Volkswagen představil koncept Golf R Touch vybavený ovládáním gesty

Volkswagen představil na veletrhu CES 2015 koncept Golf R Touch. Jedná se o Golf R se zcela nově uspořádaným pracovištěm řidiče. Místo tradičních ovladačů a přístrojového štítu zde najdete výhradně displeje. Některé funkce je navíc možné ovládat bezdotykově pouze pomocí gest.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Právě ovládání gesty je hlavní věc, kterou Golf R Touch představuje. Jediné, co potřebujete, je ruka namířená proti středovému displeji. Více než popis ale řekne přiložené video, které vypadá velmi efektně, ale které také naznačuje, že využití takového ovládání za jízdy asi nebude úplně praktické.

Golf R Touch navíc opustil veškerá tlačítka, která byla nahrazena displeji. Ten největší (umístěný v horní části středového panelu) má 12,8 palců, je dotykový a nabízí vysoké rozlišení. Pod ním je další dotykový displej o velikosti osmi palců, přes který ovládáte například klimatizaci. Před řidičem pak nenajdete klasický přístrojový štít, nýbrž třetí displej, který nese označení Active Information Displej.

Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Ten má velikost 12,3 palců a podle tiskové zprávy nabízí velmi snadné nastavení toho, co na něm má být. Údajně je to stejně snadné, jako přizpůsobení chytrého telefonu nebo tabletu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků