Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Volkswagen Golf GTI míří na závodní okruhy. Po zkušební účasti v několika závodech loňského ročníku seriálu TCR automobilka představila finální provedení. Nikoho asi nepřekvapí, že s vývojem tohoto speciálu pomáhal Seat, který už nabral mnoho zkušeností s modelem Leon Cup Racer.

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Volkswagen GTI TCR používá přeplňovaný benzinový čtyřválec původem z Golfu R. Ten je naladěn na 242 kW (330 k) a 410 Nm. Poháněna jsou kola přední nápravy, a to přes sekvenční převodovku s pádly řazení umístěnými pod volantem. Hmotnost vozu i s řidičem by se měla pohybovat kolem 1280 kg.

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Golf GTI TCR je samozřejmě výrazně širší než jeho klasická verze. Podvozek používá brzdy o velikosti 362 mm vpředu a 310 mm vzadu a nechybí ani nastavitelné odpružení. Standardem jsou osmnáctipalcová kola. Akceleraci na 100 km/h zvládne tento speciál za 5,2 s a maximálně jede zhruba 230 km/h.

Volkswagen Motorsport postaví pouze dvacet exemplářů, přičemž všechny už jsou údajně rozprodané.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků