Volkswagen představí naftový hybrid Golfu

Německá automobilka Volkswagen představí v Ženevě studii hybridního modelu Golf. Ten v sobě ovšem spojí hybridní systém s naftovým agregátem. Show car tak bude vykazovat ultra nízkou spotřebu a emise CO2.

Dle informací má mít hybridní studie amerických 69,2 mpg, tedy spotřebu okolo 3,7 l nafty na 100 km a emise CO2 ve výši 89 g na km.

Technické informace o studii nejsou známy, ale pokud VW nevymyslel něco revolučního, bude pod kapotou naftový agregát a elektromotor, který bude vozu pomáhat při rozjezdech a akceleraci, případně se bude sám starat o jízdu díky energii uložené v akumulátorech.
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků