Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen přepočítal náklady aféry Dieselgate. Bude stát 18 miliard eur

Volkswagen upravil odhad toho, kolik ho bude stát celá aféra Dieselgate. Nová data jsou ještě pesimističtější, než napovídaly dřívější odhady 15 miliardy eur (405 miliard korun). Podle nových propočtů, především kvůli vyšším nákladům na řešení skandálu v USA, se Volkswagen dopracoval k částce 18 miliard eur. To je po přepočtu asi 486 miliard korun.

Dieselgate IV: Fiat měl také úmyslně obcházet měření emisí dieselů

Dieselgate IV: Fiat měl také úmyslně obcházet měření emisí dieselů

Volkswagen proto dal stranou dalších 2,2 miliardy eur ze svých příjmů z první poloviny letošního roku, kdy VW vydělal dohromady zhruba 7,5 miliardy eur. Volkswagen uvádí, že se mu podařilo dosáhnout slušných zisků díky rostoucímu trhu v Evropě, optimalizaci nákladů a také se vrátila důvěra fleetových zákazníků.

Dieselgate V: Opel přiznal, že naftová Zafira vypíná řízení emisí

Dieselgate V: Opel přiznal, že naftová Zafira vypíná řízení emisí

Manažeři VW se nijak netají tím, že jsou z hospodářských výsledků automobilky a koncernu mile překvapeni. V souvislosti s aférou Dieselgate očekávali, že důvěra zákazníků bude výrazně horší. Je tedy dost dobře možné, že řadovým zákazníkům je celý problém tak trochu putna...

Nejnákladnější je řešení aféry Dieselgate v USA, kde to celé vzniklo. Volkswagen ale dosáhl dohody s americkými úřady o mimosoudním vyrovnání ve výši 15,3 miliardy dolarů, tedy asi 367 miliard korun.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků