Volkswagen Polo sedan ponese staronové jméno Vento

Tvrdí to alespoň magazín Autocar India. Nový model má být určen právě především indickým zákazníkům, kteří se mohou těšit na rozvor náprav prodloužený v porovnání se základním hatchbackem o 50 mm, což prospěje prostoru na zadních sedadlech a zlepší to tržní potenciál vozu. Indickié Vento bude nabízeno se dvěma motory se shodným objemem 1,6 l i výkonem 105 koní (78 kW), jeden však bude spalovat benzín a druhý naftu. Obě jednotky budou kombinovány s pětistupňovou převodovkou s manuálním řazením, později by pro vznětovou variantu měla být nabízena i dvouspojková skříň DSG. Moderních zážehových motorů TSI se však Indové s ohledem na minimalizaci výrobních nákladů nedočkají.

Cílem Volkswagenu je prodat jim ročně 25 000 vozů tohoto typu, první vozy se ke svým majitelům dostanou již letos v červnu. Snímky připravované novinky stále nemáme k dispozici, níže si ale můžete prohlédnout již dříve publikovanou oficiální skicu Volkswagenu, najdete u ní též odkaz na ilustrace našich automobilových špiónů.

Volkswagen byl dříve zvyklý označovat některé své modely jmény větrů. Vento znamená v italštině a portugalštině prostě „vítr“ a vozy s tímto označením v devadesátých letech v Evropě nahradily Jetty. To však ještě vycházely z větší řady Golf.

Tip: Ilustrace VW Polo sedan jsme publikovali zde.

Klepněte pro větší obrázek
VW Polo sedan, nebo nové Vento? Kdo ví...
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků