Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen upravil odhad toho, kolik ho bude stát celá aféra Dieselgate. Nová data jsou ještě pesimističtější, než napovídaly dřívější odhady 15 miliardy eur (405 miliard korun). Podle nových propočtů, především kvůli vyšším nákladům na řešení skandálu v USA, se Volkswagen dopracoval k částce 18 miliard eur. To je po přepočtu asi 486 miliard korun.

Dieselgate IV: Fiat měl také úmyslně obcházet měření emisí dieselů

Dieselgate IV: Fiat měl také úmyslně obcházet měření emisí dieselů

Volkswagen proto dal stranou dalších 2,2 miliardy eur ze svých příjmů z první poloviny letošního roku, kdy VW vydělal dohromady zhruba 7,5 miliardy eur. Volkswagen uvádí, že se mu podařilo dosáhnout slušných zisků díky rostoucímu trhu v Evropě, optimalizaci nákladů a také se vrátila důvěra fleetových zákazníků.

Dieselgate V: Opel přiznal, že naftová Zafira vypíná řízení emisí

Dieselgate V: Opel přiznal, že naftová Zafira vypíná řízení emisí

Manažeři VW se nijak netají tím, že jsou z hospodářských výsledků automobilky a koncernu mile překvapeni. V souvislosti s aférou Dieselgate očekávali, že důvěra zákazníků bude výrazně horší. Je tedy dost dobře možné, že řadovým zákazníkům je celý problém tak trochu putna...

Nejnákladnější je řešení aféry Dieselgate v USA, kde to celé vzniklo. Volkswagen ale dosáhl dohody s americkými úřady o mimosoudním vyrovnání ve výši 15,3 miliardy dolarů, tedy asi 367 miliard korun.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků