 2017 19:25

prelozme si to do normalnej, zakaznickej reci:
Unifikacia vyroby.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  27. 11. 2017 20:14

ale prdlacku emise, proste male prodeje kdyby v tom byli emise, tak ho stahnou i v kombiku, a v nem se nadale prodava

zase hrajou na strunu tem co nesnasi neco okolo elektriky a vsechno svadi na emise

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 11. 2017 20:24

Eurouradnik musi tiez z niecoho zatiahnut tu vilu, domcek, par bytov na prenajom, ze.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 11. 2017 21:43

Sucasne emisne standardy v EU su dielom predovsetkym lobingu VAG, ktory postavil celu svoju produkciu na dieseloch.

A potom tie limity vedel splnit len podvodom, ktory ho stal miliardy eur.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 11. 2017 22:45

jediná pravda na té vaší slátanině je, že VW něco s emisemi "stálo miliardy"....ostatní je blábol. Nestálo ho to v EU, nepodílel se na EU limitech, které nejsou dílem jeho lobbingu, a nepostavil celou svoji výrobu na dieselech. S těmi naopak nyní, jak vidíte na této kauzičce , právě problém nemá. Stahuje z důvodů odvodových sazeb jeden starší motor a nahradí no novějším který splní chiméru CO2 díky nižší spotřebě podle nové metodiky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 11. 2017 23:44

Chlapce zlaty, pri vsetkej ucte, ale o tom, ako funguje svet mimo tvojho sialene maleho horizontu, nemas ani paru. Svet nekonci za hranicami tvojho chapania. Nemusis mu rozumiet, ale mozes si uvedomit svoj limit. Cim skor, tym lepsie - pre teba, i vsetkych okolo.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  28. 11. 2017 07:45

To by si musel trocha zaloviť v histórii, lebo sa to bavíme o dobách keď si ani nebol na svete. Keď si USA a Japonsko zvolilo emisné limity podľa reálnej škodlivosti zložiek výfukových plynov. Ale VW ktorý práve začal predávať svoje draho vyvinuté diesle si vyloboval pravidlá na základe CO2 a po desiatky rokov boli emisne normy pre diesle dosť benevolentne. Až teraz sa to začína zrovnávať.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  28. 11. 2017 19:40

Tak to je velká legrace, jak jeden český Niemand "Niemand" a jeden český Niemand "John Doe" osočují člověka, který je v oboru kapacitou a školí vývojáře pohonných jednotek po celém světě, že tomu oni dva joudové rozumí a on ne..... to je fakt dobrý.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  28. 11. 2017 21:07

Tak neviem čo ten chlap môže školiť, ale podla komentáru nižšie tak možno posilňovanie ega, tam jasne dokázal, že je mimo.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  28. 11. 2017 21:11

Len doplním, že ten tvoj "školiteľ" sa tu snažil vysvetľovať, že fleetove emisie sa počítajú podľa predajného portfólia. A EU každoročne zverejňuje veľmi detailnú správu o tom ako dospela ku svojim číslam.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  28. 11. 2017 08:51

Lobingu VAG jistě. Ale tvrdit, že veškerá produkce VAG stojí na dieselech je komická. Která jiný automobilka má tak širokou paletu benzínových a dieselových pohoných jednotek? Žádná. Takoví francouzi benzínové jednotky pomalu ani nemají.

Odpovědět  |   | 
 |  28. 11. 2017 11:20

Ale byl to právě VW, kdo nejvíce tlačil diesely v dobách, kdy se začalo více plácat o CO2 a podobných pseudoškodlivinách. Francouzi se té vlny pak jen chytli a dovedli ji využít k maximální dokonalosti.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 11. 2017 20:27

Je to divné, proškolení servisu je snad stejné na kombi i sedan. Nic je nestojí, mít sedan v nabídce.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 11. 2017 22:50

právě že je to něco navíc stojí. Výpalné za emise CO2. To se nepočítá podle prodaných kusů ale podle portfolia a na splnění limitu stačilo obětovat jednu verzi, tak to naprosto rozumně udělali s tou nejméně prodávanou.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  28. 11. 2017 07:39

Pravá si dokázal, že o tom nič nevieš. Lebo emisie sa počítajú práva na základe predaných kusov. A nájdeš aj presne čísla. EU to zverejňuje pre každú automobilku. Pozri napríklad sem: https://www.eea.europa.eu/publications/co2-emission... ...
Sú tam presné čísla, počet registrácii priemerná hmotnosť a priemerne emisie presne podľa predajov.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 11. 2017 00:19

přečtěte si to celé, ne jen jeden odstavec

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  29. 11. 2017 07:09

Aj keby som to čítal 12 krát tak tam nenájdem ani riadok o tom, že sa emisie počítajú podľa predajného portfólia, to by už mal VW v ponuke 25 elektromobilov a bol by vysmiaty, ale na dobré fleetove emisie treba tie auta aj predávať.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 11. 2017 10:17

zkuste nějaký lepší překladač nebo kondiční kurs angličtiny

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  30. 11. 2017 12:18

A co tak na tú konkrétnu informáciu odkázať. Zatiaľ čo ja som dal nejaký dokument, tak vy argumentujete len urážkami.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  30. 11. 2017 12:59

Ale to, že školíte veľa vypovedá o úrovni súčasného školstva. Zatiaľ len urážky bez argumentov.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 11. 2017 10:04

Kristovanoho, ty jsi vymasteny deb*il.

Odpovědět  |   | 
Libbb  |  27. 11. 2017 23:38

Passat s 2,0 TSI se neprodává jen ve verzi sedan, je to z důvodu ,,protlačení´´ Arteonu. Chceš 280 koní v sedanu/liftbacku? Musíš si vzít Arteon....

Odpovědět  |   | 
 |  28. 11. 2017 07:52

Že by Arteon nebyl zase až taková trefa?
Ne, že bych se divil, hezký opravdu není.

Odpovědět  |   | 
a  |  28. 11. 2017 08:58

Hlavně je o dost dražší než passat, tak asi i větší marže.

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  28. 11. 2017 15:53

Arteon je hlavne drazsi kvuli vybave. Jinak to takovej rozdil zase neni. A davaji na nej na pozdrav min 20%slevu. Sam jsem kupoval firemni v plny nalozi s timhle motorem za rovnej mega, coz mi neprijde premrsteny.
Premejslel jsem nad Stingerem, ale je to hrozne maly, vrze to vevnitr a ty imitace drahejch materialu mi neprijdou tak cool jako redaktorum. Pak byla ve hre Insignia, ale desna prevodovka ve spojeni s 260k motorem, nazivo o dost osklivejsi nez Arteon a vevnitr me to nenadchlo - hnusna pristrojovka, lacine materialy. Dalsi bylo nemecke trio Audi, BMW, Mercedes, ale tam za stejne penize dostanu maximalne slabou naftovou verzi, nebo adekvatni motor, ale uplne holatko bez vybavy. A Passat by vysel o cca 150TKc po slevach min - coz neni tak moc - je uvnitr maly a neni to lift, takze neni tak prakticky. Plus mi Arteon prijde pohodlnejsi i na 19” kolech.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 11. 2017 08:13

Myslím si, že u agregátu tsi 206kw je šestistupňové DSG přetížené a je na svém limitu a bude tudíž poruchovější. Není asi problém dát tam tu novější, ale problém bude v tom, že nejsou výrobní kapacity u této nové převodovky. Musí se počkat až se rozjede nová gigatovárna na nové dsg. Doufám, že to nebude gigaprůser jako u tesly.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 11. 2017 13:38

tos mi připomněl H/K pětiletá a sedmiletá záruka ale na i na dvouletej(!) operák je automatická převodovka tabu - že by nějaký mouchy?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 11. 2017 00:33

Ta převodovka by sama o sobě nebyla tak tragická, jak vypadá, beztak je to okopírovaný konglomerát dvou evropských dvouspojek, Getrag a VW. Problém je, že H/K ji nedokáže sladit s motory tak, aby to alespoň trochu fungovalo jako u těch, co to umí. Za což ovšem nemůže jen převodovka, ale i motory a především to, že tohle se fakt okopírovat nedá. To musíte umět na základě letitého vývoje, zkušeností, omylů a jejich řešení.
Apropos, tu 5/7letou záruku berte s velkou rezervou. Výluk je mnoho a navíc ji doplatíte v absurdní ceně servisních prohlídek. Zkuste například uplatnit v záruce opravu vydřeného vedení rozvodového řetězu v 90000km u benzínových 1.4, nemáte nejmenší šanci. Zaplatíte 30 000 z vlastní kapsy.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  30. 11. 2017 12:57

Expert sa ozval. Firma má H ako fleet práve preto, že za 4 roky spravia 300 tisíc a servis v rámci reklamácie vyrieši každú drobnosť. Dokonca som videl v rámci reklamácie výmenu lambda sondy kde boli ohlodané káble.
Je fakt, že 1,4 vo fleete nemajú. Ale aspoň som sa dozvedel, že sucha DSG je zladená s autom. Len ju asi ladili podľa autoškoláka pri prvej absolvovanej jazde.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 11. 2017 19:22

Není pro takový velký koráb 170kW trochu málo? Já mám ve Volvu V40, což je takové prdítko velikosti Rapidu, 110kW (horkotěžko turbem vyždímaných z pidi 1,6 motůrku) a přijde mi to na hraně únosnosti.

Odpovědět  |   | 
PP  |  29. 11. 2017 15:38

Já si myslím, že stažení tohoto motoru je správné a to říkám jako jeho vlastník v S3. Myslím si, že i oni moc dobře vědí, že s tímhle lehce přestřelili, protože je to prostě motor do Golfu R/Cupry, který svým projevem nemá v autě jako Passat nebo Superb co dělat. Pokud se jim podaří udělat zcela nový motor, který bude mít vyrovnanější nástup výkonu a tišší chod, podobný (neříkám stejný) šestiválci z předešlé generace, tak to bude jen dobře.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A