Volkswagen Polo sedan alias Vento: další skici a informace k nové generaci

Připravovaná karosářská verze sedan pro Polo vozy, vlastně vozy Polo, budí i u našich příznivců značky Volkswagen náležitou pozornost a my jim nyní můžeme nabídnout další nákresy přímo od automobilky. Chybět nebude ani pár nových informací.

Jak jsme již zmínili na tomto místě, Polo s klasickou tříprostorovou karoserií ponese alespoň na některých trzích staronové jméno Vento dosud vyhrazené podobně koncipovaným verzím většího hatchbacku Golf. Připomeňme, že rozvor náprav v porovnání se standardním Polem naroste o 50 mm, což přinese posádce větší objem interiéru a možnost využití vozu na rozvojových trzích k „reprezentačním účelům“.

A máme též další informace k motorům. Do jejich škály budou nakonec nejspíš patřit přeplňované, přímovstřikové jendotky 1,2 TSI a 1,6 TDI CR, ale též atmosféricky plněné motory 1,2 a 1,4 l. V nabídce se kromě pětistupňových převodovek objeví též šestistupňové rychlostní skříně a sedmistupňové agregáty DSG. Nové Vento bude v Indii představeno již v červnu, na další trhy by se vůz pod tímto či jiným názvem měl dostat záhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Polo sedan alias Vento pro rok 2011 na nových skicách VW, přidáváme i tu starší
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků