Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Volkswagen Golf GTI míří na závodní okruhy. Po zkušební účasti v několika závodech loňského ročníku seriálu TCR automobilka představila finální provedení. Nikoho asi nepřekvapí, že s vývojem tohoto speciálu pomáhal Seat, který už nabral mnoho zkušeností s modelem Leon Cup Racer.

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Volkswagen GTI TCR používá přeplňovaný benzinový čtyřválec původem z Golfu R. Ten je naladěn na 242 kW (330 k) a 410 Nm. Poháněna jsou kola přední nápravy, a to přes sekvenční převodovku s pádly řazení umístěnými pod volantem. Hmotnost vozu i s řidičem by se měla pohybovat kolem 1280 kg.

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Golf GTI TCR je samozřejmě výrazně širší než jeho klasická verze. Podvozek používá brzdy o velikosti 362 mm vpředu a 310 mm vzadu a nechybí ani nastavitelné odpružení. Standardem jsou osmnáctipalcová kola. Akceleraci na 100 km/h zvládne tento speciál za 5,2 s a maximálně jede zhruba 230 km/h.

Volkswagen Motorsport postaví pouze dvacet exemplářů, přičemž všechny už jsou údajně rozprodané.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků