Volkswagen Polo R dostal od společnosti Wimmer RST 420 koní

Sériová verze limitovaného Volkswagenu Polo R nabídla na takto malý automobil určitě dostatečný výkon 162 kW (220 koní), jenže stejně jako u všech ostatních vozů, i zde se najde někdo, kdo vám bude tvrdit, že to je málo. V tomto konkrétním případě jde o společnost Wimmer Rennsporttechnik, která představila poměrně brutální úpravu. Na jejím konci stojí to stejné Polo s maximem 309 kW (420 koní). 

Volkswagen Polo R WRC: limitovaná edice představena  

Volkswagen Polo R WRC: limitovaná edice představena  

Základem skoro dvojnásobného výkonu dvoulitrového benzinového motoru je nové turbo, nechybí ale ani nerezový výfuk, jiný software řídicí jednotky, došlo rovněž na větší mezichladič a měnilo se také například vysokotlaké čerpadlo. Malé Polo nabídne kromě ohromujícího výkonu také točivý moment 480 Nm. 

Volkswagen představil Polo R WRC pro nadcházející sezónu

Volkswagen představil Polo R WRC pro nadcházející sezónu

Pokud se vám představa takto výkonné „nákupní tašky“ zamlouvá, budete potřebovat v přepočtu zhruba 275 000 korun a nějaké to Polo R. Vzhledem k tomu, že bylo vyrobeno pouze 2 500 exemplářů, bude zřejmě tím zásadním problémem právě automobil jako takový. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků