Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Volkswagen Golf GTI míří na závodní okruhy. Po zkušební účasti v několika závodech loňského ročníku seriálu TCR automobilka představila finální provedení. Nikoho asi nepřekvapí, že s vývojem tohoto speciálu pomáhal Seat, který už nabral mnoho zkušeností s modelem Leon Cup Racer.

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Volkswagen GTI TCR používá přeplňovaný benzinový čtyřválec původem z Golfu R. Ten je naladěn na 242 kW (330 k) a 410 Nm. Poháněna jsou kola přední nápravy, a to přes sekvenční převodovku s pádly řazení umístěnými pod volantem. Hmotnost vozu i s řidičem by se měla pohybovat kolem 1280 kg.

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Golf GTI TCR je samozřejmě výrazně širší než jeho klasická verze. Podvozek používá brzdy o velikosti 362 mm vpředu a 310 mm vzadu a nechybí ani nastavitelné odpružení. Standardem jsou osmnáctipalcová kola. Akceleraci na 100 km/h zvládne tento speciál za 5,2 s a maximálně jede zhruba 230 km/h.

Volkswagen Motorsport postaví pouze dvacet exemplářů, přičemž všechny už jsou údajně rozprodané.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků