Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Koncern Volkswagen vydal oficiální tiskovou zprávu, ve které naznačuje další postup při řešení aféry Dieselgate. Pokud se tento problém týká i vašeho automobilu, budete během následujících týdnů informováni o možnosti vylepšení emisí vašeho vozidla. Automobilka opět zdůrazňuje, že všechna auta jsou bezpečná a provozuschopná i bez nějakých případných oprav.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Konkrétní technická opatření mají být představena do konce října. Součástí řešení problému je i zřízení národních internetových stránek, které budou koncernové automobilky využívat ke zveřejňování nových informací o aktuálním vývoji celé záležitosti.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Volkswagen také doplnil informaci o tom, že se problematické motory týkají celkem pěti milionů aut z dílny VW. Jak bylo dříve řečeno, dalších 1,2 milionu spadá na Škodu a zhruba dva miliony automobilů přiznalo také Audi. Vždy jde o starší vozy se vznětovými motory řady EA 189. Volkswagen opět ujišťuje, že nové agregáty plnící normu Euro 6 tento problém nemají a jsou zcela v pořádku.

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Jenom doplníme, že VW postupuje v poskytování informací ohledně Dieselgate velmi opatrně. Aktuálně existují pouze dva lidé přímo z automobilky, kteří mohou odpovídat na otázky, nikdo další nic říkat nemůže. Ostatně i samotná tisková zpráva zabývající se akčním plánem je velmi stručná. Najdete ji níže. 

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků