Volkswagen představil koncept Golf R Touch vybavený ovládáním gesty

Volkswagen představil koncept Golf R Touch vybavený ovládáním gesty

Volkswagen představil na veletrhu CES 2015 koncept Golf R Touch. Jedná se o Golf R se zcela nově uspořádaným pracovištěm řidiče. Místo tradičních ovladačů a přístrojového štítu zde najdete výhradně displeje. Některé funkce je navíc možné ovládat bezdotykově pouze pomocí gest.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Právě ovládání gesty je hlavní věc, kterou Golf R Touch představuje. Jediné, co potřebujete, je ruka namířená proti středovému displeji. Více než popis ale řekne přiložené video, které vypadá velmi efektně, ale které také naznačuje, že využití takového ovládání za jízdy asi nebude úplně praktické.

Golf R Touch navíc opustil veškerá tlačítka, která byla nahrazena displeji. Ten největší (umístěný v horní části středového panelu) má 12,8 palců, je dotykový a nabízí vysoké rozlišení. Pod ním je další dotykový displej o velikosti osmi palců, přes který ovládáte například klimatizaci. Před řidičem pak nenajdete klasický přístrojový štít, nýbrž třetí displej, který nese označení Active Information Displej.

Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Ten má velikost 12,3 palců a podle tiskové zprávy nabízí velmi snadné nastavení toho, co na něm má být. Údajně je to stejně snadné, jako přizpůsobení chytrého telefonu nebo tabletu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků