Volkswagen poprvé ukázal Golf osmé generace. Zatím formou skici

Golf patří v automobilovém světě mezi etablované a velice oblíbené modely. Není proto překvapením, že všichni očekávají, co přinese již osmá generace.

Osmá generace oblíbeného modelu Golf se nezadržitelně blíží. Volkswagen představil svůj plán na uvedení novinky na Golf 8 Supplier Summitu. Její příchod se nezaobejde bez velké finanční investice.  

Historie modelu Golf se začala psát ještě v roce 1974. Od té doby se na trhu vystřídalo již sedm generací. Celkově německá automobilka prodala už více než 35 milionů kusů. Produkce osmé generace odstartuje za méně než 75 týdnů, koncem června příštího roku. 

Volkswagen láká na novinky roku 2018. Na co všechno se můžeme těšit?

Volkswagen láká na novinky roku 2018. Na co všechno se můžeme těšit?

Velké oznámení představilo vedení společnosti během Golf 8 Supplier Summitu v německém Wolfsburgu. Na schůzce se setkalo dohromady 180 vrcholových manažerů nejdůležitějších dodavatelů VW. Cílem bylo vytvořit plán pro novou generaci kompaktního modelu, který se prodává v celkově 108 zemích. Podle vyjádření automobilky jsou práce v plném proudě. Pod smlouvou už je 80 procent všech dodavatelů pro nový Golf.

Celkově do nové generace VW Group investuje 1,8 miliardy eur, tedy v přepočtu více než 37 miliard korun. Nejdůležitějším prvkem zůstane továrna ve Wolfsburgu, která je největším automobilovým závodem v Evropě. Každý den se zde vyrobí více než 2000 Golfů. 

Po designové stránce nám toho zatím Volkswagen moc neukázal. Skica ukazuje akorát obrys drobné třídveřové verze. Zatím je proto předčasné spekulovat o konečném vzhledu. Zřejmě ale můžeme očekávat, že si ponechá své základní črty. 

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 79 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků