Volkswagen Polo sedan ponese staronové jméno Vento

Tvrdí to alespoň magazín Autocar India. Nový model má být určen právě především indickým zákazníkům, kteří se mohou těšit na rozvor náprav prodloužený v porovnání se základním hatchbackem o 50 mm, což prospěje prostoru na zadních sedadlech a zlepší to tržní potenciál vozu. Indickié Vento bude nabízeno se dvěma motory se shodným objemem 1,6 l i výkonem 105 koní (78 kW), jeden však bude spalovat benzín a druhý naftu. Obě jednotky budou kombinovány s pětistupňovou převodovkou s manuálním řazením, později by pro vznětovou variantu měla být nabízena i dvouspojková skříň DSG. Moderních zážehových motorů TSI se však Indové s ohledem na minimalizaci výrobních nákladů nedočkají.

Cílem Volkswagenu je prodat jim ročně 25 000 vozů tohoto typu, první vozy se ke svým majitelům dostanou již letos v červnu. Snímky připravované novinky stále nemáme k dispozici, níže si ale můžete prohlédnout již dříve publikovanou oficiální skicu Volkswagenu, najdete u ní též odkaz na ilustrace našich automobilových špiónů.

Volkswagen byl dříve zvyklý označovat některé své modely jmény větrů. Vento znamená v italštině a portugalštině prostě „vítr“ a vozy s tímto označením v devadesátých letech v Evropě nahradily Jetty. To však ještě vycházely z větší řady Golf.

Tip: Ilustrace VW Polo sedan jsme publikovali zde.

Klepněte pro větší obrázek
VW Polo sedan, nebo nové Vento? Kdo ví...
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků