Volkswagen Polo sedan a SUV, prostornější Phaeton a další novinky

Čas do zahájení šedesátého ročníku frankfurtského autosalonu se rychle krátí, automobilky proto vytahují z kapes poslední trumfy ve snaze přilákat návštěvníky. Volkswagen, jakožto zástupce německé (tedy domácí) produkce, si dává na své prezentaci opravdu záležet. Již před časem vypustil první informace a fotografie nového Golfu, který bude bezesporu největší hvězdou expozice VW.

S jednou novinkou by se však Volkswagen (respektive jeho příznivci) těžko spokojil, proto se dva týdny před zahájením frankfurtského autosalonu objevily informace o dalších překvapeních z produkce VW. První z nich se jmenuje Volkswagen Polo Fun, následuje Volkswagen Polo jako sedan, trojici novinek pak uzavírá luxusní Volkswagen Phaeton s prodlouženým rozvorem.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Polo jako lehké SUV

Volkswagen Polo Fun je charakterizován jako lehké SUV, tedy automobil, který zvládne lehký terén. Oproti klasickému Polu má Polo Fun o 20 mm zvýšený podvozek, nové nárazníky a prahy, nový lak. Volkswagen Polo Fun stojí na 17palcových kolech obutých do nízkoprofilových pneumatik (215/40 ZR 17). O pohon se starají známé agregáty, které pohání i standardní Polo (čtyři zážehové a tři vznětové).

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Polo pro změnu jako sedan

Druhá inovace v řadě Polo nese označení sedan. Jedná se o další karosářskou variantu malého Volkswagenu, jež má potěšit všechny ty, kteří dávají před hatchbackem přednost sedanu. Karoserie Pola se protáhla o 280 mm, čímž vznikla charakteristická záď. Zavazadlový prostor nabídne objem 432 l. Na seznamu přichystaných pohonných jednotek nalezneme dva vznětové (47 kW/64 k a 55 kW/75 k) a dva zážehové (55 kW/75 k a 74 kW/100  k) motory. Později se v nabídce objeví také 1.9 TDI.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Phaeton - více prostoru na zadních sedadlech

Jako novinka bude prezentován Volkswagen Phaeton s prodlouženým rozvorem. Větší rozvor se pozitivně promítne v interiéru, kde si cestující na zadních sedadlech vychutnají o 12 cm více pro nohy. Další novinky krátce. Volkswagen Touran dostane dvoulitrový motor FSI o výkonu 110 kW/150 k, Volkswagen Touareg bude nově osazen pětiválcem TDI s výkonem 128 kW/174 k a šestistupňovým automatem.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků