Volkswagen postavil parádní luxusní minivan Viloran. V Evropě by ale neuspěl

Wolff  |  23. 11. 2019 12:49

Tak jasně, v Evropě by se nechytli. Je to MPV a v Evropě chtějí zákazníci hlavně mpv.

Jen tak pro zajímavost. Jaký je honorář za podobný článek?

Nějak si zvykám, že neschopnost dostává na úkor kvality více prostoru. Hlavně že to jedeeeeeee.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  23. 11. 2019 18:20

Pokud se budeme držet VW, tak stačí se podívat, jaké jsou prodeje Sharana a ostatní v nabízeném portfoliu. A budeme hned vědět, co chceme a co ne.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  23. 11. 2019 12:50

Volkswagen postavil parádní luxusní minivan Viloran. V Evropě by ale neuspěl
23. 11. 2019 | Vladimír Kadera

Pro­stor­né MPV od Volkswage­nu by se vy­jí­ma­lo i v ev­rop­ské na­bíd­ce. Ev­ro­pa­né však prahnou hlav­ně po vo­zech MPVVíce na: https://www.autorevue.cz/volkswagen-postavil-parad...

Doufám, že Kaděra, když to psal a pak vydal, myslel aspoň na něco příjemného... Třeba Ježíška.

Odpovědět  |   | 
VacVin  |  23. 11. 2019 13:30

No nevím, já bych se nadšeně dobré velké MPV koupil. Jenže tady koupím akorát předělané dodávky, co mají listové pérováním na zadní nápravě. Ale konečně mám jasno a článek mi otevřel oči. Nejsem Evropan!

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  23. 11. 2019 17:33

V-Klasse určitě nemá listová péra a Multivan si troufnu předpokládat, že také ne.
Takže na výběr tu určitě máme taky.

Odpovědět  |   | 

a co citroen? Vláďa myslel evropu, jestli kupovals nějaký zahraniční vůz, tak tam máš východní evropa, jak v navigeci, pod Vinkem, v papírech atd.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 16:17

To se takhle evropan jednou probudil, mrkl pred barak, do garaze, do druhe garaze, na net ke svemu oblibenemu dealerovi a... a rekl si, ku#va ja chci suv, postavte mi suv

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 11. 2019 09:07

Obcas mam pocit, ze Europan chce zelezne drievko z umelej hmoty v sklenenom prevedeni, hlavne pri pohlade na bizarnosti typu SUV coupe/cabrio, 300 km/h kombiky, idealne v 'allroad' ci SUV, ktore nesmu do terenu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2019 13:56

Jeste by to melo jezdit tak max za 5 l a jit odepsat z dani. Vnitrek samozrejme z recyklovanych pet flasek, idealne Evian, Perrier a tak.

Odpovědět  |   | 
Halley  |  25. 11. 2019 09:47

Přijde mi to jako přifouklý S-Max, až na ty posuvné dveře.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  07. 12. 2019 19:24

Bral bych ho hned. S naftovým motorem, klidně jen 110 kW. Je to krásné auto a pro naše potřeby akorát. Konkurence skoro žádná. A auto začínající na F si nekoupím. Ford, Fiat a Fšechny Francouzský.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 69 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A