Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen upravil odhad toho, kolik ho bude stát celá aféra Dieselgate. Nová data jsou ještě pesimističtější, než napovídaly dřívější odhady 15 miliardy eur (405 miliard korun). Podle nových propočtů, především kvůli vyšším nákladům na řešení skandálu v USA, se Volkswagen dopracoval k částce 18 miliard eur. To je po přepočtu asi 486 miliard korun.

Dieselgate IV: Fiat měl také úmyslně obcházet měření emisí dieselů

Dieselgate IV: Fiat měl také úmyslně obcházet měření emisí dieselů

Volkswagen proto dal stranou dalších 2,2 miliardy eur ze svých příjmů z první poloviny letošního roku, kdy VW vydělal dohromady zhruba 7,5 miliardy eur. Volkswagen uvádí, že se mu podařilo dosáhnout slušných zisků díky rostoucímu trhu v Evropě, optimalizaci nákladů a také se vrátila důvěra fleetových zákazníků.

Dieselgate V: Opel přiznal, že naftová Zafira vypíná řízení emisí

Dieselgate V: Opel přiznal, že naftová Zafira vypíná řízení emisí

Manažeři VW se nijak netají tím, že jsou z hospodářských výsledků automobilky a koncernu mile překvapeni. V souvislosti s aférou Dieselgate očekávali, že důvěra zákazníků bude výrazně horší. Je tedy dost dobře možné, že řadovým zákazníkům je celý problém tak trochu putna...

Nejnákladnější je řešení aféry Dieselgate v USA, kde to celé vzniklo. Volkswagen ale dosáhl dohody s americkými úřady o mimosoudním vyrovnání ve výši 15,3 miliardy dolarů, tedy asi 367 miliard korun.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků