Volkswagen představí naftový hybrid Golfu

Německá automobilka Volkswagen představí v Ženevě studii hybridního modelu Golf. Ten v sobě ovšem spojí hybridní systém s naftovým agregátem. Show car tak bude vykazovat ultra nízkou spotřebu a emise CO2.

Dle informací má mít hybridní studie amerických 69,2 mpg, tedy spotřebu okolo 3,7 l nafty na 100 km a emise CO2 ve výši 89 g na km.

Technické informace o studii nejsou známy, ale pokud VW nevymyslel něco revolučního, bude pod kapotou naftový agregát a elektromotor, který bude vozu pomáhat při rozjezdech a akceleraci, případně se bude sám starat o jízdu díky energii uložené v akumulátorech.
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků