Volkswagen potvrdil sedmimístné SUV, jde jen o to, kde se bude vyrábět

9 komentářů

standa.t
6. srpna • 12:01

sedmimístné SUV B-] proč má jenom šest sedadel?

legnaw
6. srpna • 13:10

ach ty jses nouma...B-]

standa.t
6. srpna • 22:29

asi ještě nemám od VW tolik vymytej mozek - je tam pětkrát psáno "sedmimístný" a jenom jedna zmínka, že to je jenom alternativa, jinak má míst šest. Co se divím, přesně to zapadá do politiky VW - navoněná bída - nebude trvat dlouho a budou ty auta horší, než z číny

Ladamar.
6. srpna • 22:37

Jseš ňouna.Stačilo napsat že neumíš pozorně číst...

x12345678
6. srpna • 12:24

Zkus číst.

Antiautomat
6. srpna • 7:59

Nooo, toto je pekne, samozrejme az na tu zhovadilost, akoze to je nazvane...'plug in hybrid (do akych absurdnosti to este dotiahneme?)', to musi ist odtial jednoznacne von.
Dat tomu klasicky pohon a bol by to trhak aj u nas. Dizajnovo super, myslienka vyborna /konecne jednoduche velke auto/, pohon tragedia.

Karel D.
6. srpna • 8:09

Zhovadilost... je to jen další možné technické řešení pohonu.Je 100x lepší když se se zástavbou počítá už od začátku, než když se pak znásilňují původně pouze spalovací verze vozidel, musí se zmenšovat kufr atd v neprospěch původních užitných vlastností, jen kvůli tomu, aby byla i verze hybrid...

jogurt
6. srpna • 11:13

Z našeho pohledu možná. Z amerického ale to může být jinak. Postrádám informaci o tom, jestli ten 140kW motůrek je 2,0 čtyřválec nebo 3,0 V6. Dejme tomu, že VW chce zkusit amíky přesvědčit, že velké SUV může jezdit za 10 USD/100 mil, což je dnes nemožné. Potřebuje k tomu jednoduché, relativně lehké, obří auto s nízkou spotřebou, které pomocí zkušeného marketingového mága, znalého amerického způsobu mytí mozků, dostane na pár channelů a do několika Hollywood thrillerů. A pak má šanci. Pokud se mu to podaří, pak bude mít před ostatními náskok jako vepř. v Evropě to neprodá, v Číně taky ne ale mohla by to být vstupenka na zajímavou žranici na US- trhu.

x12345678
6. srpna • 11:41

To nepochybně. Pokud to má být lehké, pak to nemůže být na ničem jiném než na MQB a tedy se to těžko bude vyrábět v Bratislavě. Spíš bych sázel na Mexiko, kde se uvolní kapacita po přesunu výroby Golfu Variant do WOB.

Doporučujeme

Články odjinud