Volkswagen přemýšlí o ukončení Golfu Variant. O kombík prý už není zájem

Dix_  |  03. 09. 2018 18:43

Zajímavé.U Octavie 4.generace se představí první Combi a liftback později.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2018 22:36

Já asi jezdím někde po divných silnicích, ale v Evropě potkávám rozhodně daleko víc Golfů 7.generace ve verzi Combi než hatchbacků.....Jestli to spíš nebude další z duševních záchvatů Wolfsburg-managementu.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 09. 2018 18:46

Místo kruhového ovladače světel budou tlačítka,jak u posledních Audi a nového Touaregu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 09. 2018 22:22

Asi je to lacnejsie :)

Niet nad ovladanie svetiel na packe pri volante, ale to by uz Buchhaltung ako ustredna dizajnova jednotka VAG, asi neprezila.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 09. 2018 22:38

Taky mám pocit, že vysoce kreativní mentální křeče některých německých firem se odehrávají především v Buchhaltug Abteilung. VW, Audi, BMW, Globus, T-Mobile a další.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 09. 2018 09:32

Místo na páčce u volantu mi přijde smysluplněji využité na jiné věci než ovladač světel, který potřebuju párkrát do roka, když je ráno mlha.

Současné řešení mi přijde geniálně jednoduché, když je mlha vytáhnout, když je pryč zasunout, jinak nesahat. Nemusím nikam koukat, které tlačítko co dělá.

Odpovědět  |   | 
tom  |  04. 09. 2018 09:49

Jen to ne. Ovladani na pacce u volantu je pro me asi nejhorší reseni.

Odpovědět  |   | 
škoda  |  04. 09. 2018 13:48

Ovládání světel pomocí tlačítek měla Škoda Favorit, takže to snad bude u VW Golf podobné, jako cca před 20 lety?

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  03. 09. 2018 19:16

Ja bych si ho v tom Rku nechal libit teda :)

Odpovědět  |   | 
Nepřítel VW  |  03. 09. 2018 20:05

Takže předražená sračka bude ještě draší sračkou.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 09. 2018 20:22

To už tady jednou bylo...

Odpovědět  |   | 
eda  |  03. 09. 2018 21:03

Že by snad zkusili místo kombíku vyrábět Golf ve verzi sedan?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 09. 2018 21:17

To už se dávno vyrábí, jmenuje se Jetta.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 09. 2018 22:26

No... jak sa to vezme, ja si pamatam Golf kombik a Jettu/Boru kombik, ktore boli vyrabane subezne. Proste kto chcel Golf kombik, ale nechcel Golf, tak si kupil Golf kombik s nalepkou Jetta/Bora.

Byt psychologom, tak sa pozriem na na ludi vo VAG, ktorym to prislo ako dobry napad. Byt psychiatrom, tak sa pozriem na zakaznikov.

Odpovědět  |   | 
Tu  |  03. 09. 2018 21:08

Konečně chtějí zrušit celý slavný VW koncern.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 09. 2018 06:15

To už je stejně jedno, teď maj na krku Benzígejt
https://finweb.hnonline.sk/zahranicna-ekonomika/1803... ...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  04. 09. 2018 07:18

Hádám že nejvíc problém stim jako vždy mají ti co si nikdy nové nekoupí . A myslí jak automobilku podpoří silné řeči o jejich ojetině nad krýglem v hospodě

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 09. 2018 08:27

já kupuju zásadně nová auta, ale už nikdy nic od VAGusů.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  04. 09. 2018 08:34

KOMBI GOLF 8 BUDE ;)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 09. 2018 09:13

Možná nebude kombi ve stylu VW tj. bedna s co nejkolmějším zadním čelem, ale trochu to skloní směrem k liftbacku. Aby to bylo "stylovější" a pasovalo to k těm městským frajerům s plnovousem a výbrusem. Holt se musí trochu přizpůsobit zákazníkům.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  04. 09. 2018 12:48

Combi bude.

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 09. 2018 12:51

Kombík Golfu už jednou oficiálně skončil. Bylo to při představení Golfu Plus v roce 2004, kdy VW oznámil, že Golf Plus nahrazuje kombíka a že dokonce bude tvořit 2/3 prodejů celé řady Golf (hatchback 1/3). Tlak zákazníků byl ale takový, že VW musel plány přehodnotit a v roce 2007 se kombík sice opožděně, ale přece jen objevil. Pak už z nabídky nezmizel, narozdíl od Golfu Plus. Pochybuju, že by VW chtěl tuto chybu opět udělat.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 09. 2018 13:34

Ještě k tomu stylovějšímu kombíku. Když v roce 2004 představili passat b6 v provedení sedan, tak designéři odhadovali, že kombi přijde ve stylovějším provedení, ale vw zůstal věrný svému přesvědčení a udělal poslední sloupek více méně kolmý. Takýe teď možná vyměknou a udělají to vzadu trochu odvázanější.

http://www.auto.cz/volkswagen-passat-variant... ...

Odpovědět  |   | 
Primeros  |  04. 09. 2018 17:33

Prostě kvalita je kvalita.


Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokrát s dvířky v předním blatníku

Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokr…

Nová generace Octavie RS bude jednou z velkých novinek Škodovky na autosalonu v Ženevě. Vůz byl dnes poprvé zachycen v běžném provozu bez maskování.

15.  2.  2020 | | 108 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

včera | | 22 N/A