Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Volkswagen představí do konce října technické řešení emisních problémů

Koncern Volkswagen vydal oficiální tiskovou zprávu, ve které naznačuje další postup při řešení aféry Dieselgate. Pokud se tento problém týká i vašeho automobilu, budete během následujících týdnů informováni o možnosti vylepšení emisí vašeho vozidla. Automobilka opět zdůrazňuje, že všechna auta jsou bezpečná a provozuschopná i bez nějakých případných oprav.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Konkrétní technická opatření mají být představena do konce října. Součástí řešení problému je i zřízení národních internetových stránek, které budou koncernové automobilky využívat ke zveřejňování nových informací o aktuálním vývoji celé záležitosti.

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Dieselgate: Bosch varoval VW před podváděním s emisemi už v roce 2007

Volkswagen také doplnil informaci o tom, že se problematické motory týkají celkem pěti milionů aut z dílny VW. Jak bylo dříve řečeno, dalších 1,2 milionu spadá na Škodu a zhruba dva miliony automobilů přiznalo také Audi. Vždy jde o starší vozy se vznětovými motory řady EA 189. Volkswagen opět ujišťuje, že nové agregáty plnící normu Euro 6 tento problém nemají a jsou zcela v pořádku.

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Dieselgate pokračuje. Škoda přiznala 1,2 milionu vozů, Audi dva miliony  

Jenom doplníme, že VW postupuje v poskytování informací ohledně Dieselgate velmi opatrně. Aktuálně existují pouze dva lidé přímo z automobilky, kteří mohou odpovídat na otázky, nikdo další nic říkat nemůže. Ostatně i samotná tisková zpráva zabývající se akčním plánem je velmi stručná. Najdete ji níže. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků