Volkswagen Polo s novými benzinovými motory

Začátkem května došlo k poměrně výrazné obměně motorů u malého Pola. Motor 1,4 16V 55 kW nahradil silnější model s výkonem 59 kW (zatím jen v kombinaci s manuální převodovkou); ve výbavě Comfortline stojí 329 000 Kč. Nabídku pak doplnil motor 1,6 16V 77 kW, který známe už z Roomsteru. S tímto motorem pořídíte Polo Comfortline za 377 900 Kč. Na českém trhu tak z nabídky vypadl model 1,4 FSI 63 kW, nesetkáme se již také s motorem 1,4 16V 74 kW. V současné době si můžete Polo pořídit s různými zvýhodněnými pakety, např. druhou dvojici dveří a ABS nabízí VW zdarma ke všem verzím.
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků