Volkswagen představil koncept Golf R Touch vybavený ovládáním gesty

Volkswagen představil na veletrhu CES 2015 koncept Golf R Touch. Jedná se o Golf R se zcela nově uspořádaným pracovištěm řidiče. Místo tradičních ovladačů a přístrojového štítu zde najdete výhradně displeje. Některé funkce je navíc možné ovládat bezdotykově pouze pomocí gest.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Právě ovládání gesty je hlavní věc, kterou Golf R Touch představuje. Jediné, co potřebujete, je ruka namířená proti středovému displeji. Více než popis ale řekne přiložené video, které vypadá velmi efektně, ale které také naznačuje, že využití takového ovládání za jízdy asi nebude úplně praktické.

Golf R Touch navíc opustil veškerá tlačítka, která byla nahrazena displeji. Ten největší (umístěný v horní části středového panelu) má 12,8 palců, je dotykový a nabízí vysoké rozlišení. Pod ním je další dotykový displej o velikosti osmi palců, přes který ovládáte například klimatizaci. Před řidičem pak nenajdete klasický přístrojový štít, nýbrž třetí displej, který nese označení Active Information Displej.

Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Ten má velikost 12,3 palců a podle tiskové zprávy nabízí velmi snadné nastavení toho, co na něm má být. Údajně je to stejně snadné, jako přizpůsobení chytrého telefonu nebo tabletu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků