Volkswagen představil koncept Golf R Touch vybavený ovládáním gesty

Volkswagen představil koncept Golf R Touch vybavený ovládáním gesty

Volkswagen představil na veletrhu CES 2015 koncept Golf R Touch. Jedná se o Golf R se zcela nově uspořádaným pracovištěm řidiče. Místo tradičních ovladačů a přístrojového štítu zde najdete výhradně displeje. Některé funkce je navíc možné ovládat bezdotykově pouze pomocí gest.

Testy | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Právě ovládání gesty je hlavní věc, kterou Golf R Touch představuje. Jediné, co potřebujete, je ruka namířená proti středovému displeji. Více než popis ale řekne přiložené video, které vypadá velmi efektně, ale které také naznačuje, že využití takového ovládání za jízdy asi nebude úplně praktické.

Golf R Touch navíc opustil veškerá tlačítka, která byla nahrazena displeji. Ten největší (umístěný v horní části středového panelu) má 12,8 palců, je dotykový a nabízí vysoké rozlišení. Pod ním je další dotykový displej o velikosti osmi palců, přes který ovládáte například klimatizaci. Před řidičem pak nenajdete klasický přístrojový štít, nýbrž třetí displej, který nese označení Active Information Displej.

Video | Zajímavosti | Audi

Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Ten má velikost 12,3 palců a podle tiskové zprávy nabízí velmi snadné nastavení toho, co na něm má být. Údajně je to stejně snadné, jako přizpůsobení chytrého telefonu nebo tabletu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků