Volkswagen předal první zákaznický Passat nové generace

Volkswagen předal první zákaznický Passat nové generace

Volkswagen předal první zákaznický Passat nové generace. Stalo se tak v německém Wolfsburgu, kde si dotyčný vyzvedl kombi lakované stříbrnou metalízou ve výbavě Comfort. Pod kapotou je dvoulitrový diesel disponující výkonem 110 kW (150 k) a 340 Nm.

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Tato zpráva přichází jen pár dní poté, co byly oznámeny problémy s výrobou nového Passatu. Kvůli chybám ve svařování Volkswagen nevyrobil zhruba 2200 automobilů, přičemž bylo nutné sešrotovat na sedm stovek karoserií.

Nový Ford Mondeo vs. nový Volkswagen Passat: První tabulkový duel

Nový Ford Mondeo vs. nový Volkswagen Passat: První tabulkový duel

Na český trh bude nový Passat oficiálně uveden právě dnes. Základní cena za sedan vybavený motorem 1.4 TSI s výbavou Comfortline startuje na částce 638 900 Kč. Za diesel zaplatíte minimálně 723 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků