Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Koncern Volkswagen vydal oficiální tiskovou zprávu, ve které naznačuje další postup při řešení aféry Dieselgate. Pokud se tento problém týká i vašeho automobilu, budete během následujících týdnů informováni o možnosti vylepšení emisí vašeho vozidla. Automobilka opět zdůrazňuje, že všechna auta jsou bezpečná a provozuschopná i bez nějakých případných oprav.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Konkrétní technická opatření mají být představena do konce října. Součástí řešení problému je i zřízení národních internetových stránek, které budou koncernové automobilky využívat ke zveřejňování nových informací o aktuálním vývoji celé záležitosti.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Volkswagen také doplnil informaci o tom, že se problematické motory týkají celkem pěti milionů aut z dílny VW. Jak bylo dříve řečeno, dalších 1,2 milionu spadá na Škodu a zhruba dva miliony automobilů přiznalo také Audi. Vždy jde o starší vozy se vznětovými motory řady EA 189. Volkswagen opět ujišťuje, že nové agregáty plnící normu Euro 6 tento problém nemají a jsou zcela v pořádku.

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Jenom doplníme, že VW postupuje v poskytování informací ohledně Dieselgate velmi opatrně. Aktuálně existují pouze dva lidé přímo z automobilky, kteří mohou odpovídat na otázky, nikdo další nic říkat nemůže. Ostatně i samotná tisková zpráva zabývající se akčním plánem je velmi stručná. Najdete ji níže. 

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků