Volkswagen přemýšlí o ukončení Golfu Variant. O kombík prý už není zájem

25 komentářů

Primeros
4. září • 17:33

Prostě kvalita je kvalita.
Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat

Q
4. září • 12:51

Kombík Golfu už jednou oficiálně skončil. Bylo to při představení Golfu Plus v roce 2004, kdy VW oznámil, že Golf Plus nahrazuje kombíka a že dokonce bude tvořit 2/3 prodejů celé řady Golf (hatchback 1/3). Tlak zákazníků byl ale takový, že VW musel plány přehodnotit a v roce 2007 se kombík sice opožděně, ale přece jen objevil. Pak už z nabídky nezmizel, narozdíl od Golfu Plus. Pochybuju, že by VW chtěl tuto chybu opět udělat.

Zelí
4. září • 13:34

Ještě k tomu stylovějšímu kombíku. Když v roce 2004 představili passat b6 v provedení sedan, tak designéři odhadovali, že kombi přijde ve stylovějším provedení, ale vw zůstal věrný svému přesvědčení a udělal poslední sloupek více méně kolmý. Takýe teď možná vyměknou a udělají to vzadu trochu odvázanější.http://www.auto.cz/volkswagen-passat-variant... ...

Dix_
4. září • 12:48

Combi bude.B-]

Zelí
4. září • 9:13

Možná nebude kombi ve stylu VW tj. bedna s co nejkolmějším zadním čelem, ale trochu to skloní směrem k liftbacku. Aby to bylo "stylovější" a pasovalo to k těm městským frajerům s plnovousem a výbrusem. Holt se musí trochu přizpůsobit zákazníkům.

aaa
4. září • 8:34

KOMBI GOLF 8 BUDE ;)

Hloupej Honza
4. září • 7:18

Hádám že nejvíc problém stim jako vždy mají ti co si nikdy nové nekoupí . A myslí jak automobilku podpoří silné řeči o jejich ojetině nad krýglem v hospodě

LOL
5. září • 8:27

já kupuju zásadně nová auta, ale už nikdy nic od VAGusů.

Kuk Vykuk
4. září • 6:15

To už je stejně jedno, teď maj na krku Benzígejt :-D:-D:-D
https://finweb.hnonline.sk/zahranicna-ekonomika/1803... ...

Tu
3. září • 21:08

Konečně chtějí zrušit celý slavný VW koncern.

eda
3. září • 21:03

Že by snad zkusili místo kombíku vyrábět Golf ve verzi sedan?

Pavel
3. září • 21:17

To už se dávno vyrábí, jmenuje se Jetta.

Joe Doe
3. září • 22:26

No... jak sa to vezme, ja si pamatam Golf kombik a Jettu/Boru kombik, ktore boli vyrabane subezne. Proste kto chcel Golf kombik, ale nechcel Golf, tak si kupil Golf kombik s nalepkou Jetta/Bora. Byt psychologom, tak sa pozriem na na ludi vo VAG, ktorym to prislo ako dobry napad. Byt psychiatrom, tak sa pozriem na zakaznikov.

neodborník
3. září • 20:22

To už tady jednou bylo...

Nepřítel VW
3. září • 20:05

Takže předražená sračka bude ještě draší sračkou.

Maggots
3. září • 19:16

Ja bych si ho v tom Rku nechal libit teda :)

Dix_
3. září • 18:46

Místo kruhového ovladače světel budou tlačítka,jak u posledních Audi a nového Touaregu.

škoda
4. září • 13:48

Ovládání světel pomocí tlačítek měla Škoda Favorit, takže to snad bude u VW Golf podobné, jako cca před 20 lety?

Joe Doe
3. září • 22:22

Asi je to lacnejsie :)Niet nad ovladanie svetiel na packe pri volante, ale to by uz Buchhaltung ako ustredna dizajnova jednotka VAG, asi neprezila.

tom
4. září • 9:49

Jen to ne. Ovladani na pacce u volantu je pro me asi nejhorší reseni.

Honza
4. září • 9:32

Místo na páčce u volantu mi přijde smysluplněji využité na jiné věci než ovladač světel, který potřebuju párkrát do roka, když je ráno mlha. Současné řešení mi přijde geniálně jednoduché, když je mlha vytáhnout, když je pryč zasunout, jinak nesahat. Nemusím nikam koukat, které tlačítko co dělá.

jogurt
3. září • 22:38

Taky mám pocit, že vysoce kreativní mentální křeče některých německých firem se odehrávají především v Buchhaltug Abteilung. VW, Audi, BMW, Globus, T-Mobile a další.

Dix_
3. září • 18:43

Zajímavé.U Octavie 4.generace se představí první Combi a liftback později.

jogurt
3. září • 22:36

Já asi jezdím někde po divných silnicích, ale v Evropě potkávám rozhodně daleko víc Golfů 7.generace ve verzi Combi než hatchbacků.....Jestli to spíš nebude další z duševních záchvatů Wolfsburg-managementu.

Doporučujeme

Články odjinud