Volkswagen Polo R WRC: limitovaná edice představena

Do soutěže WRC vstupuje automobilka Volkswagen, což je událost hodná nějaké té oslavy. Zákazníci mohou tento fakt oslavit třeba koupí modelu Polo R WRC. Jde o absolutní vrchol řady Polo, který používá dvoulitrový čtyřválec TSI naladěný na 220 koní a 350 Nm. Stovku zvládne tento malý rychlík za 6,4 s, maximální rychlost má hodnotu 243 km/h.

Volkswagen zahájil testy závodního Pola R WRC. Co na to Škoda?

Volkswagen zahájil testy závodního Pola R WRC. Co na to Škoda?

Dobrou zprávou je přítomnost šestistupňové manuální převodovky. Některé zdroje slibují i pohon všech kol, na oficiálních stránkách automobilky Volkswagen se ale celkem jasně píše, že síla motoru bude přenášena na přední nápravu, které má pomáhat elektronická náhražka samosvorného diferenciálu. Spotřeba v kombinovaném cyklu by se neměla dostat přes osm litrů.

Volkswagen dá k dispozici sérii limitovanou na 2500 kusů, přičemž všechny exempláře budou bílé. Karoserie dostala přepracované nárazníky, dozadu spoiler, osmnáctipalcová kola imitující závodní disky, nechybí sportovně naladěný podvozek a samozřejmě sportovní brzdy. Do interiéru se nastěhovala patřičně tvarovaná sedadla, sportovní volant potažený Alcantarou a sem tam se objevuje také logo WRC.

Do prodeje se nový Volkswagen Polo R WRC dostane v září příštího roku. Německé ceny začínají na 33 900 euro.   

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků