Volkswagen přemýšlí o ukončení Golfu Variant. O kombík prý už není zájem

Dix_  |  03. 09. 2018 18:43

Zajímavé.U Octavie 4.generace se představí první Combi a liftback později.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2018 22:36

Já asi jezdím někde po divných silnicích, ale v Evropě potkávám rozhodně daleko víc Golfů 7.generace ve verzi Combi než hatchbacků.....Jestli to spíš nebude další z duševních záchvatů Wolfsburg-managementu.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 09. 2018 18:46

Místo kruhového ovladače světel budou tlačítka,jak u posledních Audi a nového Touaregu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 09. 2018 22:22

Asi je to lacnejsie :)

Niet nad ovladanie svetiel na packe pri volante, ale to by uz Buchhaltung ako ustredna dizajnova jednotka VAG, asi neprezila.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2018 22:38

Taky mám pocit, že vysoce kreativní mentální křeče některých německých firem se odehrávají především v Buchhaltug Abteilung. VW, Audi, BMW, Globus, T-Mobile a další.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 09. 2018 09:32

Místo na páčce u volantu mi přijde smysluplněji využité na jiné věci než ovladač světel, který potřebuju párkrát do roka, když je ráno mlha.

Současné řešení mi přijde geniálně jednoduché, když je mlha vytáhnout, když je pryč zasunout, jinak nesahat. Nemusím nikam koukat, které tlačítko co dělá.

Odpovědět  |   | 
tom  |  04. 09. 2018 09:49

Jen to ne. Ovladani na pacce u volantu je pro me asi nejhorší reseni.

Odpovědět  |   | 
škoda  |  04. 09. 2018 13:48

Ovládání světel pomocí tlačítek měla Škoda Favorit, takže to snad bude u VW Golf podobné, jako cca před 20 lety?

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  03. 09. 2018 19:16

Ja bych si ho v tom Rku nechal libit teda :)

Odpovědět  |   | 
Nepřítel VW  |  03. 09. 2018 20:05

Takže předražená sračka bude ještě draší sračkou.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 09. 2018 20:22

To už tady jednou bylo...

Odpovědět  |   | 
eda  |  03. 09. 2018 21:03

Že by snad zkusili místo kombíku vyrábět Golf ve verzi sedan?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 09. 2018 21:17

To už se dávno vyrábí, jmenuje se Jetta.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 09. 2018 22:26

No... jak sa to vezme, ja si pamatam Golf kombik a Jettu/Boru kombik, ktore boli vyrabane subezne. Proste kto chcel Golf kombik, ale nechcel Golf, tak si kupil Golf kombik s nalepkou Jetta/Bora.

Byt psychologom, tak sa pozriem na na ludi vo VAG, ktorym to prislo ako dobry napad. Byt psychiatrom, tak sa pozriem na zakaznikov.

Odpovědět  |   | 
Tu  |  03. 09. 2018 21:08

Konečně chtějí zrušit celý slavný VW koncern.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 09. 2018 06:15

To už je stejně jedno, teď maj na krku Benzígejt
https://finweb.hnonline.sk/zahranicna-ekonomika/1803... ...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  04. 09. 2018 07:18

Hádám že nejvíc problém stim jako vždy mají ti co si nikdy nové nekoupí . A myslí jak automobilku podpoří silné řeči o jejich ojetině nad krýglem v hospodě

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 09. 2018 08:27

já kupuju zásadně nová auta, ale už nikdy nic od VAGusů.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  04. 09. 2018 08:34

KOMBI GOLF 8 BUDE ;)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 09. 2018 09:13

Možná nebude kombi ve stylu VW tj. bedna s co nejkolmějším zadním čelem, ale trochu to skloní směrem k liftbacku. Aby to bylo "stylovější" a pasovalo to k těm městským frajerům s plnovousem a výbrusem. Holt se musí trochu přizpůsobit zákazníkům.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  04. 09. 2018 12:48

Combi bude.

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 09. 2018 12:51

Kombík Golfu už jednou oficiálně skončil. Bylo to při představení Golfu Plus v roce 2004, kdy VW oznámil, že Golf Plus nahrazuje kombíka a že dokonce bude tvořit 2/3 prodejů celé řady Golf (hatchback 1/3). Tlak zákazníků byl ale takový, že VW musel plány přehodnotit a v roce 2007 se kombík sice opožděně, ale přece jen objevil. Pak už z nabídky nezmizel, narozdíl od Golfu Plus. Pochybuju, že by VW chtěl tuto chybu opět udělat.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 09. 2018 13:34

Ještě k tomu stylovějšímu kombíku. Když v roce 2004 představili passat b6 v provedení sedan, tak designéři odhadovali, že kombi přijde ve stylovějším provedení, ale vw zůstal věrný svému přesvědčení a udělal poslední sloupek více méně kolmý. Takýe teď možná vyměknou a udělají to vzadu trochu odvázanější.

http://www.auto.cz/volkswagen-passat-variant... ...

Odpovědět  |   | 
Primeros  |  04. 09. 2018 17:33

Prostě kvalita je kvalita.


Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A