Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Koncern Volkswagen vydal oficiální tiskovou zprávu, ve které naznačuje další postup při řešení aféry Dieselgate. Pokud se tento problém týká i vašeho automobilu, budete během následujících týdnů informováni o možnosti vylepšení emisí vašeho vozidla. Automobilka opět zdůrazňuje, že všechna auta jsou bezpečná a provozuschopná i bez nějakých případných oprav.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Konkrétní technická opatření mají být představena do konce října. Součástí řešení problému je i zřízení národních internetových stránek, které budou koncernové automobilky využívat ke zveřejňování nových informací o aktuálním vývoji celé záležitosti.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Volkswagen také doplnil informaci o tom, že se problematické motory týkají celkem pěti milionů aut z dílny VW. Jak bylo dříve řečeno, dalších 1,2 milionu spadá na Škodu a zhruba dva miliony automobilů přiznalo také Audi. Vždy jde o starší vozy se vznětovými motory řady EA 189. Volkswagen opět ujišťuje, že nové agregáty plnící normu Euro 6 tento problém nemají a jsou zcela v pořádku.

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Jenom doplníme, že VW postupuje v poskytování informací ohledně Dieselgate velmi opatrně. Aktuálně existují pouze dva lidé přímo z automobilky, kteří mohou odpovídat na otázky, nikdo další nic říkat nemůže. Ostatně i samotná tisková zpráva zabývající se akčním plánem je velmi stručná. Najdete ji níže. 

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků